The12Chicago

The12Chicago — це американська компанія з будівництва та продажу нерухомості неподалік від центру міста. Житловий масив розташований неподалік найпопулярніших локацій Чикаго: поруч лікарні, школи, кінотеатр, найбільша арена для подій у Сполучених Штатах Америки та район Little Italy, що славиться своїми кав'ярнями.
https://the12chicago.com/
Завдання
Основне — це побудова плану рекламного просування та залучення більшої кількості клієнтів за допомогою соцмереж. Американський ринок дуже відрізняється від українського, тож для бажаних результатів варто було змінити звичний підхід та рекламні посили.
Рішення
Почали роботу з оцінки місцевого ринку, потреб цільового ринку та можливостей рекламних інструментів. Принцип просування нерухомості у США відрізняється від українського та має значно більше обмежень, тож ми розробили чіткий план дій, щоб запобігти негативу, блокуванню рекламних кампаній та отримати бажаний результат.

Карта цільової аудиторії

У ній ми виокремили аватарів, які найімовірніше зацікавлені у покупці житла саме в цьому районі Чикаго. Прописали їхні орієнтовні дані, потреби, інтереси та способи комунікації.

Налаштування аналітики

Для сайту The12Chicagо ми під'єднали та налаштували метрики аналітики Google (глибина скролінгу, кліки на посилання, копіювання тексту з сайту, надсилання форми) та налаштували Pixel Facebook.

Рекламні оголошення

Для The12Chicago ми запустили 6 динамічних рекламних кампаній для різних аватарів. В кожній кампанії по 5 текстів та картинок, які Facebook обирав автоматично, залежно від того, з яким варіантом аудиторія взаємодіяла краще. У всіх рекламних кампаніях використовувалася ціль «Конверсія на сайті» (заповнення форми).   

Результат рекламних кампаній

Ми отримали 78 заявок, середня вартість кожної — 7,4 $. З усіх кампаній оголошення для підписників сервісу з продажу нерухомості Zillow виявилося найефективнішим.

Також дані показали, що 90,60% усіх користувачів переглядають оголошення з мобільних пристроїв, а середній вік зацікавлених користувачів — 34-64 роки. Найактивніша аудиторія віком 35-54 років. Серед них 66,67% жінок та 33,33%  чоловіків. 

СММ

Для 12 Chicago ми готували контент-плани з короткими оголошеннями для запуску рекламних кампаній. Усі пости групували за цільовими аватарами, а складність полягала в коректності меседжів: ми ретельно формували текстові посили, аби зробити їх якомога універсальнішими для американського ринку та подати у вигідному для клієнта світлі. Також працювали над зображеннями: обирали ті, які транслюють комфорт і затишок та створюють бажання придбати помешкання тут і зараз.

Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму