Оскільки сайт невеликий, а кількість товарів дуже незначна, у прототипі ми дуже ретельно пропрацьовували шлях клієнта. Це не той випадок коли клієнт довго бродить сайтом перед тим як прийняти рішення. Тут потрібно швидко переконати і продати. Аби клієнт вже невдовзі милувався картою на стіні у своїй вітальні.
Сайт добре адаптований під мобільні, має високу швидкодію. Основний акцент — на товари та їх представлення. Оскільки дуже важливо показати клієнтам карти у інтер'єрі, розроблена програма лояльності, яка дає 10% знижку на другу покупку за умови відправки фото установленої карти у інтер'єрі. Для базового представлення (поки клієнти не відправили свої фото) ми підставили кілька інтер'єрів за допомогою графічного редактора.
Мобільна версія сайту добре пропрацьована для різних розмірів екранів та швидко вантажиться. У розробці веб-дизайну застосовували принцип "мобайл попереду", оскільки швидкі та спонтанні покупки не критичних для існування речей найчастіше робляться саме за допомогою смартфону.