Vyshnevsky Wallet

Vyshnevsky Wallet — це бренд, який займається виготовленням шкіряних гаманців ручної роботи. Такі вироби стильні та дуже міцні, тож мають довічну гарантію.
Завдання
Перед нам постало завдання підготувати основну стратегію просування, розробити брендинг і концепцію розвитку бізнесу, позиціювання на ринку. Підібрати ідеальну нішу для продукту клієнта, виокремити його серед конкурентів та зробити бренд впізнаваним і запам’ятовуваним.
Рішення
Головне в цьому проєкті — концепції. Продумане нами позиціювання визначило елементи брендингу, наповнення соцмереж, фото- та відеозйомки. Кожен гаманець клієнт пошив своїми руками. І ми прагнули передати цю особливу енергетику.

Брендинг

Для Vyshnevsky ми розробили логотип, фірмовий знак для вишивки на товарі, пропрацювали шрифти, розробили дизайн поліграфії та оформлення сторінки в соцмережах. Затвердили єдину стилістику фотографій, якої дотримувалися під час усіх зйомок. 

Елементи фірмового стилю

Ми прагнули, щоб вони підкреслювали основні переваги продукту: автентичність ліній, турбота про якість кожної деталі, лаконічність та витриманість. 

Маркетингова стратегія

У ній детально описали, які можуть бути результати роботи, від чого вони залежатимуть та що слід робити, аби досягнення були кращими. Крім цього, розробили карту цільової аудиторії, аби зрозуміти, на кого націлювати рекламу та хто є потенційними покупцями товару.

Розробка концепції

Для Vyshnevsky ми пропрацювали кілька ключових особливостей, які гармонійно підкріпили преміум-позиціювання товарів та задали тон найвищому стандарту обслуговування покупців.

СММ

Для Vyshnevsky ми готували унікальний контент і таргетували рекламу. Для кожної групи ЦА відпрацьовували окремі посили. Для тих, у кого скоро день народження, робили пост-пропозицію «Подаруй мені», для пар, у яких скоро річниця, пропонували комплекти «Вічні гаманці, вічне кохання», перед Днем матері публікували підбірки жіночних товарів тощо.

Фотозйомка

Фото для соцмереж Vyshnevsky витримані в єдиній стилістиці. Спершу пропрацьовувалася концепція рекламного посилу, і лише потім ми робили фото та писали тексти. Знімали гаманці з моделями та без, організували зйомку процесу роботи та підготували кілька відеороликів. Робили як загальні плани, так і великі — показували всі деталі виробу. Фото товару — найперший фактор впливу на покупця, а ексклюзивний товар потребує ідеальної презентації.

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму