Revico — компанія, яка надає послуги інвестиційного консультування.
Складність завдання полягала в різноплановості цільової аудиторії. Нам потрібно було створити лендінг, зрозумілий та привабливий для різних вікових категорій та сфер діяльності користувачів.
Клієнт замовив розробку односторінкового сайту (landing page) та логотипа, а також фотозйомку. Ми зупинилися на лаконічному, чітко структурованому та водночас стильному лендінгу, який легко сприймається користувачем.
Оскільки Revico займається консультуванням, пов’язаним з інвестиціями, ми розуміли, що логотип не повинен бути перенасиченим кольорами чи графічними елементами. Тому розробили лаконічне лого, поєднавши у назві компанії впізнаваний шрифт з двома кольорами.
Розробку односторінкового сайту для Revico можна описати в трьох словах: стриманий, сучасний, солідний. Таким лендінг бачили і ми, і клієнт. Ми передбачили hover-ефекти, лаконічний шрифт, лінійну структуру текстів.
Фотозйомка для Revico проходила в два етапи. Ми подбали про те, щоб відзняті нами фото виглядали органічно на фоні лендінгу: виділялися і вдало презентували команду, викликали довіру.