Шукаєте тих, хто створить для вас якісний сайт? Розгляньмо основні моменти, які варто врахувати під час вибору підрядника для розробки сайту.
Отже, ви визначилися — розроблятимете сайт. У цій статті розглянемо основні підготовчі кроки, на які варто звернути увагу, перш ніж обирати підрядника для такої важливої роботи.
Якщо відповідь ствердна, насамперед подбайте про доступи до аналітики, історії замовлень тощо — всього, що може допомогти розробникам зробити новий сайт суттєво кращим та ефективнішим.
Якщо обрані підрядники не спитають вас про наявність такого документа — тікайте чимдуж. Якщо у вас є карта ЦА у будь-якому вигляді — чудово. Якщо ні — можете замовити її створення (наприклад, у того самого підрядника, якого обрали для розробки сайту) або спробувати попрацювати над нею самостійно. Трохи підказок, як це зробити, читайте тут.
Підготуйте список джерел, з яких відвідувачі потраплятимуть на ваш сайт. Вони натиснули на посилання з певним мотивом. Ваш майбутній сайт має бути таким, щоб виправдати більшість цих мотивів. Якщо над розробкою сайту працюватиме команда професійних маркетологів, про таку відповідність вони потурбуються. Але базове розуміння вам для себе варто сформувати. По-перше, ви знаєте своїх клієнтів краще за будь-кого. По-друге, комусь же треба пересвідчитися, що та команда справді професійна. :)
Наступним кроком визначтеся, чого ви очікуєте від сайту. В ефективного онлайн-ресурсу має бути одна, чітко визначена та влучно показана ціль. Не намагайтеся запхнути на сайт все, та ще й з однаковою пріоритетністю. З цілі відразу буде зрозуміло, який вид сайту вам потрібен. Пройдімося основними пунктами.
Окрім даних щодо цільової аудиторії, варто підготувати усі можливі матеріали, які стосуються айдентики сайту. Якщо у вас є брендбук — чудово. Якщо ні — можете зібрати макети чи фото вивісок, візитівок, фірмових бланків тощо. Якщо ж айдентики бренду ще не існує, як і у випадку з картою ЦА, її варто замовити. І так само розгляньте варіант із замовленням розробки брендбука у тієї самої компанії, яка працюватиме над сайтом.
Якщо у вашого бізнесу немає назви, дивіться розділ про айдентику. Якщо ж є і ви вже якийсь час з нею працюєте, варто подумати про реєстрацію ТМ, якщо ви цього не зробили раніше. Зареєстрована ТМ допоможе захистити ваш бізнес від шахраїв і дасть вам право купити короткий домен (співзвучний з назвою) у зоні UA, що підвищує довіру потенційних клієнтів. Врахуйте, що найкоротший термін реєстрації ТМ — 3 місяці, а на практиці це задоволення часто розтягується і до двох років.
Обрати вільний домен можна на сайті провайдерів доменних імен. Наприклад, imena.ua. Якщо вагаєтеся щодо вибору, краще порадьтеся з маркетологом чи вашими підрядниками.
Можливо, дивно бачити такий пункт у списку, проте він продиктований практичним досвідом. Розробка якісного сайту коштує грошей. І, зазвичай, немалих. Якщо зараз у вас немає такого ресурсу, краще відкласти розробку чи оновлення сайту до кращих часів.
У наступній статті поговоримо про те, на що звертати увагу у виборі підрядника для роботи над сайтом. Якщо ключовим фактором прийняття рішення для вас буде ціна, шанси на успіх не надто високі.