+38 (067) 434-60-64

Популярна стаття

Як презентувати товар так, щоб його захотіли купити

Читати
article author photo
Грабовська Оксанапише... Як змінився маркетинг з часів 90-х
«Просто додай води», «Тоді ми йдемо до вас», «Всі люблять Мамбу» — пригадуєте рекламу із цими культовими фразами? Тоді ці ролики стали хітом, сьогодні такий підхід — пережиток минулого. А все тому, що нічого не стоїть на місці, а тим паче така динамічна галузь як маркетинг.
article image
calendar icon12.01.2021
article author photo
Грабовська Оксанапише... Наскрізна аналітика: скільки можна заощадити та як її впровадити
Наскрізна аналітика потрібна кожному бізнесу. А якщо у вас є кілька каналів реклами й потрібно зрозуміти, скільки клієнтів прийшло із кожного з них та чи окупляться ваші рекламні витрати, — вона вам просто необхідна. Розповідаємо, чим корисна наскрізна аналітика та як саме вона працює.
article image
calendar icon15.12.2020
article author photo
COIпише... Бізнес як у кіно: чого може навчити «Паперовий дім»
Популярний іспанський телесеріал La Casa De Papel («Паперовий дім») наштовхнув нас на спостереження, які класно можна застосувати для бізнесу та командної роботи (незалежно від того, бачили ви серіал чи ні).
article image
calendar icon12.11.2020
article author photo
Грабовська Оксанапише... Реклама в LinkedIn: ґайд з просування
Якщо ви шукаєте додаткові шляхи просування, тоді вам, ймовірно, стане у пригоді реклама у LinkedIn. Які формати просування доступні у цій соцмережі, які з них найбільш ефективні та як ними користуватися — розповідаємо у блозі.
article image
calendar icon04.11.2020
article author photo
COIпише... Бізнес у соцмережах: шукати клієнтів чи зробити так, аби вони шукали вас самі?
У будь-якому бізнесі треба пристосовуватися до обставин та оперативно реагувати на зміни, бо хто швидше встав — того й тапки. І якщо зараз ваші конкуренти активно просуваються в соцмережах — вам теж пора. Як правильно використовувати цей потужний рекламний інструмент і як уникати найтиповіших помилок — читайте у нашому блозі.
article image
calendar icon29.10.2020
article author photo
Мирослава Юровапише... Назва для українського бізнесу. Кирилиця чи латиниця?
Бізнес — то, звісно, ваша рідна кровиночка. Вподобання вподобаннями, але ім'я, яке ви даєте цій кровиночці, може здаватися вам суперкласним до того моменту, поки ви не зіштовхнетеся з асоціаціями/перекручуваннями від інших людей, з реєстрацією ТзОВ, торгової марки та інших камінців у процесі. Зрештою, не просто так неймінг коштує грошей та вимагає силу-силенну зусиль. То кирилиця чи латиниця? І взагалі, чого очікувати від процесу неймінгу? Розбираємося з цим питанням у статті.
article image
calendar icon29.10.2020

Хочете бути в курсі нових публікацій?

Підпишіться на розсилку та отримуйте найсвіжіші новини!