Encoro — компанія з виробництва та продажу елітної підлоги з різноманітних порід дерева. Для Encoro ми розробили маркетингову документацію (аналіз ринку, карта цільової аудиторії, стратегія), назву, брендбук і сайт.
Перед нами стояло завдання провести багатоетапну роботу для запуску нового бренду елітної підлоги на ринку. Клієнт обрав комплексний підхід до роботи: від брендингу до розробки сайту та налагодження реклами й виробництва.
Наша команда розробила ґрунтовні маркетингові документи, які необхідні для подальшого маркетингового просування бренду: дослідження ринку, карту цільової аудиторії та маркетингову стратегію. Також для Encoro ми створили брендбук та сайт.
У дослідженні ринку ми з-поміж іншого аналізували й назви конкурентів. Здебільшого вони мають назву латиницею, що в контексті цільового сегмента цілком доцільно. Переважають короткі назви з одного слова, проте є і винятки. Значна кількість конкурентів мають назву з італійським контекстом, що мало б асоціювати їх зі стилем та високою якістю, проте через поширеність це вже доволі заїжджено й однотипно. У деяких конкурентів є лаконічні, добре позиційовані назви, які запам'ятовуються та мають приємні асоціації. Інші ж використовують вишукані слова чи словосполучення, які погано запам’ятовуються і недостатньо працюють на підтримку бренду.
У роботі ми уникали заїждженої асоціації з італійським продуктом, натомість опрацьовували варіанти з американською (легкість), скандинавською (затишок), німецькою (чіткість) та українською (рідне) стилістикою. В роботі також відштовхувалися від взаємодії назви із затвердженою клієнтом концепцією бобра-персонажа.
Кожна з назв пройшла перевірку за змістом, асоціаціями та читанням, а також словникову перевірку (з урахуванням понад 50 мов), пошукову в мережі та перевірку за ТМ.
Деякі варіанти назв містять прямий англомовний посил до слова «підлога», інші мають закладені споріднені слова (деревина, гребля, лист, дика природа тощо різними мовами світу). За результатами роботи ми презентували клієнту 12 різнотипних назв бренду на вибір з обґрунтуванням та поясненням.
Обраний асоціативний ряд:
Наша команда створила детальний документ, в якому окреслені всі дії, необхідні для розвитку успішного бренду елітної підлоги: поточний стан справ, роботи, які необхідно почати першочергово, плани, які відкладаємо на перспективу. Документ розділений на етапи, згідно з якими необхідно працювати та просувати бренд.
Ми розробили не лише назву бренду, а й фірмовий стиль. У брендбуці прописали та візуалізували фірмові кольори та елементи, лого, шрифти, брендування мерчу, лого та правила їхнього використання. Все ці елементи вдало гармоніюють між собою та утворюють цілісний образ компанії.
За попереднього виходу на ринок американська маркетингова компанія розробила для клієнта назву Peck & Burl, а персонажем компанії мав бути дятел. Проаналізувавши матеріали та врахувавши, що проєкт має стартувати з українського ринку, ми вирішили відкинути модну на західному ринку концепцію натуральних дефектів через можливе її несприйняття в Україні. Персонажа також вирішили замінити з огляду на можливе негативне значення слова «дятел».
В ролі персонажа ми запропонували використати бобра. Сильні сторони тварини — силу, інженерне мислення, вправність у роботі з деревом та організованість — можна використовувати як переваги під час рекламного просування. Для підкріплення символу ми обрали темну кольорову гаму, однак залишили благородний молочний відтінок та білу класику як акцентні кольори. Контрастний колір Dark, акцентний — Ivory, базові — Creamy та White.
Фірмові шрифти Encoro — Lora та Open Sans. Lora використовується для заголовків та акцентів, а Open Sans Regular — для основного тексту. Вони чіткі та легко читаються — можна швидко зорієнтуватися на сайті чи у рекламному тексті.
Як додатковий графічний елемент в оформленні брендових плейсментів ми додали патерн, який складається з повторюваного гліфа (букви «Е») зі зміщенням вправо у кожному другому ряді. Форма патерну нагадує цегляну кладку або укладені дощечки, що символізує надійність та стабільність.
Фірмова продукція виконана у стриманих кольорах — білому, чорному чи кремовому. У брендбуці ми пропрацювали зразки флаєрів, папок, документації, чашок, білбордів, коробок, кашпо та візитівок. Крім цього, додали зображення персонажа-бобра на машини, куртки, футболки та кепки кур'єрів, щоб у людей виникала пряма асоціація персонажа з брендом елітної підлоги.
Ми розробили лаконічний та інтуїтивний інтернет-магазин зі стильним дизайном, який акцентує на результаті співпраці з брендом — стильній та якісно укладеній підлозі.
Ми розробили структуру сайту, з якою користувачам легко орієнтуватися та просуватися ресурсом. Блоки сайту зручно розташовані та їх легко знайти. Структура сайту та прототип створені з урахуванням побажань замовника та потреб потенційних клієнтів.
Вона стильна, але лаконічна. З першого погляду зрозуміло, як працює сайт і куди потрібно клікати. Акцент на зображення вишуканого інтер'єру з використанням фірмового паркету.
Каталог розроблений так, щоби було легко відсортувати товарні позиції. На створеному нами сайті їх можна фільтрувати за породою дерева, типом, датою надходження, ціною, сортом, кольором і типом паркету.
Для цього бренду паркету ми розробили онлайн-сервіс, з яким можна оцінити, як виглядатиме той чи інший паркет в інтер'єрі. Оцінити, якою буде новенька підлога, можна у два кліки.
Завдяки адаптивному дизайну сайт добре показується на різноманітних пристроях: від смартфонів і до ПК.