Майстерня знань

Це мережа львівських закладів дошкільного розвитку, які стартували з розвивальних занять різного спрямування, а згодом розвинулися у дитячі садочки повного дня. Основні акценти навчальної програми — творчі заняття, фізичний розвиток та англійська мова.
https://maisternia-znan.ua/
Завдання
Нам доручили розробку сайту, дизайн поліграфії, навчальних матеріалів та роботу над більшістю маркетингових активностей компанії: створення контенту для соціальних мереж, блогу, просування сайту. Крім цього, за нами було залучення нових клієнтів та взаємодія з наявними.
Рішення
Ми організували для клієнта маркетинговий аll іnclusive. Окрім реклами послуг навчального центру у соцмережах та за допомогою сайту, організували продаж навчальних матеріалів клієнта та прокат карнавального одягу. Крім цього, проводили рекламну фотозйомку, консультації та розробляли дизайн поліграфії.

Веб

Для «Майстерні знань» ми розробили орієнтований на цільову аудиторію сайт з яскравим, а проте ненав'язливим дизайном. Працюючи у форматі «під ключ», починали зі структури та прототипу, займалися підготовкою текстового та графічного контенту. Також попрацювали над просуванням сайту та забезпечили його технічну підтримку.

СММ

Для соціальних мереж клієнта ми готували контент-плани, таргетували рекламу, опрацьовували звернення клієнтів. За час роботи над соціальними мережами компанії клієнта ми випробували різні методи та підходи, аналізували, змінювали, тестували, знову аналізували. Цей проєкт ріс разом з нами й робота дала чудовий результат.

Ілюстрації

Для навчальних флеш-карток з англійської мови спеціалісти COI малювали персонажів, які ілюструють те чи інше слово. Під час роботи ми тестували сприйняття ілюстрацій дітьми. Наприклад, трирічна дитина назвала наш холодильник роботом — довелося малювати заново. Спочатку робили векторні «контурні» ч/б форми, потім — розмальовували, оформляли, верстали та готували до друку. 

Фотозйомка

Для «Майстерня знань» ми відзняли карнавальні костюми, навчальні матеріали, навчальний процес, залучивши моделей. Унікальний графічний контент покращує сприйняття бізнесу його клієнтами, зміцнює репутацію компанії. Тому при наповненні сайту чи роботі з постами для соціальних мереж ми з-поміж іншого створювали та використовували унікальні живі фото.

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму