Грабовська Оксанапише...
Що таке контент-план і як з ним працювати
01.03.2021
Якщо коротко, контент-план — це розроблені та розплановані на певний період публікації. А от про те, як формувати такий план, що він має містити та як загалом з ним працювати, говоримо у статті.

Грабовська Оксанапише...
Що насправді передбачає мовний закон для бізнесу
05.02.2021
16 січня 2021 року набрав чинності закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Чимало його пунктів безпосередньо стосуються роботи бізнесу: як онлайн, так і офлайн. Тож у цьому блозі говоримо про те, як працювати бізнесу за умовами нового закону та чому потрібно це робити.

Грабовська Оксанапише...
Топ стартапів 2021, або У що вигідно зараз вкладати гроші
27.01.2021
Коли ми відкриваємо власний бізнес, найчастіше у голові лише прибутки та процвітання. Та насправді до цього «доживає» тільки половина компаній, решта — банкрутує у перші 5 років існування.
Хочете опинитися серед числа тих, хто подолав цей рубіж? Тоді читайте далі.

Грабовська Оксанапише...
Як змінився маркетинг з часів 90-х
12.01.2021
«Просто додай води», «Тоді ми йдемо до вас», «Всі люблять Мамбу» — пригадуєте рекламу із цими культовими фразами? Тоді ці ролики стали хітом, сьогодні такий підхід — пережиток минулого. А все тому, що нічого не стоїть на місці, а тим паче така динамічна галузь як маркетинг.

Грабовська Оксанапише...
Наскрізна аналітика: скільки можна заощадити та як її впровадити
15.12.2020
Наскрізна аналітика потрібна кожному бізнесу. А якщо у вас є кілька каналів реклами й потрібно зрозуміти, скільки клієнтів прийшло із кожного з них та чи окупляться ваші рекламні витрати, — вона вам просто необхідна.
Розповідаємо, чим корисна наскрізна аналітика та як саме вона працює.
