У маркетинговій стратегії прописали все: від поточної позиції компанії до шляхів та методів рекламного просування. Оскільки основних цілей компанії дві — залучення нових клієнтів та збільшення компанії — ми пропрацювали як зовнішню стратегію, так і внутрішню.
Логотип містить унікальну шрифтову композицію та основні фірмові кольори: синій та фіолетовий. Унікалізує логотип злиття літер L та I, які разом створюють єдину вертикальну лінію. Основний колір логотипа — синій, а фіолетовий слугує для акцентності. Основну версію логотипа можна розміщувати на чорному або білому фоні. Логотип також існує у чорно-білих версіях.
Вільний простір навколо логотипа забезпечує найкраще візуальне сприйняття та не передбачає будь-яких додаткових графічних елементів. Не допускається використання будь-яких інших кольорів, ліній, контурів тощо для елементів логотипа. Також не допускається будь-яке обертання логотипа — можливе тільки його горизонтальне використання.
Фірмові кольори IntelVision: чорний, синій, білий та фіолетовий. Синій є основою логотипа, фіолетовий — акцентний, а чорно-біла класика універсалізує використання як логотипа, так і будь-якої фірмової айдентики компанії.
Синій колір обраний фірмовим з огляду на статусність, спокій та впевненість, які він передає та які прагне транслювати компанія IntelVision. Тоді як фіолетовий служить яскравим акцентом і говорить про ідейність та творчий підхід.
Фірмові шрифти IntelVision: Lato й Open Sans.
Lato Black та Open Sans Bold — акцентні й використовуються для заголовків. Lato Regular / Bold та Open Sans Regular / SemiBold — головні й використовуються для основного тексту й підзаголовків.