Encoro

Encoro — компанія з виробництва та продажу елітної підлоги. Для Encoro ми створили назву, розробили маркетингову документацію (аналіз ринку, карта цільової аудиторії, стратегія просування), брендбук і сайт.
Завдання
Нашим завданням було підготувати для запуску новий бренд елітної підлоги на ринку. Клієнт обрав комплексний підхід до роботи у кілька етапів: від маркетингової стратегії та брендингу до розробки сайту та налагодження реклами й виробництва.
Рішення
Спочатку ми провели ґрунтовні дослідження ринку, а на їхній основі створили маркетингові документи для подальшого ефективного просування бренду: карту цільової аудиторії та маркетингову стратегію. Також для Encoro ми розробили брендбук і сайт.

Неймінг

У дослідженні ринку ми з-поміж іншого аналізували й назви конкурентів. Кожен із запропонованих нами 12 різнотипних варіантів створювався згідно з брифуванням клієнта, пройшов ретельну прискіпливу перевірку та був детально пояснений та обґрунтований.

Маркетингова стратегія

Наша команда створила детальний документ, в якому описано всі дії, небхідні для розвитку бренду Encoro: поточний стан справ, першочергові роботи та плани на перспективу. Документ розділений на етапи, згідно з якими необхідно працювати й просувати бренд.

Брендинг

Ми розробили не лише назву бренду, а й фірмовий стиль. У брендбуці прописали та візуалізували фірмові кольори й елементи, лого, шрифти, брендування мерчу, лого та правила їхнього використання. Все ці елементи вдало гармонують між собою та утворюють цілісний образ компанії.

Використання логотипа

Ми розробили три версії логотипа для компанії Encoro: основну, додаткову та скорочену. Виконали їх згідно з фірмовим стилем, детально прописали концепцію, персонажа та умови використання логотипа, графічних елементів, кольорів та шрифтів.

Фірмова продукція

Фірмова продукція виконана у стриманих кольорах — білому, чорному чи кремовому. У брендбуці ми пропрацювали зразки флаєрів, документації, чашок, білбордів, коробок, кашпо та візитівок. Крім цього, додали зображення персонажа-бобра на машини, куртки, футболки та кепки кур'єрів, щоб у людей виникала пряма асоціація персонажа з брендом елітної підлоги.

Структура та прототип

Ми розробили структуру сайту, з якою користувачам легко орієнтуватися та пересуватися ресурсом. Блоки сайту зручно розташовані і їх просто знайти. Структура сайту та прототип створені з урахуванням побажань замовника та потреб потенційних клієнтів.

Веб

Сайт лаконічний та зручний: з першого погляду зрозуміло, як він працює і куди потрібно клікати. Ми розробили каталог, щоби було легко відсортувати потрібні позиції, та створили інтерактивний онлайн-сервіс, з яким можна оцінити, як виглядатиме той чи інший паркет в інтер'єрі. 

Каталог розроблений так, щоби було легко відсортувати товарні позиції. На створеному нами сайті їх можна фільтрувати за породою дерева, типом, датою надходження, ціною, сортом, кольором і типом паркету.

Адаптивна версія сайту

Сайт компанії Encoro працює однаково добре і в десктопній версії, і на мобільних пристроях. Весь функціонал та дизайн адаптований до будь-якого формату гаджетів, тому користувачам зручно шукати потрібну інформацію з будь-якого пристрою.

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму