Про таргетингову рекламу

Таргетингова реклама — це просування, доступне не лише для компаній з величезними бюджетами, а й для дрібних підприємств. Основна мета таргетингу — показати рекламне оголошення у соцмережах саме тій категорії користувачів, яка потенційно зацікавлена у покупці. Більше про рекламу у соцмережах та її налаштування читайте далі у блозі.

Про те, що можна рекламуватися в соцмережах, не чув хіба що лінивий. Та як саме це працює? Як отримати бажаний ефект від такої реклами?

Більше про рекламу у соцмережах та її налаштування читайте далі у блозі.

Таргетингова реклама: що це за звір та де він живе?

Основна мета таргетингу — показати рекламне оголошення у соцмережах саме тій категорії користувачів, яка потенційно зацікавлена у покупці.

Таргетингова реклама — це просування, доступне не лише для компаній з величезними бюджетами, а й для дрібних підприємств.

Як працює таргетингова реклама в соцмережах 

Соцмережі відстежують, як довго користувач взаємодіє з постами певної тематики. При цьому взаємодія — це не обов'язково вподобайки чи коментарі. Навіть якщо користувач дивитиметься на публікації певного типу довше, з часом вони автоматично потраплять до переліку його інтересів. Принаймні так це працює для користувачів Android. А от від користувачів iOS 14.5 такі дані соцмережі більше не отримують. Виняток — якщо користувач погодився дати доступ до таких даних вручну за запитом соцмережі. 

Згодом мережа неодмінно використовуватиме ці дані, щоби пропонувати користувачеві релевантну рекламу, а рекламодавцям — величезну базу потенційних клієнтів.

Як запустити таргетингову рекламу?

Як і кожна робота, таргетингова реклама починається з підготовки:

  1. Розробка  карти цільової аудиторії. Насамперед слід зрозуміти, хто ваші клієнти, чого вони чекають, які їхні потреби. Дослідження ринку та статистика вам у поміч. З цією інформацією ви будете розуміти, що хоче бачити у постах потенційний користувач.
  2. Пропрацювання стилю контенту.  Рекламні публікації мають бути цікавими (особливо заголовки та картинки, які є першим джерелом контакту), репрезентативними, продавати товар та скеровувати туди, де можна у вас придбати (телефон, сайт, приватні повідомлення тощо). 
  3. Правила соцмережі. Перед стартом роботи слід ознайомитися з усіма правилами, які стосуються реклами вашого продукту чи послуги у конкретній соцмережі. Якщо цього не зробити, ваші оголошення з високою ймовірністю просто не схвалюватимуться мережею і рекламу ви не запустите.
  4. Бюджет. Не варто розкидатися грошенятами наосліп. Складіть план витрат і дотримуйтеся його. Якщо ви створюєте сторінку з нуля та ще не маєте розвиненої «теплої» аудиторії, на старті кампанії варто витрачати більше (на 25-100 %), адже органічне охоплення буде нульовим. А ось коли ви зберете лояльну аудиторію та «розкусите» робочий алгоритм налаштування реклами, можна й оптимізувати витрати.

До речі, про бюджет. Соцмережі працюють за системою аукціону. Тож якщо ваша компанія має конкурентів, які розраховують на ту саму аудиторію, вам доведеться змагатися за те, чия ставка за конверсію буде вищою. Отримати результати в такому разі можна двома способами: або запропонувати вищу ставку, або змінювати налаштування аудиторії.

В окремі періоди також доводиться добряче «попітніти» з налаштуванням реклами. Наприклад, під час виборів реклама може бути дорожчою навіть втричі, тож конкурувати за ціною з нею немає змісту. У такій ситуації найбільш ефективно буде «просіяти» аудиторію та рекламуватися виключно на тих, хто купить у вас з найбільшою ймовірністю.        

Скільки коштує таргетингова реклама

Щоб отримати максимальний результат, доцільно запускати різні рекламні кампанії та дивитися, яка з них працює краще. Поки реклама «вчиться», вона буде дорожчою, а через кілька днів ви побачите оптимальну ціну. 

В середньому навчання триває від 1 до 3-4 днів. За даними Facebook навчання продовжується, аж доки кампанія не назбирає 50 цільових взаємодій протягом 7 днів.

Протягом цього періоду реклама «вчиться» знаходити користувачів, які здійснюють цільову дію. Потім вона порівнює їх з тими, що не зацікавилися, і надалі пропонує показ оголошення тим, хто максимально схожий до тих, що вже купили/вподобали/заповнили заявку.   

Звісно, узагальнювати складно і все залежить від ніші, але якщо це не специфічна ніша, то середня оптимальна ціна за: 

  • вподобання — ~5 центів;
  • взаємодію — ~8 центів;
  • перехід на сайт — ~1 долар;
  • заповнення форми — до 2 доларів.

Якщо вдалося отримати результати з меншими витратами, то таргетолог молодець. :) Якщо ж зменшити витрати за конверсію не вдається, у вас є два варіанти. По-перше, розширити аудиторію. По-друге, змінити креатив публікації (текст і/або фото).

Плюси та мінуси таргетингової реклами

Як і в кожного іншого методу, в таргетингової реклами є свої переваги та недоліки. Серед переваг:

  1. Гармонійність. Вашу рекламу користувач побачить відразу після поста про відпустку свого друга та до фотографії няшного котика. Людина розслаблена та не намагатиметься якнайшвидше втекти від рекламного оголошення. Тим паче, що алгоритм зробив все так, щоб рекламу товару чи послуги показували лише користувачам, яким з більшою ймовірністю буде цікаво.
  2. Доступність. На противагу часам, коли рекламу можна було замовити лише на телебаченні, у ЗМІ або на білбордах, зараз все стало в рази простіше. Створити рекламний кабінет та запустити таргетинг можна за доступною ціною і без «корисних зв'язків».
  3. Порівняна бюджетність. Якщо порівняти з іншими видами реклами, таргетингова коштує недорого і водночас дає відчутні результати вже у перші дні дії рекламної кампанії.
  4. Зменшення навантаження на персонал. Скільки нецільових заявок отримують ваші менеджери щодня? Клієнти, які приходитимуть з таргетингової реклами, з більшою ймовірністю зацікавлені у покупці, а не в порожніх розмовах.  

Серед недоліків таргетингу менша кількість переходів на цільову сторінку, якщо порівнювати з контекстною рекламою. Це пов'язано з тим, що у соцмережах люди відпочивають, а не націлені безпосередньо купувати.

Крім цього, таргетинг має доволі обмежений спектр дії в сегменті B2B, адже головним критерієм рішення щодо співпраці є холодний розрахунок. Єдиний спосіб досягти успіху за допомогою таргетингу в такому випадку — це опиратися на вподобання ОПР компанії (особи, яка приймає рішення). 

Критерії налаштування таргетингової реклами

  • Поведінковий. Якщо недавно користувач шукав «Дивани Львів», а ви — львівська компанія з продажу м'яких меблів, яка добре налаштувала таргетингову рекламу, з високою ймовірністю ваше оголошення потрапить у його стрічку.
  • Географічний. Не витрачайте свого рекламного бюджету на показ реклами людям з іншим міст. Обмежуйте локацію країною, містом, районом чи навіть кількома кілометрами.
  • За інтересами. Ґрунтується на попередній зацікавленості вашими постами (чи схожими на них) у певного сегмента аудиторії. 
  • Вік і стать. Цей критерій здатен заощадити левову частку вашого бюджету, якщо продукт чи послуга специфічні та призначені для конкретної категорії користувачів (косметика, мереживна білизна тощо).
  • Час. Переконані, що ваші потенційні клієнти з більшою ймовірністю будуть онлайн ввечері? Без проблем, показ реклами можна налаштувати у будь-які часові проміжки.
  • Соціальні показники. Соціальний статус, освіта потенційних клієнтів також можуть стати ключовими чинниками, які виділятимуть саме вашу аудиторію.

Чому соцмережі блокують рекламу

Після базових налаштувань ваше рекламне оголошення іде на модерацію. Не пройти її публікація може з кількох причин:

  • еротичний зміст фото чи тексту;
  • акцент на конкретній частині тіла;
  • сцени жорстокості;
  • дискримінація за расою, статтю, віком;
  • пряме звернення, згадка про індивідуальні особливості людини;
  • реклама ліків, наркотичних речовин чи будь-яких заборонених товарів;
  • реклама фінансових бірж;
  • багато тексту КАПСОМ;
  • розкривання особистих даних користувачів;
  • заборонена реклама брендів;
  • посилання на підозрілі сайти чи інші сторінки у Facebook тощо.

Як «дотиснути» клієнта: що таке ретаргетинг

Уявімо, що Оля колись вже переглядала ваші товари на сайті. Купила вона тоді чи ні, але з сайту вийшла. Як повернути її до думки про покупку?

Таких користувачів «ловить» Піксель Facebook — фрагмент JavaScript коду, який додається на кожну сторінку сайту. Він збирає дані про активність користувача на сайті, а потім передає їх соцмережі. 

З коректно налаштованим ретаргетингом за допомогою Піксель Facebook Олі знову покажуть рекламу вашого товару (саме того, на який вона дивилася найдовше). Оскільки вона вже його бачила, то з більшою ймовірністю зупиниться та клікне на оголошення і зрештою придбає у вас.

Чи можна налаштувати таргетингову рекламу своїми силами

Звісно, можна! Але значно важливіше питання, чи матиме вона результат. Найкращим рішенням буде звернутися до фахівців, інакше ризикуєте отримати як мінімум втрачені кошти, як максимум — зіпсовану репутацію.

У СОІ ми бачили безліч рекламних кампаній, які мали величезні бюджети, що йшли в нікуди. То реклама порцелянового посуду таргетується на чоловіків, то реклама київських закладів — у Львові, то рекламують-рекламують, а цільове посилання в оголошенні поставити забули.

Якщо вам потрібен результат, а не розчарування, обирайте якісне просування від досвідчених спеціалістів. У СОІ працюємо планомірно, а ви отримуєте бажаний результат. Для запуску дієвої таргетингової реклами:

  1. Збираємо всю необхідну інформацію про бренд, який рекламуємо.
  2. Досліджуємо ринок та виокремлюємо цільову аудиторію компанії.
  3. Вивчаємо потреби, вподобання та механізми комунікації з потенційними клієнтами.
  4. Створюємо рекламні повідомлення з урахуванням правил соцмережі та інформації, яку вже отримали. За потреби створюємо кілька повідомлень та стартуємо A/B-тестування, щоб мати гарантію того, що реклама спрацює.   
  5. Аналізуємо хід рекламної кампанії, а за потреби вносимо зміни.
  6. Готуємо звітність на окремі періоди рекламних кампаній.

Наші клієнти знають, на що витрачені їхні кошти. Вони отримують результати, які красномовніші, ніж будь-які слова.

У СОІ не минає і дня без налаштування таргетингової реклами — ми знаємо усі «фішечки» та «підводні камені», запустили сотні успішних кампаній та маємо досвід роботи у десятках ніш. З нами бюджет витрачається на результат, а не на вітер.

Крім таргетингової реклами, пропонуємо й інші види послуг:

  • веброзробка сайтів та додатків різної складності;
  • оптимізація вебресурсів та налаштування контекстної реклами;
  • маркетингові консультації та налагодження виробничих процесів;
  • розробка маркетингової документації;
  • створення дизайну сайтів, візуалу для реклами, друкованої продукції тощо.

З СОІ просування вашого бізнесу буде комплексним!

Цікаво? Тоді мерщій заповнюйте  форму нижче, а ми з вами сконтактуємо!

Зацініть наш блог
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму