Назву «Ренетель» клієнти придумали самостійно, ми ж допомогли визначитися з фірмовими кольорами, шрифтами та концепцією подачі. Бренд вийшов ніжним та підкреслено жіночним, елегантним, турботливим та дещо аристократичним. І цей характер бренду ми підтримуємо як у комунікації з клієнтами, так і в графічному оформленні.
В процесі роботи з проєктом ми дослідили, що клієнти салону «Ренетель» схильні до гейміфікації. Тому прийняли рішення розробити комплект фірмових мотиваційних стікерпаків та розповсюджувати їх серед замовників послуг салону. Стікери розробили у стилістиці, яка близька цільовій аудиторії. Клієнти сприйняли новинку позитивно, активно поширюють інформацію про бренд серед свого оточення та використовують стікери у побуті.
На початку співпраці ми розробили для сайту «Ренетель» максимально просту та зрозумілу структуру, аби клієнтам не доводилося довго шукати потрібну інформацію. У процесі роботи додавали на сайт нові локації та розділи, проводили оптимізацію.
Ми дуже тісно працюємо з клієнтом та спільно обговорювали переваги й недоліки приміщень для салонів, їхнього розташування, пішої та автомобільної доступності тощо. Усі салони надзвичайно затишні, світлі, у них приємно перебувати.
У соціальних мережах «Ренетель» ведемо стриману комунікацію, доносимо до потенційних клієнтів переваги салону. Основним інструментом продажів є таргетингова реклама та ретаргетинг. Клієнти частіше реагують в Instagram, проте й сторінка у Facebook має свою частинку аудиторії.
Окрім типових рекламно-інформаційних посилів використовуємо також тактику гейміфікації. Публічні інтерактиви сприймаються аудиторією мляво (ймовірно, через делікатність теми), проте сторіз із загадками та задачками різного рівня складності, за відповіді на які можна отримати персональну знижку на епіляцію, клієнтам полюбилися.
З цією молодіжною мережею для «Ренетель» ми почали працювати не відразу, проте активно. Це більш стратегічна робота, ціль якої — забезпечити присутність бренду та закласти фундамент для майбутнього просування. Класично для цієї мережі, знімаємо прості короткі та веселі відеоролики.
Гугл-карти також є вагомим інструментом для «Ренетель». Ми налаштували акаунти для кожного з салонів, публікуємо новини, фото, стежимо за відгуками та запитаннями.
Особливістю цільової аудиторії «Ренетель» є запис через приватні повідомлення у соціальних мережах, проте сайт клієнти також активно відвідують. За допомогою контекстної реклами ми покриваємо не лише прямі пошукові запити, а й використовуємо інструменти ремаркетингу, аби переконати клієнтів, які ще вагаються щодо вибору.
На сайті «Ренетель» ми регулярно пишемо статті у блог на популярні теми. Окрім відповідей на запитання клієнтів, ми опрацьовуємо ключові фрази, за допомогою яких сайт органічно просувається в інформаційному пошуковому полі. Завдяки грамотній внутрішній оптимізації та роботі з блогом без жодних «чорних» чи «сірих» методів «Ренетель» отримує свою частку якісного органічного трафіку.