У рамках проєкту ми розробили брендбук із детальним описом логотипа, фірмових кольорів і можливих варіантів їхнього використання. Логотип Lviv Medical Center складається з гліфа (адаптована емблема, що зображає кадуцей або жезл Меркурія), вертикальної лінії та шрифтової композиції. Всього є три варіанти логотипа: на світлому, темному та кольоровому фонах.
Ми подбали й про цілісний вигляд сторінок у соцмережах. У процесі підготовки контент-планів опиралися на фірмові кольори, аби створити єдине візуальне враження у потенційних клієнтів.
Фірмові кольори Lviv Medical Center — білий, коричневий та бірюзовий. Білий — основний, адже він є гарним полотном для розміщення елементів. А коричневий та бірюзовий потрібні для того, аби вдало розставляти акценти. Кольорову гаму легко комбінувати й адаптувати до будь-якого формату.
Також ми розробили дизайн візитівок та бланків-скерувань у фірмових кольорах, які довершують витриманий фірмовий стиль та сприяють збільшенню впізнаваності бренду.
Для Lviv Medical Center ми розробили функціональний сайт, зручний та зрозумілий для цільової аудиторії клініки. Крім цього, створили для ресурсу простий та корисний користувачам контент.
На головній сторінці сайту Lviv Medical Center зібрана вся основна інформація, яка дозволяє користувачеві зорієнтуватися, а за потреби легко знайти потрібний блок інформації в 1-2 кліки.
На ній зібрані авторські статті, розроблені спеціалістами Lviv Medical Center. Всі матеріали поділені за рубриками та датами, тож користувачам легко відшукати потрібну статтю.
Оновлений сайт добре показується і на комп’ютерах, і на мобільних пристроях. Весь функціонал безперебійно працює на різних гаджетах, а дизайн адаптується до будь-якого формату.
Для сторінок Lviv Medical Center у соцмережах ми створили інформативні рекламні пости з якісними зображеннями, подбали про єдину стилістику сторінок. Фото- та текстовий контент підвищують обізнаність у послугах закладу та сприяють зміцненню довіри до клініки, а в поєднанні із вдало налаштованою рекламою — продають цільовій аудиторії.
Щоб вимірювати ефективність своєї роботи, ми налаштували аналітику. З нею можна стежити за кількістю переходів на сайт і джерелами їхнього надходження. Крім цього, легко зрозуміти, які рекламні заклики працюють краще, а які гірше, і на основі цих даних — вдосконалювати контент.
Для Lviv Medical Center ми провели фотозйомку на виїзді, адже нам були потрібні знімки не лише команди, а й самої клініки та її устаткування. Коли мова йде про лікування у приватній клініці, показати комфортний простір із сучасною апаратурою — дуже важливо.
Наша команда надала Lviv Medical Center повний консультаційний пакет, що включає роботу з персоналом клініки, допомогу у налагодженні робочих процесів, а також щомісячні консультації щодо маркетингу та бізнес-процесів.