Контекстна реклама для збільшення продажів

Хочете отримувати стабільні прибутки від сайту? Контекстна реклама вам у поміч! Правда, щоб запустити таку кампанію, доведеться постаратися, адже для її налаштування потрібно знати чимало і ще трохи. Більше про те, як запустити контекстну рекламу та чи можна зробити це власноруч, читайте далі.

Контекстна реклама — тип онлайн-просування, який дозволяє показувати користувачам мережі рекламні оголошення у відповідь на запити, які вони вводять у пошуковику.

Б’ємося об заклад, що на більшість своїх запитів ви точно бачили сніпети з позначкою «реклама». Технічно рекламувати можна будь-що, проте якщо ви у пошуках якогось рідкісного товару чи послуги (наприклад, хочете купити острів або літак), то навряд чи зустрінете контекстні рекламні пропозиції через запит у Google. 

Розміщення контекстної реклами — це основне джерело прибутків пошуковиків, а система Google є безумовним монополістом на українському ринку.

Google ADWords: що варто знати 

Це спеціально розроблений рекламний сервіс від Google, який дозволяє розміщувати контекстну рекламу на топових місцях сторінок пошуковика: згори, внизу та збоку сторінки пошуку.

Щосекунди Google обробляє 63000 запитів, а протягом року це число перевищує два трильйони запитів. При цьому у 46 % випадків користувачі клікають саме на три рекламні оголошення згори, що вкотре доводить ефективність такого типу просування.

Яку замовити контекстну рекламу? Типи оголошень

  • Пошукові — найбільш поширений тип оголошень, які знаходяться у топових позиціях на сторінках результатів пошуку з позначкою «Реклама» чи Ad.
  • Контекстно-медійні — оголошення-банери з текстом, картинками чи анімацією, які показуються на сайтах-партнерах Google.
  • Товарні оголошення або Google shopping містять фото, назву, ціну та посилання на продукт. Торгові кампанії — ефективний рекламний інструмент для власників інтернет-магазинів.

Як налаштувати контекстну рекламу з оптимальною вартістю кліка

  1. Проаналізуйте поточну ситуацію на ринку. Перегляньте рекламні оголошення конкурентів, подивіться, з яких блоків вони складаються, які акції та переваги просувають. На наступних етапах це дозволить вам сформувати свою УТП (унікальну торговельну пропозицію), грамотно заповнити всі пункти рекламного оголошення та зробити його подачу вигіднішою.

  2. Пропрацюйте семантичне ядро. Щоб рекламна кампанія працювала на максимум, важливо зібрати всі ключові слова за тематикою та групувати їх за характерними ознаками. Не ігноруйте ключовики з низькою частотністю, адже вони дозволяють створити більше релевантних оголошень з максимально точним входженням запиту в заголовок чи текст.

  3. Поділіть запити на категорії: гарячі, теплі, холодні, інформаційні, комерційні тощо. Це дозволить грамотно вибудувати структуру рекламної кампанії та написати ефективні оголошення для вашої цільової аудиторії. Під кожен кластер запитів слід формувати окрему рекламну кампанію й офери.
  4. Фільтруйте запити за допомогою мінус-слів і регулярно оновлюйте їхній перелік. Вони надзвичайно важливі, адже дозволяють вказати запити, за якими ваші рекламні оголошення показуватися не будуть. Так ви уникнете плутанини та будете адресувати оголошення лише клієнтам, що шукають саме ваш товар. Наприклад, якщо додати до переліку мінус-слів компанії Mango запити «фрукт» і «стиглий», то не доведеться витрачати рекламний бюджет на покази оголошень користувачам, які шукають їжу, а не одяг. Список слів потрібно регулярно оновлювати з урахуванням аналітичних даних.

Як ще оптимізувати рекламний бюджет

На кожну кампанію слід встановлювати добове обмеження, інакше місячний бюджет може зникнути за добу. Якщо ви знаєте, в який час дня ваша цільова аудиторія шукатиме продукт, можете встановити підвищені ставки саме на ці години. Так само можна зробити, якщо у вас діють акції, обмежені в часі.

Крім цього, коректуйте аудиторію за статтю та віком, якщо це дозволяє вам підвищити чи знизити базову ставку для певних груп користувачів мережі, які складають більшість ваших клієнтів.

Важливо використовувати всі можливості рекламного оголошення. Не ігноруйте заповнення додаткової інформації, заголовків, швидких посилань, контактів, уточнень тощо. Чим більше інформації (саме її, а не «водички»), тим більше шансів, що ваше оголошення обжене конкурентів у видачі.

Останнє, але найголовніше — аналіз контекстної реклами

Щоб ви розуміли ефективність реклами й могли отримувати детальну аналітику своєї роботи, варто встановлювати на конкретні цілі рекламної кампанії. Це може бути перехід за певним посиланням, надсилання заявки, заповнення форми, додавання товару у кошик тощо.

Важливо встановлювати та відстежувати правильні цілі, інакше можна отримати аналітику, яка ніяк не допоможе вдосконалити майбутні рекламні кампанії.

На основі аналітики можна:

  • формувати ключові слова з кращою оцінкою якості від Google (максимальний бал системи — 10);
  • коректно оновлювати список мінус-слів;
  • відстежувати реакцію аудиторії на свої оголошення;
  • відзначати сезонність попиту на товар;
  • бачити, які місця сайту викликають проблеми у користувачів;
  • раціонально розподіляти рекламний бюджет.

Бажано мати свою УТП на кожному рекламному майданчику, щоби перевірити ефективність рекламної кампанії на різних плейсментах. Скажімо, для email-розсилки можна використовувати акцію «2+1», для таргетингу — «Безкоштовна доставка», а для контекстної реклами — «Подарунок до кожного замовлення».

Як формується ціна на клік 

Вартість кліка у контекстній рекламі не буває статичною та залежить від багатьох показників: конкурентності в ніші, регіону показу, оформлення оголошень, рейтингу акаунта тощо. 

Досвідчені контекстологи вміють налаштовувати рекламну кампанію з урахуванням численних змінних, що перелічені вище, та пропонувати ціну, яка має всі шанси перемогти в аукціоні на показ оголошень у топових позиціях. Саме це дозволяє їм отримувати релевантний трафік з мінімальними витратами.

Тож якщо вам потрібна контекстна реклама, яка дійсно працює, звертайтеся до професіоналів. Налаштування контекстної реклами від COI — це комплексна робота, якою займаються досвідчені фахівці: контекстолог, маркетолог, копірайтери та графічний дизайнер.

Ми створюємо контекстну рекламу, яка:

  • містить влучно підібрані ключові слова та мінус-слова;
  • грамотно налаштована стосовно цільової аудиторії (стать, вік, локація, цілі тощо);
  • провадить коректні дані про товар та релевантні посилання;
  • має налаштовані дедлайни, що збігаються з датами дії акцій та розпродажів;
  • і, головне, ПРОДАЄ — адже саме це є основною ціллю.

Розробимо для вас ефективну рекламну кампанію, яка працюватиме на збільшення продажів та розвиток позитивної репутації вашого бізнесу на ринку.

Цікавить? Не зволікайте — заповнюйте бриф за посиланнями, і ми з вами сконтактуємо: Реклама

Зацініть наш блог
Мобільні додатки як інструмент зростання малого бізнесу у цифровій економіці
Плюси та мінуси розробки мобільного додатку для малого бізнесу
Цифровізація змінила спосіб, яким малий бізнес взаємодіє зі своїми клієнтами, управляє операціями та конкурує на ринку. Вона дозволяє малим компаніям розширювати свій охоплення, покращувати ефективність процесів та підвищувати задоволеність клієнтів. Завдяки цифровим інструментам, таким як онлайн-маркетинг, електронна комерція, автоматизація зв’язків з клієнтами та бізнес-аналітика, малі підприємства отримують можливість конкурувати з великими корпораціями, маючи значно менші ресурси. Цифровізація також відкриває доступ до глобальних ринків, дозволяючи малим компаніям продавати свої товари та послуги клієнтам з усього світу без потреби фізичної присутності інструментами електронної комерції.
Переглянути
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму