+38 (067) 434-60-64

Популярна стаття

Як презентувати товар так, щоб його захотіли купити

Читати
article author photo
Грабовська Оксанапише... Що потрібно для запуску реклами у соцмережах
Таргетингова реклама — це просування, доступне не лише для компаній з величезними бюджетами, а й для дрібних підприємств. Основна мета таргетингу — показати рекламне оголошення у соцмережах саме тій категорії користувачів, яка потенційно зацікавлена у покупці. Більше про рекламу у соцмережах та її налаштування читайте далі у блозі.
article image
calendar icon20.05.2021
article author photo
Грабовська Оксанапише... Дистанційна робота: кому і чому це вигідно
Спочатку ми працювали з дому, бо це безпечніше, тепер — бо це ще й продуктивніше. І плюси дистанційки переважили не тільки у нас, а й у тисяч інших компаній. У чому ж фішка віддаленої роботи та чим вона вигідна для компаній і їхніх клієнтів?
article image
calendar icon13.05.2021
article author photo
Анна Шилопише... Бізнес як у кіно: які ідеї ховаються в «Людині, яка змінила все»
Знати, що таке «перша база» й чим кетчер відрізняється від пітчера, для розуміння цього фільму зовсім не обов'язково. Зате там можна знайти цінну інформацію про іншу не менш захопливу гру — управління командою та ведення бізнесу.
article image
calendar icon28.04.2021
article author photo
Саша Антонишинпише... Брендбук та інші слова на «Б»: як створити свій посібник зі стилю
Брендбук, брендування, бренд, брендинг… Людина, яка не зіштовхується з цими поняттями щодня, може легко в них заплутатися. Розповідаємо, що означає кожне з них, а також говоримо більше про брендбук: коли він потрібен та як має виглядати.
article image
calendar icon14.04.2021

Хочете бути в курсі нових публікацій?

Підпишіться на розсилку та отримуйте найсвіжіші новини!