Події кількох останніх місяців не лише шокували мільярди людей, а й незворотно вплинули на світову економіку. Однак різкі зміни не забрали геть усі можливості працювати — просто до нових умов потрібно адаптуватися. А зробити це значно простіше, якщо знати, як змінився ринок у 2020 році. Тож саме про них ми й поговоримо у нашому блозі.

Менше грошей — менше таргетингової реклами в соцмережах?

В рамках опитування MarketingHub понад 69 % компаній заявили, що через зменшення прибутків їм довелося урізати витрати на рекламу. Ще 74 % підприємств зменшили кількість публікацій на своїх сторінках у соцмережах, аби заощадити на створенні контенту.

Ми ж у СОІ радимо не зупиняти рекламні кампанії повністю. Краще зробити посили більш точковими та скеровувати рекламу на цільових аватарів, які є вашими найбільш прибутковими клієнтами. 

Висновок: зменшуєте рекламний бюджет і кількість публікацій — пишіть краще та таргетуйте ретельніше.

Які ніші найбільш перспективні у 2020 

З початку пандемії товари, які раніше купували не дуже активно, стали топовими. Ось, наприклад, приріст продажів кількох актуальних зараз товарів:

  • одноразові рукавички +670 %;
  • ліки +535 %;
  • крупи +386 %;
  • засоби для миття посуду +275 %.

Але є й ніші, які втратили свої звичні прибутки. Продажі цих товарів суттєво знизилися:

  • валізи –77 %;
  • фотоапарати –69 %;
  •  купальники –59 %.

Про туризм, спортзали та дитячі студії розвитку краще й не згадувати. ☹

Однак компанії, які адаптуються до нових реалій, тримаються на плаву. Ресторани продають набори для приготування їжі чи доставляють готові страви, виробники фотоапаратів акцентують на тому, що сімейні миті важливо фіксувати, а студії дитячого розвитку впроваджують заняття онлайн, аби розвантажити батьків.

Висновок: адаптуйте свій продукт до актуальних потреб споживача. Або створіть новий — цінний в сьогоднішніх реаліях. 

Діджиталізуйтеся: наскільки популярними стали продажі онлайн

З початку березня онлайн-замовленням продуктів скористалося 58 % опитуваних і поступово число продовжує зростати. Кількість переходів на сайти інтернет-магазинів продуктів зросла на 60 % і ми переконані, що цей показник триматиметься на доволі високому рівні навіть після карантину, адже до хорошого сервісу клієнт звикає швидко.

Якщо ваш магазин знаходиться у торговому центрі чи на ринку, а не в окремому приміщенні, тим паче варто подумати над онлайн-вітриною. Адже понад 70 % людей зараз уникають відвідування таких місць без зайвої потреби. Тож покупців, які купують спонтанно під час прогулянки молом, стане менше.

Висновок: переходьте в онлайн якомога швидше. А з готовим технічним рішенням від СОІ отримати брендований інтернет-магазин можна всього за 2 тижні!

Рекламуйтеся там, де ваші клієнти

Розважальні тести, ігри, ресурси з оглядами книжок чи музики — все це актуально як ніколи. Під час карантину стрімінгові сервіси та соціальні мережі спостерігають суттєве збільшення трафіку, тож рекламуватися на таких сервісах дуже вигідно. Тим паче, якщо обрати той, де «живе» ваша цільова аудиторія.

Ось, наприклад, у Facebook та Instagram більшість користувачів віком 18-29 років, у YouTube та Snapchat — 15-25 років, у TikTok — від 16 до 24. А їх ще ж можна розділити й за вподобаннями, адже кожну мережу створили з різною метою. 

Висновок: рекламуйте свої товари та послуги там, де ваша аудиторія. А вони, судячи з опитувань, зараз у соцмережах, на сайтах новин і на майданчиках з подкастами.

Довіряйте рекламу в інтернеті професіоналам

За звичного ритму роботи разом з маркетологом ви можете неквапливо спланувати та потестувати маркетингову стратегію. Та зараз час активних дій, тож обирайте найбільш надійну схему — довіряйте рекламу професіоналам, які вміють чітко та оперативно працювати у різних умовах, а свої сили спрямовуйте на виробництво.

Команда СОІ не лише рекламує, а й програмує, налаштовує, дизайнує, пише, фотографує — підходить до роботи комплексно та працює на результат, а не проміжні показники. Впораємося навіть із найскладнішими завданнями: від стартового запуску продукту до відновлення продажів у разі їхнього просідання або падіння.

Потрібен універсальний та професійний підрядник — звертайтеся за консультацією до COI!

Зацініть наш блог
UX-помилки, що з’їдають прибуток інтернет-магазину
У сфері e-commerce користувацький досвід (UX) напряму впливає на фінансові показники. UX — це не лише про візуальну привабливість сайту, а й про зручність, швидкість та логіку взаємодії користувача з інтернет-магазином. На українському ринку, де конкуренція між онлайн-продавцями зростає щодня, навіть незначні UX-помилки інтернет-магазину можуть коштувати втрачених клієнтів і недоотриманого прибутку. UX аудит e-commerce — це комплексне дослідження сайту, яке дозволяє виявити слабкі місця в навігації, структурі, швидкості завантаження та елементах конверсії. Без такої перевірки бізнес часто не бачить очевидних помилок юзабіліті сайтів, які заважають покупцю завершити замовлення. Варто пам’ятати, що оптимізація UX інтернет-магазину — це не разова дія, а безперервний процес. Вона включає аналіз поведінки користувачів, тестування різних варіантів дизайну та впровадження рішень, що підвищують зручність та швидкість покупки. Саме завдяки такому підходу можна відповісти на головне питання будь-якого онлайн-бізнесу: як підвищити конверсію магазину без зайвих витрат на рекламу та залучення нових відвідувачів. Розуміння та своєчасне усунення UX-помилок — це інвестиція, яка швидко окупається у вигляді зростання продажів, лояльності клієнтів та стабільного прибутку.
Переглянути
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму