Для «Майстерні знань» ми розробили орієнтований на цільову аудиторію сайт з яскравим, а проте ненав'язливим дизайном. Працюючи у форматі «під ключ», починали зі структури та прототипу, займалися підготовкою текстового та графічного контенту. Також попрацювали над просуванням сайту та забезпечили його технічну підтримку.
Для соціальних мереж клієнта ми готували контент-плани, таргетували рекламу, опрацьовували звернення клієнтів. За час роботи над соціальними мережами компанії клієнта ми випробували різні методи та підходи, аналізували, змінювали, тестували, знову аналізували. Цей проєкт ріс разом з нами й робота дала чудовий результат.
Для навчальних флеш-карток з англійської мови спеціалісти COI малювали персонажів, які ілюструють те чи інше слово. Під час роботи ми тестували сприйняття ілюстрацій дітьми. Наприклад, трирічна дитина назвала наш холодильник роботом — довелося малювати заново. Спочатку робили векторні «контурні» ч/б форми, потім — розмальовували, оформляли, верстали та готували до друку.
Для «Майстерня знань» ми відзняли карнавальні костюми, навчальні матеріали, навчальний процес, залучивши моделей. Унікальний графічний контент покращує сприйняття бізнесу його клієнтами, зміцнює репутацію компанії. Тому при наповненні сайту чи роботі з постами для соціальних мереж ми з-поміж іншого створювали та використовували унікальні живі фото.