• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Які сайти в моді та чи потрібне вашому тотальне оновлення

Тренди у дизайні веб-ресурсів змінюються чи не щорік. Так стається тому, що людям набридає дивитися на одні й ті самі інтерфейси, власники бізнесу хочуть виділитися з-поміж конкурентів, а дизайнери та розробники — на ринку дизайнерів і розробників. ;)

Та чи завжди потрібно бізнесу моментально реагувати на нововведення та якомога швидше замовляти новий сайт, який буде відповідати всім канонам сучасних запитів?

Які сайти виглядають поважно сьогодні

Наразі на українському й іноземному ринках ознакою хорошого смаку є:

  • Приємний візуал.

Сьогодні вкрай важливо давати на сайт якісні фото та графічні елементи, які будуть супроводжувати текст. Без насиченої картинки, яка привертатиме увагу та розставлятиме акценти, користувач просто загубиться на сайті, тоді як власник бізнесу ризикує втратити цього клієнта, а з ним і прибуток.

  • Акцент на типографіці.

До вибору шрифту треба підходити з розумом, оскільки не кожне рішення корисне для конкретного типу сайту та бізнесу. Оцінити шрифт допоможуть  6 параметрів:

  • розбірливість (пропорції, відстані між буквами тощо);
  • читабельність;
  • гнучкість;
  • оптимізація;
  • стиль;
  • ефектність.

Звісно, ви можете використати Times New Roman чи Arial, проте у Google є достатньо широкий вибір гарних альтернатив, які допоможуть вам вирізнитися серед більшості. 

  • Адаптованість сайту для людей з інвалідністю.

Толерантними та інклюзивними мають бути всі й усе. Власники бізнесу зрозуміли, що люди, у яких, наприклад, проблеми з зором, теж платоспроможні й теж потребують задоволення своїх потреб. Тому варто окрему увагу приділяти тому, щоб сайт був доступним.

  • Анімація.

Збільшення кількості інтерактивних елементів на сайті стане у пригоді тому, хто прагне виокремити свій бізнес з-поміж інших. Анімація набуває популярності, оскільки сучасні технології це дозволяють. Однак і лаконічність не втрачає своїх позицій. Знову ж таки, все залежить від тематики вашого бізнесу й того, наскільки вдало вписується анімаційна складова у решту візуалу на сайті. 

Чи всім сайтам потрібно бути в тренді вже й негайно

Бути в тренді — безумовний плюс, який говорить про те, що бізнес іде в ногу з часом. І, безумовно, будь-який бізнес потрібно підтримувати регулярними оновленнями. Але бездумно інтегрувати модні фішки не варто.

По-перше, рішення, прийняте та реалізоване нашвидкуруч, навряд принесе очікувані позитивні результати. По-друге, воно банально може нашкодити. Якщо IKEA потрібна віртуальна реальність, то продавцям алюмінієвих кутиків — точно ні. Це, звісно, можна зробити, але бюджет краще виділити на розробку дійсно зручного особистого кабінету, який дозволить замовляти потрібний товар швидше. Персоналізований дизайн — теж тренд, але не 2020, а вічний.

У сучасних тенденціях більшість компаній перейшли на мікроапдейти. Загалом зараз проводять не ребрендинг, а втілюють мікрооновлення — поступово покращують продукт під потреби клієнта. Наприклад, «Розетка» чи «Цитрус». Вони одночасно оновили все й не оновили нічого. З одного боку, це ті самі добре знайомі користувачам сайти, але десь іконки змінилися, десь шрифт, десь кнопки. Тобто, глобальних змін ресурси не зазнали, але стали виглядати «свіжіше».

На що орієнтуватися звичайному власнику бізнесу? 

Розмірковуйте так: якщо ваш дизайн створений до 2010 року, то, скоріш за все, потрібен глобальний редизайн. Все ж веб за 10 років пішов на багато кроків уперед.

Якщо сайт розробляли не так давно, то варто діяти ситуативно. У випадку, коли ресурс приносить прибуток, немає «просідання» у трафіку чи відставання від конкурентів, час для повного апдейту ще не настав, але саме час замислитися про поступові інвестиції у мікрозміни. У випадку, коли під кожним із пунктів ви можете поставити «–» та додати ще кілька своїх спостережень, варто готуватися до глобальних змін.

Перше й основне, що потрібно пам’ятати: хороший сайт той, який продає. Якщо ваш ресурс цього не робить, то навіть найгарніша картинка не допоможе продати продукт чи послугу.

Чи сучасний ваш сайт? Аудит підкаже!

Аби зрозуміти, чи все добре із вашим веб-ресурсом, зверніться до СОІ. Ми проводимо аудит сайтів, після чого клієнт отримує деталізований документ з інформацією стосовно UI/UX, контенту, технічних складових сайту тощо. Так ви знатимете, чи відповідає ваш ресурс сучасним трендам, чи не містить він технічних помилок, чи працюють посили на цільову аудиторію, чи спонукає візуальний і текстовий контент до продажів тощо.

За потреби розробимо для вас новий ресурс або впровадимо та адаптуємо вже розроблене нами готове технічне рішення, як ні — запропонуємо необхідні мікроапдейти. Якщо ж ваш сайт у порядку, привітаємо з цим і будемо разом думати, як примножити прибуток і розвинути справу вашого життя — наприклад, завдяки рекламному просуванню та маркетинговій стратегії. :) 

Ознайомитися з повним переліком наших послуг і заповнити бриф можна тут: Послуги