Попри те, що 2020-й рік боляче вдарив по економіці, вже у 2021-му прогнозують стабілізацію ринку. Тож не дивно, що й зараз є чимало охочих інвестувати, відкривати власний бізнес чи розвивати наявний. Більше про те, як це зробити та у що вигідно вкладати кошти у 2021-му, читайте далі у блозі.
1. Сервіси для полегшення дистанційної роботи
Кількість працівників, які працюють віддалено, суттєво зросла й навіть після закінчення карантину значна частина залишиться працювати вдома. Це означає, що чимало робочих процесів потрібно на якісному рівні перевести в онлайн. Тож зараз є величезний попит на сервіси зі збереження даних, програми відеозв’язку, CRM-системи тощо.
2. Сервіси з доставки їжі
Якщо ще у березні рідкісні в Україні сервіси доставки не витримували навантаження, то зараз вони наростили активи. Втім, місце у ніші й досі є, а попит не закритий повністю.
Окреме відгалуження у сфері доставки — крафтові та екопродукти, адже постійне сидіння вдома змушує споживачів замислитися про якість їжі, яку вони вживають.
3. Платформи для різноманітних івентів
Психотерапія, заняття спортом, навчання, конференції, майстер-класи — це все тепер доступне й онлайн. Головне — мати надійну платформу для надання послуги споживачам. Ніхто не чекатиме, поки ви налаштуєте зв’язок і все підвантажиться. Всі поспішають і хочуть рухатися за запланованим графіком.
4. Відеоігри
Технології дозволяють розробити ігри такої якості, яка відрізнятиметься від реальності мінімально. Тож якщо у вас є оригінальний концепт і команда вправних розробників — ваше місце у ніші все ще доступне.
Насамперед не варто відмовлятися від своєї справи лише тому, що карантин вносить свої корективи. Спробуйте адаптувати роботу до реалій та вивести бізнес у мережу.
Для початку подбайте про розробку онлайн-представництва свого бізнесу. Навіщо? По-перше, тому що споживачі вже звикли купувати онлайн та оцінили переваги такого формату. По-друге, тому що супермаркети, торгові центри ще довго асоціюватимуться з потенційним ризиком щось «підчепити».
Крім цього, вкладайте кошти у рекламу. Передусім маємо на увазі онлайн-просування — це основний рушій збуту вашого товару чи послуги та механізм взаємодії з потенційними клієнтами під час карантину.
Якщо ви використовували рекламу онлайн і до пандемії, зараз ідеальний час, щоби подумати над подальшим розвитком рекламного просування, залученням нових секторів цільової аудиторії, тестуванням додаткових рекламних майданчиків, створенням нових креативів тощо.
Ось як це робили світові компанії:
1. IKEA зробили акцент на цінності дому під час карантину. Тож якщо ви продаєте товари для створення домашнього затишку, вчіться:
2. McDonald's чи не вперше за історію існування дещо змінив свій логотип. І все для того, щоби показати, що зараз дистанція й справді необхідна:
3. У «Фрекен БОК» акцентували на важливості емоцій, які доступні нам навіть під час карантину:
4. Команда компанії «Київстар» нагадала про важливість якісного мобільного зв'язку в часи, коли спілкування офлайн недоступне:
Всі ці компанії підводять до однієї думки: так, карантин — це серйозне обмеження, та емоції й підтримка у такі часи — найважливіше для клієнтів.
Звісно ж, це не єдиний підхід, який працюватиме. Але швидке реагування на новини (як показує досвід вищезгаданих компаній) — основний ключ до успіху.
Тут доцільно відповісти мовою цифр. За статистикою лише 50 % маленьких компаній існують довше, ніж 5 років. Одним зі способів подолати цей рубіж є організація грамотного рекламного просування, яке не просто «їстиме» бюджет, а приноситиме плоди у вигляді прибутку та росту позитивного іміджу компанії.
Створення нового чи розвиток вже наявного бізнесу — ваш вибір, та в обидвох варіантах для успіху потрібне комплексне просування із гнучкою стратегією, яку за потреби можна змінити.
Таке завдання потребує залучення не окремих спеціалістів, а цілої команди, яка працюватиме пліч-о-пліч та зможе швидко й організовано вносити корективи, якщо вони знадобляться. Так працюємо ми у COI.
Над комплексним просуванням у нас працюють маркетологи, копірайтери та редактори, графічні дизайнери, контекстологи й таргетологи. Лише із залученням всіх цих спеціалістів вдається отримати максимальний результат.
До маркетингового просування ми підходимо вже з чітким планом дій та готовністю його змінити у разі потреби (такі опції також розглядаємо під час створення маркетингової стратегії).
Мрієте вивести свій бізнес у лідери ніші? Обирайте маркетингове просування, яке працює! Більше про COI та наші послуги читайте тут: Послуги та ціни