IntelVision

IntelVision — компанія з розробки програмного забезпечення, яка переважно орієнтується на англомовний ринок. Для залучення нового сегмента ринку компанії потрібен план дій та позитивна репутація.
Завдання
Стартовий запит клієнта — оновлення логотипа компанії, згодом співпраця переросла ще й у розробку брендбука та повномасштабної маркетингової стратегії, яка б задала вектор розвитку компанії IntelVision на довгий час.
Рішення
Ми запропонували кілька варіантів логотипа: від версій з мінімальними змінами до повністю оновлених. У маркетинговій стратегії в деталях описали канали та методи просування компанії.

Маркетингова стратегія

У маркетинговій стратегії прописали все: від поточної позиції компанії до шляхів та методів рекламного просування. Оскільки основних цілей компанії дві — залучення нових клієнтів та збільшення компанії — ми пропрацювали як зовнішню стратегію, так і внутрішню.

Логотип

Логотип містить унікальну шрифтову композицію та основні фірмові кольори: синій та фіолетовий. Унікалізує логотип злиття літер L та I, які разом створюють єдину вертикальну лінію. Основний колір логотипа — синій, а фіолетовий слугує для акцентності. Основну версію логотипа можна розміщувати на чорному або білому фоні. Логотип також існує у чорно-білих версіях. 

Правила використання логотипа

       

Охоронне поле

Вільний простір навколо логотипа забезпечує найкраще візуальне сприйняття та не передбачає будь-яких додаткових графічних елементів.  Не допускається використання будь-яких інших кольорів, ліній, контурів тощо для елементів логотипа. Також не допускається будь-яке обертання логотипа — можливе тільки його горизонтальне використання. 

Фірмові кольори

Фірмові кольори IntelVision: чорний, синій, білий та фіолетовий. Синій є основою логотипа, фіолетовий — акцентний, а чорно-біла класика універсалізує використання як логотипа, так і будь-якої фірмової айдентики компанії.

Синій колір обраний фірмовим з огляду на статусність, спокій та впевненість, які він передає та які прагне транслювати компанія IntelVision. Тоді як фіолетовий служить яскравим акцентом і говорить про ідейність та творчий підхід. 

Фірмові шрифти

Фірмові шрифти IntelVision: Lato й Open Sans. 

Lato Black та Open Sans Bold — акцентні й використовуються для заголовків. Lato Regular / Bold та Open Sans Regular / SemiBold — головні й використовуються для основного тексту й підзаголовків.  

Фірмова продукція

    

Оформлення для соціальних мереж

    

Підпис для електонної пошти

   

     

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму