Маркетингова стратегія для "Екодбай" об'єднала в собі раніше розроблені Карту ЦА та Дослідження Конкурентів. Також було вивчено доступні плейсменти та сформовано влучні посили для кожного з них, враховуючи специфіку аватарів. Зважаючи на відсутність у клієнта фінансового плану вкладень у маркетингові активності, було запропоновано різні бюджетні варіанти для початкового запуску, кожен зі своїми очікуваними результатами.
Під час роботи над картою цільової аудиторії для "Екодбай" ми виявили, що навіть у B2B сегменті рішення приймають звичайні люди. Ця аудиторія ділить схожі болісні точки, такі як екологічна свідомість, бажання економити та відповідальність за сортування сміття. Вони шукають надійних та ефективних рішень у сфері управління відходами. Наші аватари дуже різні за демографічними характеристиками, психографічними аспектами та сценаріями взаємодії, тому ми прописали плейсменти та посили для кожного з них.
Дослідження конкурентів для "Екодбай" було непростим завданням, оскільки сфера сортування сміття у нашій країні ще не надто розвинена технологічно. Невеликі сортувальні центри працюють офлайн та виключно по своєму району. Великі компанії, зокрема, зосереджені на B2B контактах та є мало публічними. Тим не менш, ми обрали ключових конкурентів, виділили їхні сильні та слабкі сторони. Сильні сторони можна наслідувати, надихатися запровадженими ідеями та ініціативами, а в слабких моментах необхідно перевершити конкурентів, щоб здобути вагому ринкову перевагу.