Ви вирішили активно вести свої сторінки у соцмережах і продавати через них. Та з чого ж почати цей довгий шлях? Вам знадобиться план. Контент-план.
Контент-план — це розроблений та розпланований на певний період графік публікацій в одній або кількох мережах. Такий план ведуть у вигляді списку, таблиці чи презентації (так робимо ми у СОІ).
Все ще вагаєтеся, чи вам треба планувати все аж на тиждень чи місяць? Якщо ви маєте схильність до мультизадачності як у Юлія Цезаря, то можна й не планувати, але… кого ми обманюємо?
З контент-планом розв'яжете відразу кілька проблем:
Бо в кожного з них своя фішка.
Іноді частину або весь контент можна дублювати і в інших соцмережах, для цього потрібно лише «підігнати» його під вимоги конкретного плейсменту.
З особливостями матеріалів для різних плейсментів розібралися, а тепер переходимо до наступного кроку: розподілу типів постів. Ми й самі намагаємося комбінувати різні типи контенту. По-перше, так публікації не виглядатимуть одноманітно. По-друге, так принаймні частина матеріалів матимуть контакт із різними типами споживачів.
Інформаційний. Потрібен, щоби ввести споживача в курс справ щодо вашої галузі. Якщо ви продаєте одяг, то розповідаєте, які фасони підходять під різні типи фігури, якщо робите татуювання — про те, як за ними доглядати. І так далі.
Приклад:
Розважальний. Не будьте постійно серйозними та «рекламними». Всім потрібно розважатися та відпочивати, ваші користувачі — не виняток. Додайте своєму контенту трохи розслабленості.
Приклад:
Акційний. Влаштовуйте періодичні активності для своїх підписників. А винагородою за участь може бути знижка, подарунок, бонус тощо.
Приклад:
Рекламний. Нагадуйте своїм користувачам про те, які послуги чи товари ви пропонуєте та з якими перевагами. Ненав'язливо спонукайте купити/замовити саме у вас.
Приклад:
Репутаційний. Такий контент висвітлює вашу компанію у вигідному світлі та працює на збільшення лояльності до вашого бізнесу.
Приклад:
Інтерактивний. Підвищує активність на вашій сторінці та спонукає користувачів не просто переглядати контент, а й взаємодіяти з ним.
Приклад:
Все за планом!
Коли всі матеріали готові, можна переходити до планування: проставляйте дати (або й години) так, щоб часові інтервали між постами були більш-менш рівномірними.
Якщо публікуєте двічі (або більше) на день, заплануйте кількагодинний інтервал між постами.
Щомісяця створюємо контент-плани за нашою власною схемою, а саме:
На початку у файлі вказуємо кількість публікацій, яка планується на місяць. Після цього переходимо до пошуку інфоприводів: пам’ятні дати, свята, вихідні, спогади компанії, акції тощо.
Далі прописуємо концепти, які включатимуть обрані інфоприводи. На стадії концептів переглядаємо та обговорюємо ідеї всією маркетинговою командою, обираємо найкращі та переходимо до прописування текстів.
У текстах даємо основну частину та рекламну з акцентом на послуги чи товари. Також обов’язково додаємо до кожного поста контакти компанії та корисні посилання.
Коли тексти готові, вичитуємо їх, створюємо написи для зображень і починаємо роботу над візуальними матеріалами: підбираємо картинки, відео або гіфки, які підсилюватимуть зміст поста, та додаємо їх до контент-плану у різних форматах: для Facebook, Instagram (пости і сторіз), TikTok та ін.
Після цього ще раз вичитуємо публікації, перевіряємо доцільність тієї чи іншої дати та віддаємо на перевірку клієнтові. Щойно клієнт затвердить матеріал, передаємо його у руки контент-менеджера й таргетолога.
Якісний та продуманий контент — не те, що можна зробити самотужки за кілька годин. Для такої роботи потрібні зусилля команди фахівців: копірайтерів, дизайнерів, редакторів, контент-менеджерів і таргетологів. Лише з таким підходом ви отримаєте публікації, які працюватимуть та окуплять вкладені зусилля.
Потрібен якісний результат? Напишіть нам, і ми створимо для вас контент, який буде вигідним для вашого бізнесу та корисним для ваших клієнтів: СММ