• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Популярна стаття

Як презентувати товар так, щоб його захотіли купити

Читати
article author photo
COIпише... Бізнес як у кіно: чого може навчити «Паперовий дім»
Популярний іспанський телесеріал La Casa De Papel («Паперовий дім») наштовхнув нас на спостереження, які класно можна застосувати для бізнесу та командної роботи (незалежно від того, бачили ви серіал чи ні).
article image
calendar icon12.11.2020
article author photo
Грабовська Оксанапише... Реклама в LinkedIn: ґайд з просування
Якщо ви шукаєте додаткові шляхи просування, тоді вам, ймовірно, стане у пригоді реклама у LinkedIn. Які формати просування доступні у цій соцмережі, які з них найбільш ефективні та як ними користуватися — розповідаємо у блозі.
article image
calendar icon04.11.2020
article author photo
COIпише... Бізнес у соцмережах: шукати клієнтів чи зробити так, аби вони шукали вас самі?
У будь-якому бізнесі треба пристосовуватися до обставин та оперативно реагувати на зміни, бо хто швидше встав — того й тапки. І якщо зараз ваші конкуренти активно просуваються в соцмережах — вам теж пора. Як правильно використовувати цей потужний рекламний інструмент і як уникати найтиповіших помилок — читайте у нашому блозі.
article image
calendar icon29.10.2020
article author photo
Мирослава Юровапише... Назва для українського бізнесу. Кирилиця чи латиниця?
Бізнес — то, звісно, ваша рідна кровиночка. Вподобання вподобаннями, але ім'я, яке ви даєте цій кровиночці, може здаватися вам суперкласним до того моменту, поки ви не зіштовхнетеся з асоціаціями/перекручуваннями від інших людей, з реєстрацією ТзОВ, торгової марки та інших камінців у процесі. Зрештою, не просто так неймінг коштує грошей та вимагає силу-силенну зусиль. То кирилиця чи латиниця? І взагалі, чого очікувати від процесу неймінгу? Розбираємося з цим питанням у статті.
article image
calendar icon29.10.2020
article author photo
Мирослава Юровапише... Як презентувати товар так, щоб його захотіли купити
Уявіть собі, що всі клієнти при першому ж контакті з пропозицією вашого товару чи послуги відразу дістають гаманець та оформляють замовлення. Звучить заманливо, правда ж? У блозі розповідаємо, як продавати товари так, щоб їх купували, даємо огляд основних помилок у презентації продукції та практичні рекомендації з прикладами.
article image
calendar icon14.10.2020
article author photo
Грабовська Оксанапише... В піжамах і з музикою: як нам вдається ефективно працювати з дому
Робочий день у розпалі, а ви гортаєте стрічку? Як добре, що ви відкрили цей блог, адже у ньому ми говоримо про те, які лайфхаки допомогли налагодити продуктивну дистанційну роботу команді СОІ (й можуть допомогти вам).
article image
calendar icon05.10.2020
article author photo
Грабовська Оксанапише... Контекстна реклама — топ-інструмент для просування товарів і послуг онлайн
Хочете отримувати стабільні прибутки від сайту? Контекстна реклама вам у поміч! Правда, щоб запустити таку кампанію, доведеться постаратися, адже для її налаштування потрібно знати чимало і ще трохи. Більше про те, як запустити контекстну рекламу та чи можна зробити це власноруч, читайте далі.
article image
calendar icon10.09.2020
article author photo
Грабовська Оксанапише... UX та UI: з чого складається грамотний дизайн сайту
Уявіть: потенційний клієнт зайшов на сайт, аби купити ваш товар або замовити послугу, а там...нічого незрозуміло. Сайт ніби є, а ніби й немає. Як знайти серед тисячі товарів потрібний, як додати його до кошика, які поля у формі слід заповнити обов’язково — якщо протягом кількох секунд клієнт не знайде рішення, він покине ваш сайт і більше не повернеться. Щоб таких проблем не виникало, кожен веб-ресурс повинен мати якісний та ретельно продуманий дизайн: як UX, так і UI. Тоді й сайт гарно виглядає, і продажі є. Детальніше про веб-дизайн говоримо у нашому блозі.
article image
calendar icon17.08.2020

Хочете бути в курсі нових публікацій?

Підпишіться на розсилку та отримуйте найсвіжіші новини!