Хочете отримувати стабільні прибутки від сайту? Контекстна реклама вам у поміч! Правда, щоб запустити таку кампанію, доведеться постаратися, адже для її налаштування потрібно знати чимало і ще трохи. Більше про те, як запустити контекстну рекламу та чи можна зробити це власноруч, читайте далі.
Контекстна реклама — тип онлайн-просування, який дозволяє показувати користувачам мережі рекламні оголошення у відповідь на запити, які вони вводять у пошуковику.
Б’ємося об заклад, що на більшість своїх запитів ви точно бачили сніпети з позначкою «реклама». Технічно рекламувати можна будь-що, проте якщо ви у пошуках якогось рідкісного товару чи послуги (наприклад, хочете купити острів або літак), то навряд чи зустрінете контекстні рекламні пропозиції через запит у Google.
Розміщення контекстної реклами — це основне джерело прибутків пошуковиків, а система Google є безумовним монополістом на українському ринку.
Це спеціально розроблений рекламний сервіс від Google, який дозволяє розміщувати контекстну рекламу на топових місцях сторінок пошуковика: згори, внизу та збоку сторінки пошуку.
Щосекунди Google обробляє 63000 запитів, а протягом року це число перевищує два трильйони запитів. При цьому у 46 % випадків користувачі клікають саме на три рекламні оголошення згори, що вкотре доводить ефективність такого типу просування.
На кожну кампанію слід встановлювати добове обмеження, інакше місячний бюджет може зникнути за добу. Якщо ви знаєте, в який час дня ваша цільова аудиторія шукатиме продукт, можете встановити підвищені ставки саме на ці години. Так само можна зробити, якщо у вас діють акції, обмежені в часі.
Крім цього, коректуйте аудиторію за статтю та віком, якщо це дозволяє вам підвищити чи знизити базову ставку для певних груп користувачів мережі, які складають більшість ваших клієнтів.
Важливо використовувати всі можливості рекламного оголошення. Не ігноруйте заповнення додаткової інформації, заголовків, швидких посилань, контактів, уточнень тощо. Чим більше інформації (саме її, а не «водички»), тим більше шансів, що ваше оголошення обжене конкурентів у видачі.
Щоб ви розуміли ефективність реклами й могли отримувати детальну аналітику своєї роботи, варто встановлювати на конкретні цілі рекламної кампанії. Це може бути перехід за певним посиланням, надсилання заявки, заповнення форми, додавання товару у кошик тощо.
Важливо встановлювати та відстежувати правильні цілі, інакше можна отримати аналітику, яка ніяк не допоможе вдосконалити майбутні рекламні кампанії.
На основі аналітики можна:
Бажано мати свою УТП на кожному рекламному майданчику, щоби перевірити ефективність рекламної кампанії на різних плейсментах. Скажімо, для email-розсилки можна використовувати акцію «2+1», для таргетингу — «Безкоштовна доставка», а для контекстної реклами — «Подарунок до кожного замовлення».
Вартість кліка у контекстній рекламі не буває статичною та залежить від багатьох показників: конкурентності в ніші, регіону показу, оформлення оголошень, рейтингу акаунта тощо.
Досвідчені контекстологи вміють налаштовувати рекламну кампанію з урахуванням численних змінних, що перелічені вище, та пропонувати ціну, яка має всі шанси перемогти в аукціоні на показ оголошень у топових позиціях. Саме це дозволяє їм отримувати релевантний трафік з мінімальними витратами.
Тож якщо вам потрібна контекстна реклама, яка дійсно працює, звертайтеся до професіоналів. Налаштування контекстної реклами від COI — це комплексна робота, якою займаються досвідчені фахівці: контекстолог, маркетолог, копірайтери та графічний дизайнер.
Ми створюємо контекстну рекламу, яка:
Розробимо для вас ефективну рекламну кампанію, яка працюватиме на збільшення продажів та розвиток позитивної репутації вашого бізнесу на ринку.
Цікавить? Не зволікайте — заповнюйте бриф за посиланнями, і ми з вами сконтактуємо: Реклама