Таргетингова реклама — це просування, доступне не лише для компаній з величезними бюджетами, а й для дрібних підприємств. Основна мета таргетингу — показати рекламне оголошення у соцмережах саме тій категорії користувачів, яка потенційно зацікавлена у покупці. Більше про рекламу у соцмережах та її налаштування читайте далі у блозі.
Про те, що можна рекламуватися в соцмережах, не чув хіба що лінивий. Та як саме це працює? Як отримати бажаний ефект від такої реклами?
Більше про рекламу у соцмережах та її налаштування читайте далі у блозі.
Основна мета таргетингу — показати рекламне оголошення у соцмережах саме тій категорії користувачів, яка потенційно зацікавлена у покупці.
Таргетингова реклама — це просування, доступне не лише для компаній з величезними бюджетами, а й для дрібних підприємств.
Соцмережі відстежують, як довго користувач взаємодіє з постами певної тематики. При цьому взаємодія — це не обов'язково вподобайки чи коментарі. Навіть якщо користувач дивитиметься на публікації певного типу довше, з часом вони автоматично потраплять до переліку його інтересів. Принаймні так це працює для користувачів Android. А от від користувачів iOS 14.5 такі дані соцмережі більше не отримують. Виняток — якщо користувач погодився дати доступ до таких даних вручну за запитом соцмережі.
Згодом мережа неодмінно використовуватиме ці дані, щоби пропонувати користувачеві релевантну рекламу, а рекламодавцям — величезну базу потенційних клієнтів.
Як і кожна робота, таргетингова реклама починається з підготовки:
До речі, про бюджет. Соцмережі працюють за системою аукціону. Тож якщо ваша компанія має конкурентів, які розраховують на ту саму аудиторію, вам доведеться змагатися за те, чия ставка за конверсію буде вищою. Отримати результати в такому разі можна двома способами: або запропонувати вищу ставку, або змінювати налаштування аудиторії.
В окремі періоди також доводиться добряче «попітніти» з налаштуванням реклами. Наприклад, під час виборів реклама може бути дорожчою навіть втричі, тож конкурувати за ціною з нею немає змісту. У такій ситуації найбільш ефективно буде «просіяти» аудиторію та рекламуватися виключно на тих, хто купить у вас з найбільшою ймовірністю.
Щоб отримати максимальний результат, доцільно запускати різні рекламні кампанії та дивитися, яка з них працює краще. Поки реклама «вчиться», вона буде дорожчою, а через кілька днів ви побачите оптимальну ціну.
В середньому навчання триває від 1 до 3-4 днів. За даними Facebook навчання продовжується, аж доки кампанія не назбирає 50 цільових взаємодій протягом 7 днів.
Протягом цього періоду реклама «вчиться» знаходити користувачів, які здійснюють цільову дію. Потім вона порівнює їх з тими, що не зацікавилися, і надалі пропонує показ оголошення тим, хто максимально схожий до тих, що вже купили/вподобали/заповнили заявку.
Звісно, узагальнювати складно і все залежить від ніші, але якщо це не специфічна ніша, то середня оптимальна ціна за:
Якщо вдалося отримати результати з меншими витратами, то таргетолог молодець. :) Якщо ж зменшити витрати за конверсію не вдається, у вас є два варіанти. По-перше, розширити аудиторію. По-друге, змінити креатив публікації (текст і/або фото).
Як і в кожного іншого методу, в таргетингової реклами є свої переваги та недоліки. Серед переваг:
Серед недоліків таргетингу менша кількість переходів на цільову сторінку, якщо порівнювати з контекстною рекламою. Це пов'язано з тим, що у соцмережах люди відпочивають, а не націлені безпосередньо купувати.
Крім цього, таргетинг має доволі обмежений спектр дії в сегменті B2B, адже головним критерієм рішення щодо співпраці є холодний розрахунок. Єдиний спосіб досягти успіху за допомогою таргетингу в такому випадку — це опиратися на вподобання ОПР компанії (особи, яка приймає рішення).
Після базових налаштувань ваше рекламне оголошення іде на модерацію. Не пройти її публікація може з кількох причин:
Уявімо, що Оля колись вже переглядала ваші товари на сайті. Купила вона тоді чи ні, але з сайту вийшла. Як повернути її до думки про покупку?
Таких користувачів «ловить» Піксель Facebook — фрагмент JavaScript коду, який додається на кожну сторінку сайту. Він збирає дані про активність користувача на сайті, а потім передає їх соцмережі.
З коректно налаштованим ретаргетингом за допомогою Піксель Facebook Олі знову покажуть рекламу вашого товару (саме того, на який вона дивилася найдовше). Оскільки вона вже його бачила, то з більшою ймовірністю зупиниться та клікне на оголошення і зрештою придбає у вас.
Звісно, можна! Але значно важливіше питання, чи матиме вона результат. Найкращим рішенням буде звернутися до фахівців, інакше ризикуєте отримати як мінімум втрачені кошти, як максимум — зіпсовану репутацію.
У СОІ ми бачили безліч рекламних кампаній, які мали величезні бюджети, що йшли в нікуди. То реклама порцелянового посуду таргетується на чоловіків, то реклама київських закладів — у Львові, то рекламують-рекламують, а цільове посилання в оголошенні поставити забули.
Якщо вам потрібен результат, а не розчарування, обирайте якісне просування від досвідчених спеціалістів. У СОІ працюємо планомірно, а ви отримуєте бажаний результат. Для запуску дієвої таргетингової реклами:
Наші клієнти знають, на що витрачені їхні кошти. Вони отримують результати, які красномовніші, ніж будь-які слова.
У СОІ не минає і дня без налаштування таргетингової реклами — ми знаємо усі «фішечки» та «підводні камені», запустили сотні успішних кампаній та маємо досвід роботи у десятках ніш. З нами бюджет витрачається на результат, а не на вітер.
Крім таргетингової реклами, пропонуємо й інші види послуг:
З СОІ просування вашого бізнесу буде комплексним!
Цікаво? Тоді мерщій заповнюйте форму нижче, а ми з вами сконтактуємо!