У цьому документі ми детально прописали методи комунікації з цільовою аудиторією, шляхи досягнення цілей компанії, опис подальшого плану дій та розвитку бренду. Робота за цією маркетинговою стратегією допоможе збільшити продажі компанії та впізнаваність бренду на ринку.
Ми створили детальну структуру сайту з урахуванням усіх побажань клієнта. При розробці прототипу зважали на специфіку роботи Piccolo, характеристики товарів компанії, особливості цільової аудиторії та маркетингову стратегію. На кожному етапі структуру та прототип затверджували у замовника.
Інтернет-магазин Piccolo зручний у користуванні та створений під потреби цільової аудиторії. Ресурс має адаптивний дизайн, ефективні інструменти для пошуку та фільтрації товарів, зручну та швидку форму для замовлень.
Для інтернет-магазину Piccolo ми розробили простий каталог, у якому для зручності всі товари фільтруються за розміром, кольором, ціною, сезоном та матеріалом. Також подбали про особистий кабінет і зрозумілий функціонал кошика з вибором способу оплати й підтвердження замовлення.
Адаптивний дизайн — це одна з найважливіших характеристик інтернет-магазину Piccolo. Ми подбали про те, щоб ресурс добре показувався та працював на будь-якому девайсі. В розробці врахували всі елементи UI/UX дизайну, які необхідні для коректного функціонування сайту.