Запрошуємо вас на серію воркшопів, що включає 3 групові спільні заняття (до 5 учасників) та по 3 індивідуальні консультації за результатами роботи над кожним з етапів. 

Карта цільової аудиторії (16.07.2020 19:00)

Карта взаємодії (23.07.2020 19:00)

Маркетингова стратегія (28.07.2020 19:00)

Програма зачіпає основні напрямки маркетингової роботи, необхідні вже зі старту: визначення та описування аватарів ЦА, побудова карти взаємодії і формування маркетингової стратегії. Це основа основ, яка має бути у кожному бізнесі для уникнення хаотичного маркетингу. Але реальність така, що у багатьох бізнесах тої основи нема.

Чому вам це потрібно?

В такому випадку, агентствам, до яких звертається клієнт за рекламою, доводиться часто працювати наосліп. Бо при вимозі цих документів (а вартість їхньої розробки стартує від 1000 дол), власники бізнесу можуть просто піти до конкурентів — вони не завжди розуміють доцільність такої витрати.

Як відбуватиметься навчання?

Кожна тема обговорюватиметься з учасниками у лекційно-дискусійному форматі на конкретних прикладах.

Опісля буде орієнтовно тиждень на виконання домашнього завдання та його перевірку. Для допуску до наступного етапу має бути повністю завершена робота з попереднього.

Що ви отримаєте?

В результаті кожен учасник отримає ці три базові документи для свого бізнесу. Вони не будуть “дорого і бОгато” оформлені, але з ними можна буде працювати. Ефективно працювати.

Перевага такого варіанту у тому, що ці всі стратегічні документи мають бути динамічними. Якщо ви вловите суть, зрозумієте звідки ноги ростуть, то зможете самостійно їх допрацьовувати та покращувати за результатами аналітики чи змін зовнішнього середовища.

Якщо у вас є бізнес і немає карти ЦА та маркетингової стратегії, і ви хочете отримати їх добряче попрацювавши самостійно та зекономивши десь 20 тисяч грн — велкам.

Коротко про головне:


Карта аватарів ЦА — опис персон (В2В та В2С), які є клієнтами бізнесу. Зазвичай формуємо близько десятка основних персон. Враховуються зв’язки між персонами та варіанти спільного прийняття рішення.

Карта взаємодії — визначення плейсменту (місця для подачі рекламних посилів), структури рекламних посилів для кожного з аватарів ЦА. Цей документ описує як ви можете і маєте взаємодіяти з кожним своїм цільовим клієнтом задля отримання максимального результату.

Маркетингова стратегія — стратегія розвитку бізнесу з урахуванням ключових аватарів (кількісно та у фінансово) та можливостей підприємства (рекламні бюджети). Може включати не лише маркетингові моменти, а і зачіпати бізнес-процеси підприємства. По суті, це план дій для досягнення бажаного результату.

Про автора:


Мирослава Юрова — засновниця COI Marketing & Software. А ще — маркетинг-менеджерка, яка може не тільки продати, а й переконати вас це зробити. 

Спеціалізація:

  • бізнес-консультування;
  • менеджмент малих і середніх команд;
  • онлайн та офлайн продажі;
  • ремесло ведення переговорів та ін.

Взагалі про маркетинг Мирослава може говорити годинами, адже знань і прикладів з практики їй вистачить не на один захід. І вона готова ділитися цими знаннями з усіма охочими, тож долучайтеся!

promo-event
Ця подія у архіві.
Тицьніть тут, щоби перейти до актуальних заходів.
Перейти до івентів
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму