Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

BeHealthy — ІТ-стартап, який розробляє штучний інтелект для аналізу стану здоров'я. Він нагадує користувачеві про обстеження, фізичні активності та режим харчування з огляду на його статистичну схильність до хвороб. Додаток покликаний спонукати зайнятих активних людей дбати про своє здоров'я та фізичну форму.

https://behealthy.ai

Завдання

Завбачливий технологічний стартап тестує попит на свою ідею, перш ніж інвестувати в розробку. BeHealthy так і зробив. Ми отримали завдання розробити лаконічний лендінг і прорекламувати його цільовій аудиторії у Facebook, щоб визначити попит на пропозицію клієнта.

Короткий опис

Бачення ЦА в клієнта було доволі розмитим. Ми, щоб визначити групи потенційних покупців, влаштовували брейнсторми, будували карти. У результаті обрали кілька найперспективніших груп і вирішили тестувати рекламу на ринку Канади та США.

Веб

Для сайту спеціалісти СОІ обрали зрозумілі образи та лаконічну подачу. Основна ціль — зацікавити потенційного клієнта залишити заявку. Терміни розробки були дуже стислими, але ми швидко справилися з поставленими завданнями. Зважаючи на особливості обраного ринку та необхідність диференціювати цільову аудиторію для рекламних оголошень, ми формували посили, які мали б відгукнутися всім потенційним споживачам незалежно від віку, раси та стилю життя.

block 5 image

Шрифти та кольори

block 5 image

Лендінг пейдж

block 5 image

СММ

Першим завданням рекламної кампанії було сформулювати такий посил, щоб потенційні споживачі були мотивовані заповнювати анкети та залишати інформацію про стан свого здоров'я. Тому, порадившись з клієнтом, ми забезпечили безкоштовний доступ для підписників, чиї заявки потрапили в тестову групу. Таргетували рекламу на випускників технологічних вишів, власників наручних пристроїв, людей, які цікавляться cвоїм здоров'ям і спортом, жителів великих міст. Нам вдалося досягти ціни переходу на сайт в 40 центів; це гарний показник, особливо зважаючи на запуск кампаній у вихідні дні.

block 5 image