Ми проаналізували цільову аудиторію клініки та дійшли висновку, що варто зробити сайт світлим, із яскравими кольоровими акцентами — помаранчевим та зеленим. Це дозволить користувачам із різним досвідом роботи з комп’ютером швидко знаходити потрібну інформацію.
На головній сторінці ми зробили акцент на найбільш популярні послуги клінік та посортували напрями діяльності у категорії. Крім цього, ми зробили так, щоб всього за два кліки користувачі могли перейти до кожного розділу сайту.
Клінік Leoderm є дві, тож ми створили окремі сторінки на сайті для кожної з них. Показали, які послуги можна отримати в одній чи в другій, та познайомили користувачів з лікарями.
У клініках працює понад двадцять спеціалістів. Для кожного з них ми створили інформаційну картку, щоби пацієнти були впевнені — про них подбають професіонали.
Інформацію про захворювання, які можна вилікувати у Leoderm, про актуальні акції, про роботу клінік загалом та про наявні вакансії ми зібрали в окрему рубрику.
Сайт, зі всіма його функціональними особливостями, відтворюється на пристроях різних типів. Завдяки цьому пацієнти в будь-який момент можуть дізнатися про процедуру, яка їх цікавить, записатися на прийом до лікаря чи порахувати вартість пакета послуг.