• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Бізнес у соцмережах: шукати клієнтів чи зробити так, аби вони шукали вас самі?

article author photo
COI

Де шукати клієнтів

Це цікавить кожного, хто хоче продати товар чи послугу. Аню, яка в’яже теплі шерстяні шкарпетки; Таню, яка мріє про фріланс і пише тексти на замовлення; Ваню, який є власником бізнесу та створив свою компанію чи цілу мережу магазинів.

Об’єми та цілі різні, а ось основне питання однакове для всіх. Ми пропонуємо трохи змінити фокус та сформулювати його по-іншому.

Як зробити, щоби клієнт знайшов вас сам?

І не просто знайшов, а захотів звернутися та залишитися з вами. Із власного досвіду скажемо, що більшість потенційних клієнтів перед своїм зверненням захочуть дізнатися якомога більше про вас і ваш бізнес. Це абсолютно нормально, логічно і правильно.

Це означає, що вони йдуть в гості до ваших соцмереж, але навідаються не тільки до вас, а й до ваших конкурентів. Звернуться до тих, чиї профілі та бізнес-сторінки покажуть експертність, професійність і викличуть бажання співпрацювати. 

Щоби гості прийшли, треба мати де їх приймати. У вашому випадку це означає подбати про належне оформлення та ведення сторінок. Так ви створите сильну платформу, яка сама приваблюватиме майбутніх покупців. 

Якщо у вас немає дівчини — у когось їх дві!

Не купують у вас — значить купують в конкурентів. Інших варіантів немає. Причина проста: пішли до тих, хто просуває свій товар/послугу краще, ніж це робите ви. 

Це була погана новина, але маємо хорошу: ситуацію можна змінити і це реальніше, ніж здається на перший погляд. Ми в СОІ виділили певні закономірності, які є спільними для кожного бізнесу.

Бути всім для всіх

Наприклад, ви пропонуєте заняття з англійської мови (чи будь-якої іншої, не принципово). Запитання: чи потрібні людині заняття самі по собі? Ні. Вона не буде за них платити, навіть якщо курс у вашій школі вигідніший, ніж пропонує десяток подібних.

І ми зараз не про цільову аудиторію. Клієнт готовий віддати гроші не за товар чи послугу, а за розв’язання його проблеми. Звідси випливає ось що:

Яку конкретну проблему розв’язує ваш товар/послуга?

Якщо ви плануєте працювати з адекватними платоспроможними клієнтами (з іншими краще не зв’язуватися), то варіант “на всі руки майстер не підходить”. Люди готові платити більше, але хочуть впевнитися, що їх точно приведуть до потрібного результату.

Скажімо, замість “англійська для всіх” можна вказати успішну підготовку до тестів TOEFL. Це зацікавить не лише тих, кому потрібно скласти тест, але й студентів, мам школярів чи людей, яким англійська потрібна для роботи. Логіка проста: якщо він готує до тестів, то дійсно “шарить”.

Як ви формулюєте вигоди?

Перш ніж купити, клієнт має зрозуміти пропозицію. Припустимо, що ви описуєте свою так: “універсальна методика викладання”. А знаєте, що бачить людина?

Смислове навантаження написаного приблизно однакове. Аби ваш потенційний клієнт зрозумів, що ви пропонуєте, дайте йому факти, конкретику та поясніть, чому саме ваша методика буде для нього ефективною.

Підсумуємо сказане вище: пояснюйте свої переваги зрозумілими словами.

Стиль “горох з капустою”

Що ви робите, коли приходите з реклами в профіль за конкретною послугою, а там — то фоточки з корпоративу, то сторіс з рецептами, то вітання з днем народження у стрічці, і поміж цим всім де-не-де виринають експертні пости чи відео? Правильно: виходите. Рекламою у вас влучили, а ось всім, що ви побачили далі, — ні.

Клієнт приходить за тим, що він побачив у рекламі: в’язаними шкарпетками Ані, текстами Тані або товарами Вані. Він не витрачатиме свого часу, щоби гортати вашу сторінку і шукати поміж десятками фото те, що йому потрібно, а просто розвернеться і піде далі.

Звісно, немає нічого поганого в тому, щоби ділитися своїми фото чи приємними спогадами з іншими, та це варто робити на своїх особистих сторінках, а не на робочих. А ось на робочих усе має бути зрозуміло з перших 5-ти секунд.

Я все сам/сама

Це те, з чим ми в COI стикаємося дуже часто і розуміємо, чому так виходить. Ринок перенасичений пропозиціями марафонів, тренінгів та курсів, які обіцяють навчити вас:

  • писати “смачні тексти”;
  • працювати з фото- та відеоредакторами;
  • налаштовувати рекламу;
  • і взагалі, натискати всі потрібні кнопочки.

Власники бізнесу потрапляють до горе-умільців, які запевняють “можу все”, отримують неякісні послуги, розчаровуються і вирішують, що краще розібратися самому. А це потребує додаткового часу, якого й так завжди бракує. 

Звертайтеся до тих спеціалістів, які “з’їли зуб” на своїй справі (зазвичай вони хочуть достойну, але виправдану оплату своїх трудів), і делегуйте їм завдання. Так ви зекономите не лише кошти, а й нерви.

Коли команда COI вже береться за щось, то робить дійсно класно. Тож якщо ви не знаєте, з чого починати просування в соцмережах, чи зневірилися і вважаєте, що ці всі інтернети не працюють, — готові переконати вас, що не просто працюють, а й приносять прибутки та клієнтів.

Для обговорення співпраці заповнюйте бриф, і ми сконтактуємо з вами. Нумо просувати ваш бізнес там, де клієнти вже на нього зачекалися, — у соцмережах!