10 причин замовити сайт у СОІ

Вагаєтеся щодо вибору підрядника? Знайомий знайомого запропонував нижчу ціну? Не можете об’єктивно порівняти пропозиції кількох компаній? Спростимо вам завдання й опишемо переваги роботи саме з COI.UA.

 

Отже, чому варто замовити розробку сайту саме в COI?

Причина №1. Люди

Зверніть увагу, більшість компаній не показують своєї команди. Річ у тому, що звичною є практика працювати з низькокваліфікованими людьми в цілях економії або ж залучати фрілансерів. У такому разі колектив часто змінюється (і в процесі роботи над вашим проєктом зокрема), що завжди негативно впливає на результат. У COI ж працюють не просто професіонали своєї справи, а люди, націлені на результат. І більша частина команди працює тут роками. Ми вже добре знаємо стиль кожного дизайнера чи сильні ніші кожного маркетолога. Ваш проєкт буде на 100% у надійних руках.

Причина №2. Репутація

Вчора відкрилися, сьогодні закрилися, переназвалися і знову відкрилися. Написали, що мають великий досвід роботи, а перевіряти ніхто й не буде. І оплата готівкою. Або на якийсь ФОП. Але це не про СОІ. В листопаді 2021 року нам буде 8 рочків. І весь цей час ми працюємо на нашу репутацію, здобуваємо прихильність клієнтів та добре робимо свою роботу. Всі оплати є безготівковими (як цього вимагає закон), йдуть на ТЗоВ, а ще ми маємо торгову марку і навіть гарний короткий домен COI.UA. Ми не зможемо зникнути завтра й, немов фенікс, відродитися у новому образі. Та нам і не треба, бо кожне завдання виконуємо на совість, викладаємося на максимум. 

 

Причина №3. Технології

COI — не та компанія, яка вміє працювати лише з тильдою чи вордпресом на готових модулях. Ми завжди аналізуємо запит клієнта та пропонуємо оптимальне за технологіями рішення. У нас ви не почуєте «такого модуля нема, це зробити неможливо» або «ми не можемо зробити так, щоб сайт швидко вантажився, бо так працює система». Інколи жартуємо з клієнтами, що ми можемо зробити «любе-голубе». Й отримавши запит, ми завжди стараємося думати на крок уперед, аналізуємо не лише наявні потреби клієнта, а і потенційні потреби у майбутньому. Обираємо такий стек технологій, щоб за потреби у масштабуванні вам не довелося переробляти сайт з нуля. 

Оптимізація під мобільні пристрої, різні популярні браузери, вимоги пошуковиків — для нас це невіддільна частина розробки, тому, мабуть, і наголошувати на цьому не потрібно. 

Причина №4. Повний супровід

Класика жанру — ви замовляєте сайт, вам все подобається, йдете з ним до маркетологів для замовлення просування, а вони пишуть величенький список того, що на сайті не так. Або не пишуть, а просто пояснюють відсутність результату просування проблемами сайту. З нами такого не буде, бо ми надаємо повний рекламний супровід. І розуміючи, що нам цей сайт ще й просувати, працюємо на результативність та продажі (а не просто для того, щоб вам сподобалося). Нам нема на кого спихнути невдачі, тому на кожному з етапів супроводу ми викладаємося максимально. 

Причина №5. Геть шаблони!

Кожен бізнес і кожен клієнтський запит є унікальним. Однакова схема не підійде. Тому ми ретельно аналізуємо цільову аудиторію, «мучимо» клієнта запитаннями щодо особливостей бізнес-процесів та продукту. Все для того, щоб обрати той єдиний шлях, який буде максимально ефективним. У нашому досвіді ще не було двох однакових проєктів, та навіть і схожих. Диявол ховається у деталях, і ми його звідти дістанемо! Не шкодуємо часу на детальні прорахунки за кожним запитом, бо наша ціль — результат.

Причина №6. Прозорість

В COI ціни не «в приват», а публічно вказані на сайті. Звісно, вони орієнтовні, і для кожного проєкту ми робимо індивідуальні прорахунки (ми ж не працюємо шаблонно, пригадуєте?). У прорахунках ми оцінюємо в людиногодинах кожен з етапів робіт. Клієнт завжди розуміє ціну однієї людиногодини та чому той чи інший функціонал коштує саме стільки. У разі роботи з погодинною оплатою (коли фіксовану суму через певні причини не вдається вивести достатньо точно) клієнт може за першим запитом отримати робочий звіт із деталізацією за кожну оплачену годину. Ми використовуємо спеціальне програмне забезпечення, яке дає змогу робити такі звіти та забезпечувати кожному клієнту максимально прозору співпрацю. 

 

Для кожного проєкту ми розробляємо прототип сайту та прописуємо чітке технічне завдання. Не на сторіночку, а добротно, з описом кожного блоку, кожної кнопки чи функції. З таким ТЗ ви будете чітко розуміти, за що платите і що маєте отримати в результаті. ТЗ додаємо до договору як додаток — відповідно, до нього завжди можна апелювати за потреби. І ніяких «ви того не просили» чи «це не було включено в ціну». 

Причина №7. Контент

Ми вже писали вище про комплексну роботу. Але контент вартує винести окремо, адже дуже рідко компанії, які спеціалізуються на розробці, пропонують наповнення сайту якісним контентом. Погодьтеся, неграмотні та непродавальні тексти на сторінках найгарнішого та найефективнішого сайту можуть зіпсувати всі старання. Як і заїжджені стокові зображення. Крім того, у процесі наповнення контентом потрібно враховувати вимоги SEO-оптимізації. 

 

Коли ви замовляєте наповнення сайту контентом у СОІ, отримуєте результат «під ключ», тож вам не доведеться шукати серед знайомих відповідних спеціалістів чи залучати сумнівних сторонніх підрядників. А ще ми завжди дбаємо про зручну адмінпанель, з якої клієнт самостійно може за потреби змінити контент. І покажемо-навчимо. Навіть кілька разів, якщо буде така потреба. 

Причина №8. Ціни

Наші ціни середні на ринку серед компаній з відповідним рівнем кваліфікації. Звісно, друг вашого друга розробить сайт дешевше, але в сегменті якісних та професійних послуг ми тримаємося серединки. Загалом, порівняння цін на сайти — важка справа. Особливо зараз, коли з’явилося дуже багато молодих компаній, які обіцяють золоті гори задешево. Ми працюємо з клієнтами по всій Україні та іноземними компаніями, ціни на наші послуги є сталими для усіх категорій клієнтів, а цінова політика — взаємно справедливою для обох сторін співпраці.

Причина №9. Технічна підтримка

Запам’ятайте: жоден програміст не хоче переписувати чужий код. І якщо ваші розробники не надають послуг технічної підтримки, знайти когось адекватного для додавання нових сторінок чи функцій буде завжди дуже важко. Не кажучи вже про те, що сайт цілком може «зламатися» і через рік, навіть якщо ви нічого не чіпали. Клієнти COI завжди можуть розраховувати на технічну підтримку та допомогу з нашого боку. Погодьтеся, зручно мати до кого звернутися навіть через 3-4 роки після розробки сайту. І все швиденько зроблять, допоможуть та налаштують. А ще ми пропонуємо нашим клієнтам підтримку протягом всього життєвого циклу проєкту, навіть залишаємо сайт на нашому хостингу (з оплатою за собівартістю). Тоді клієнту навіть не доведеться замислюватися про вчасну оплату хостингу та домену. Круто, правда?

Причина №10. Ми — котички!

Якщо серйозно, ми завжди стараємося бути максимально клієнтоорієнтованими. Спілкуємося тим каналом, який зручний клієнту (вайбер то вайбер, телеграм то телеграм, і навіть телефоном також), призначаємо менеджера, який «веде» клієнта й завжди радий допомогти. І запасного менеджера також, на випадок якщо основний не на зв’язку (інколи теж відпочиваємо, ми ж усе-таки люди). Ще — ми стараємося не використовувати у спілкуванні з клієнтами складних технічних чи інших професійних термінів. Навіщо навантажувати? А якщо вам щось не зрозуміло чи потрібно «розжувати» — завжди готові. Покажемо, пояснимо, аргументуємо. Приховувати нам нема чого. Ми любимо своїх клієнтів, часто здружуємося так, що робочі розмови переходять у розмови про життя, і стараємося бути максимально чесними. Помилилися — зізнаємося та виправимо помилку. Досягли класних результатів — запропонуємо нас похвалити. ;) Котички ж, правда?

Зацініть наш блог
Мобільні додатки як інструмент зростання малого бізнесу у цифровій економіці
Плюси та мінуси розробки мобільного додатку для малого бізнесу
Цифровізація змінила спосіб, яким малий бізнес взаємодіє зі своїми клієнтами, управляє операціями та конкурує на ринку. Вона дозволяє малим компаніям розширювати свій охоплення, покращувати ефективність процесів та підвищувати задоволеність клієнтів. Завдяки цифровим інструментам, таким як онлайн-маркетинг, електронна комерція, автоматизація зв’язків з клієнтами та бізнес-аналітика, малі підприємства отримують можливість конкурувати з великими корпораціями, маючи значно менші ресурси. Цифровізація також відкриває доступ до глобальних ринків, дозволяючи малим компаніям продавати свої товари та послуги клієнтам з усього світу без потреби фізичної присутності інструментами електронної комерції.
Переглянути
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму