Lviv Medical Center — мережа офтальмологічних клінік, в яких пропонують лікування зору за останніми світовими стандартами. У закладах надають повний спектр послуг: від оглядів і підбору окулярів до складних хірургічних втручань.
Перед нами стояло завдання комплексно просувати послуги Lviv Medical Center. Для цього ми вирішили зробити акцент на просування сторінок у соцмережах, розробку корпоративного сайту та вдосконалення робочих процесів у клініці. Крім цього, щоб сторінки, сайт і контент від LMC був впізнаваним, слід було попрацювати й з брендингом.
Для Lviv Medical Center ми розробили простий та стильний корпоративний сайт, наповнили його текстами та якісними фото, налаштували рекламу. Контент у соцмережах адаптували до потреб цільової аудиторії, зробили його подачу простою для пересічного користувача. Вдосконалили робочі процеси у клініці завдяки маркетинговим і бізнес-консультаціям, навчанню персоналу.
У рамках проекту ми розробили брендбук із детальним описом логотипа, фірмових кольорів і можливих варіантів їхнього використання. Логотип Lviv Medical Center складається з гліфа (адаптована емблема, що зображає кадуцей або жезл Меркурія), вертикальної лінії та шрифтової композиції. Всього є три варіанти логотипа: на світлому, темному та кольоровому фоні.
Не допускається використання будь-яких кольорів, окрім фірмових, а також шрифтів, ліній, контурів, тіней, деформацій,
додаткових елементів тощо, не передбачених у логотипі. Крім цього, неприпустимими є будь-які обертання, стискання чи
розширення логотипа, які можуть спотворити його початковий вигляд.
Фірмові кольори Lviv Medical Center: білий, коричневий та зелений. Білий — основний, адже він є гарним полотном для розміщення елементів. А коричневий та зелений потрібні для того, аби вдало розставляти акценти. Кольорову гаму легко комбінувати й адаптувати до будь-якого формату.
Для Lviv Medical Center ми розробили функціональний сайт, зручний та зрозумілий для цільової аудиторії клініки. Крім цього, створили для ресурсу простий та корисний користувачам контент.
Оновлений сайт добре показується і на комп’ютерах, і на мобільних пристроях. Весь функціонал безперебійно працює на різних гаджетах, а дизайн адаптується до будь-якого формату.
Для сторінок Lviv Medical Center у фейсбуці та інстаграмі ми створили інформативні рекламні пости з якісними зображеннями, подбали про єдину стилістику сторінок. Фото- та текстовий контент підвищують обізнаність у послугах закладу та сприяють зміцненню довіри до клініки, а в поєднанні з вдало налаштованою рекламою — продають цільовій аудиторії.
Щоб вимірювати ефективність своєї роботи, ведемо аналітику. Вона дозволяє стежити за кількістю переходів на сайт і джерелами їхнього надходження. Крім цього, ми можемо побачити, які рекламні заклики працюють краще, а які гірше, і на основі цих даних — постійно вдосконалювати контент.
Для Lviv Medical Center ми провели фотозйомку на виїзді, адже нам були потрібні знімки не лише команди, а й самої клініки та її устаткування. Коли мова йде про лікування у приватній клініці, показати комфортний та сучасний простір з сучасною апаратурою — дуже важливо.
Наша команда надала Lviv Medical Center повний консультаційний пакет, що включає роботу з персоналом клініки, допомогу у налагодженні робочих процесів, а також щомісячні консультації щодо маркетингу та бізнес-процесів.