Як бізнесу «дістати» клієнтів у соцмережах

Напевно, ще ніколи концентрація бізнесменів на метр квадратний не була такою високою, як зараз. Воно й не дивно: не потрібно орендувати приміщення, купувати обладнання в офіс, наймати співробітників — достатньо тицьнути кілька кнопок, зареєструватися в Instagram, і ти вже онлайн-підприємець. 

 

Про плюси бізнесу онлайн вже сказано й написано стільки, що середньостатистичному користувачеві й за життя не прочитати. А втім, клієнти нерідко скаржаться, що бізнес частенько піклується про свої акаунти більше, ніж власне про самих клієнтів. 

 

Отой середньостатистичний користувач приходить в Instagram здебільшого для того, аби відпочити й залипнути на гарні фото, іноді почитати цікавий чи смішний пост або купити щось у перевірених магазинах. Натомість не отримує ні якісного контенту, ні якісних послуг. Дивимося на ситуацію очима клієнта й розбираємо найпоширеніші «проколи». 

 

Як просуватися у соцмережах, або Трохи про онлайн-панібратство

 

Соцмережі поступово змінили стосунки й спосіб комунікації з наявними та потенційними клієнтами. Спілкування стало більш неформальним, кожен бренд намагається показати себе твоїм близьким другом. А тепер згадаймо поширену думку: працюй з ким завгодно, тільки не з друзями — такі ділові відносини часто ризиковані.

 

Схема «клієнт-виконавець» перестає бути ефективною, адже другові завжди можна сказати, що ти щось не встиг, не зрозумів чи просто забув. З боку компаній це може виглядати так, що непунктуальність і безвідповідальність намагаються подати як щось миле, невинне, зіграти на позитиві й підсолодити умовними смайликами та відмазками про рожевих однорогів.

 

Насправді ж суть розмови на фото вище — дуже проста: ми забули про вас і вашу сукню, але спробуємо сюсями-пусями таки упхати вам це замовлення. При цьому милі смайлики чи сленг не спрощують комунікацію, а підкреслюють безвідповідальні відносини між людьми та брендами.

 

А що як «киданули» не клієнта, а клієнт? 

 

Заради справедливості скажемо, що нелегко доводиться й брендам чи окремим спеціалістам. Уявімо, що ви організовуєте якийсь онлайн-захід чи надаєте консультацію, а з 10 людей, які мали б прийти, на зустрічі з’явилися лише двоє (у кращому випадку). 

 

З власного досвіду: ми в СОІ проводимо експрес-консультації у рамках проєкту «100 зустрічей 2.0». Перший такий проєкт був безоплатним і мав на меті допомогти власникам маленьких бізнесів чи тим, хто лише виношує в голові якісь ідеї. Зараз вартість зустрічі символічна — 100 гривень, але вона є маленькою гарантією того, що людина, яка оплатила участь, буде більш вмотивованою прийти. Адже попередній досвід показав, що безкоштовними консультаціями клієнти часто нехтують. 

 

Підсумуємо: схема «бренд клієнту друг» працює лише в тому випадку, якщо обидві сторони дотримуються усіх своїх зобов’язань. 

 

Контент і реклама в соцмережах — одне ціле

 

Ще якихось кілька років тому проплачені публікації були рідкісними, тепер же у контент «вкручують» рекламу всього, що тільки можна. Ти слухаєш про те, хто чим миє голову, де купує парфуми, якою кашею годує дітей і так далі. Такий потік прихованої реклами все частіше викликає роздратування — людина просто прогортує чергові пости чи сторіз, а просування стає все більше схожим на настійну телевізійну рекламу.

 

Та й самі клієнти, хочуть вони цього чи ні, стають мимовільними учасниками реклами. Ми говоримо не про відгуки (це справа добровільна), а про фоточки чи відосики в Instagram. Куди б ти не прийшов: на лекцію,  у магазин, «робити нігтики» чи просто вечірнє тренування у залі — майже всюди пиляється контент, знімаються сторіз, аби у профілях все виглядало круто й створювалося гарне враження. 

 

Щоб не набридати, рекламну стратегію у соцмережах треба мати

 

Якщо до просування бізнесу в соцмережах підходити професійно та комплексно, прораховувати ходи заздалегідь та розуміти, в якому напрямку ви рухаєтеся, реклама може стати справжнім помічником для продажів, а не «городнім опудалом», яке лише відлякує потенційних клієнтів. 

З грамотною маркетинговою стратегією ви розумітимете, якими методами взаємодіяти з клієнтами так, аби це сприяло збільшенню продажів та росту вашого бренду. Це, зокрема, й усвідомлення того, яким має бути якісний рекламний контент. 

З побудовою стратегії та комплексним просуванням завжди радо допоможе команда СОІ: розробимо карту цільової аудиторії та маркетингову стратегію, займемося створенням єдиної візуальної стилістики для ваших сторінок, підготуємо контент і налаштуємо рекламні кампанії. Звертайтеся — подбаємо про розвиток вашого бізнесу разом! 

 

Зацініть наш блог
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму