Екодбай

«Екодбай» — компанія, що спеціалізується на переробці сміття. Приймає сортоване сміття від населення та компаній. Для цього клієнта ми розробили комплекс маркетингових документів, згідно яких компанія має рухатися та впроваджувати оновлення найближчими роками.
Завдання
Нашим завданням у цьому проекті була розробка трьох маркетингових стратегічних китів: Аналіз цільової аудиторії, дослідження конкурентів та Маркетингової стратегії. Ці документи комплексно мають задати шлях до навчання людей, що сміття — це гроші, відповідно, до нього має бути шанобливе ставлення.
Рішення
Оскільки клієнт бажає диверсифікувати прибуток, ми дослідили як B2B, так і B2C сегменти ринку в Карті ЦА. Ми також вивчили конкурентів як у обраному регіоні, так і за його межами, розглядаючи можливості для майбутнього розширення. У маркетинговій стратегії ми об'єднали всі можливі активності для досягнення швидкого росту у кожному з сегментів бізнесу.

Маркетингова стратегія

Маркетингова стратегія для "Екодбай" об'єднала в собі раніше розроблені Карту ЦА та Дослідження Конкурентів. Також було вивчено доступні плейсменти та сформовано влучні посили для кожного з них, враховуючи специфіку аватарів. Зважаючи на відсутність у клієнта фінансового плану вкладень у маркетингові активності, було запропоновано різні бюджетні варіанти для початкового запуску, кожен зі своїми очікуваними результатами.

Карта ЦА

Під час роботи над картою цільової аудиторії для "Екодбай" ми виявили, що навіть у B2B сегменті рішення приймають звичайні люди. Ця аудиторія ділить схожі болісні точки, такі як екологічна свідомість, бажання економити та відповідальність за сортування сміття. Вони шукають надійних та ефективних рішень у сфері управління відходами. Наші аватари дуже різні за демографічними характеристиками, психографічними аспектами та сценаріями взаємодії, тому ми прописали плейсменти та посили для кожного з них. 

Дослідження конкурентів

Дослідження конкурентів для "Екодбай" було непростим завданням, оскільки сфера сортування сміття у нашій країні ще не надто розвинена технологічно. Невеликі сортувальні центри працюють офлайн та виключно по своєму району. Великі компанії, зокрема, зосереджені на B2B контактах та є мало публічними. Тим не менш, ми обрали ключових конкурентів, виділили їхні сильні та слабкі сторони. Сильні сторони можна наслідувати, надихатися запровадженими ідеями та ініціативами, а в слабких моментах необхідно перевершити конкурентів, щоб здобути вагому ринкову перевагу.

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму