Оскільки Revico займається консультуванням, пов’язаним з інвестиціями, ми розуміли, що логотип не повинен бути перенасиченим кольорами чи графічними елементами. Тому розробили лаконічне лого, поєднавши у назві компанії впізнаваний шрифт із двома кольорами.
Розробку односторінкового сайту для Revico можна описати трьома словами: стриманий, сучасний, солідний. Таким лендинг бачили і ми, і клієнт. Ми передбачили hover-ефекти, лаконічний шрифт, лінійну структуру текстів.
Фотозйомка для Revico проходила двома етапами. Ми подбали про те, щоб відзняті нами фото виглядали органічно на фоні лендингу: виділялися та вдало презентували команду, викликали довіру.
Сайт компанії Revico працює однаково добре і в десктопній версії, і на мобільних пристроях. Весь функціонал та дизайн адаптований до будь-якого формату гаджетів, тому користувачам зручно шукати потрібну інформацію з будь-якого пристрою.