• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

В піжамах і з музикою: як нам вдається ефективно працювати з дому

З того часу, як команда COI почала працювати з дому, багато чого змінилося. Якщо в перші тижні ми ошаліло переховувалися на балконі, закривали вікна, двері й штори, щоб спокійно працювати, то тепер з цим значно простіше — адаптувалися.

Ба більше, є тепер якийсь смак у тому, щоби працювати в піжамі, слухати музику без навушників і жувати щось під час командних мітингів (у виняткових випадках, чесно!).

Та все ж, щоби подолати прірву між стадіями «Заперечення» та «Прийняття», нам знадобилося немало зусиль. Більше про них і пишемо далі у блозі.

У нас є план!

А якщо точніше — план на день, тиждень, два і, якщо добре подумати, — навіть на кілька місяців. Без плану ми б розпорошували свої зусилля і замість роботи витрачали дорогоцінний час на псевдоорганізаційні процеси.

Щоб все було «чітко», організовуємо командні мітинги щодня, а загальні — щотижня. З таким підходом ми завжди в курсі того, що відбувається у компанії, хто та коли мусить віддати свій шматок роботи та що потрібно робити далі.

У цьому нам допомагає Hubstaff Tasks і наш маркетолог-асистент Віктор, який, здається, може керувати цією програмою одним поглядом. В кожному завданні прописуємо суть роботи, відповідальних за її виконання, приблизний час, який піде на завершення завдання, та дедлайн.

Спорт — наша сила, трекінг часу — продуктивність!

Зі спортом все складно, а от в плані трекінгу знову приходить на допомогу Hubstaff. Трекер завжди нагадає, якщо хтось замріявся, і покаже, коли таска вже горить червоним полум’ям. 

Крім цього, вимикаємо (принаймні, намагаємося) сповіщення у мережах, які не потрібні для роботи. Адже одне маленьке повідомлення, сповіщення про нові треки чи фільми на Netflix здатне відволікти не на одну годину.

Графік? А що таке графік?

Спокуса почати ранок не з роботи, а з перегляду серіалу чи гортання стрічки в соцмережі дуже висока. Але година чи навіть дві на дивані не зроблять вас свіженькими та налаштованими на продуктивний робочий день. Натомість з’явиться неприємне відчуття змарнованого часу.

Тож ми намагаємося працювати приблизно із тим самим графіком, що й раніше. З перемінними успіхами. :) 

А щоб покладатися не лише не свою силу волі, завжди можна використати корисні розширення:

  1. Distraction Free for YouTube — дозволяє переглянути потрібне відео у мережі й не відриватися на перегляд рекомендованих роликів. Мінімум спокуси забути про роботу «лише на 5 хвилин».
  2. The Great Suspender закриває вкладки, якими ви не користуєтесь тривалий час. Менше вкладок — менше приводів відволіктися.
  3. Noisli — ідеально для тих, кому музика під час роботи лише заважає. Пропонує крутий плейлист із різноманітним фоновим шумом. Крім цього, тут можна засікти 25 хвилин часу для роботи, після чого розширення нагадає вам про відпочинок.

Бачите своє зручненьке ліжко? Проходьте з ноутбуком повз!

Для продуктивної роботи все ще потрібен стіл, стілець і гарне освітлення. Або просто стіл, якщо ви полюбляєте стояти під час роботи. В ідеалі — мати простір, який буде лише вашим. Ось, наприклад, дехто з COIвців переобладнав під офіс балкон.

Розслабитеся занадто сильно — й ось ви вже не розумієте, що відбувається, й лише здогадуєтеся, скільки ночей доведеться не спати, щоб вкластися у дедлайн.

Закриваємо завдання поступово

Коли потрібно все і зараз, ми часом намагаємося виконувати кілька завдань паралельно і, будьмо чесні, найчастіше нічого хорошого з цього не виходить.

Тому самі так робимо і вам рекомендуємо — виконувати завдання поступово. Не виходить? Тоді делегуйте іншим або змінюйте пріоритети.

Завдання, виконання яких займає не більш як 2 хвилини, виконуємо відразу, інші — розставляємо за важливістю.

Ну і ще кілька дрібних, але дуууже помічних порад, які заощаджують час:

  1. Використовуйте автоматичне запам’ятовування пароля в браузері.
  2. Не забувайте про повноцінну обідню перерву. Бутерброди — це швидко та смачно, але шлунок «дякую» не скаже.
  3. Щодня виділяйте час на відпочинок офлайн (знаємо-знаємо, за дистанційної роботи зробити це складно, але хоча б спробуйте).
  4. Створюйте спільні Google-календарі з колегами та сім’єю. Так у вас більше шансів не пропустити нічого важливого.

Здається, що всі ці поради працюють для нас кожен день? Ха-ха-ха!

Ми, як і всі, маємо хороші дні й не дуже. Зрештою, так завжди було й в офісі. Та головне — бачити перед собою результат.

Навіть якщо у вас видався невдалий робочий день, після нього неодмінно настане інший: кращий та продуктивніший. Саме ця думка (а ще лайфхаки вище) і допомагають нам успішно працювати дистанційно. Ми бачимо мету і рухаємося до неї. Бо наша ціль — результати клієнтів. 

  • Коли отримуємо завдання, чітко окреслюємо ТЗ із замовником.
  • Обговорюємо та прописуємо етапи роботи на командних мітингах.
  • Визначаємо відповідальних за роботу та її перевірку.
  • Прописуємо чіткі дедлайни.

Такий підхід важливий, адже ми не просто виконуємо окремі завдання, а й надаємо комплексний супровід, тож кожен, навіть найдрібніший етап роботи впливає на кінцевий результат. Саме тому не можемо дозволити собі розслаблятися.

У COI ми дизайнуємо та розробляємо сайти, створюємо текстовий та візуальний контент, ведемо соцмережі, налаштовуємо рекламу та забезпечуємо комплексний маркетинговий супровід своїм клієнтам.

Ви — описуєте бажаний результат, ми — знаходимо шляхи його досягнення. Бізнес неодмінно йде вгору, якщо поряд є такий маркетинговий помічник, як COI. 

Заповнюйте бриф для співпраці на сайті: Маркетинг