Аби зрозуміти, чи принесе блог достатньо користі вашому бізнесу та чи не витратите ви на ньому більше, ніж заробите, дайте відповідь на ці три запитання:

  1. У вас буде змога писати не менш як чотири статті на місяць або замовити їх у підрядника. 
  2. Ваші клієнти часто шукають в ґуґлі інформацію щодо послуги чи товару, які ви продаєте: наприклад, як вибрати щось, як зробити щось самостійно тощо. 
  3. У вашій сфері є висока конкуренція.

Якщо у вас три «так», то блог потрібен. За його допомогою ваш сайт буде потроху підійматися в органічних продавальних та інформаційних запитах. Клієнти шукатимуть, як зробити щось самостійно, зайдуть на вашу статтю, прочитають, наскільки експертно ви все розписали, і цілком можуть вирішити, що не так вже вони й хотіли займатися справою самотужки і краще замовити послугу у профі (тобто у вас). 

А ще може статися так, що стаття добре «залетить», і пошукова система показуватиме її за хорошим запитом навіть роками. Проте ви не можете знати, яка саме стаття виявиться «золотою», а яка — ні. У цьому випадку потрібно старатися, регулярно писати, й колись-таки пощастить. 

Як правильно вести блог?

Писати слід не про погоду, і навіть новинами компанії захоплюватися не варто (хоча час від часу можна написати про ріст і розвиток, похвалитися результатами). Подумайте, яку інформацію міг би шукати в ґуґлі ваш клієнт, і відштовхуйтесь від цього. Теми обирайте вузькі та розкривайте питання повністю. Води лити не потрібно. В тексті варто органічно й ненав’язливо використовувати ключові фрази різної частотності, зокрема на початку тексту, в заголовках та підзаголовках. 

Дуже важливо робити публікації регулярно: один раз на тиждень або частіше. Великі перерви негативно вплинуть на результат. Тож якщо розумієте, що самостійно не матимете часу чи кваліфікації для ведення блогу, а з підрядником з якихось причин працювати не можете, краще відмовитися від ідеї блогу або відкласти її на потім. Немає нічого сумнішого за пустий блог на сайті або блог, який втратив свою актуальність і просто припадає пилом. 

Не забудьте про оптимізацію. Окрім ключових слів у тексті, важливо оптимізувати зображення, прописувати альти, заповнювати метатеги статті. (Знову ж таки, якщо почуваєтеся недостатньо кваліфікованими для цих завдань, див. пункт 2: або підрядник, або відкласти на потім.) 

То чи вартий блог усіх зусиль?

Потрібно розуміти, що блог не принесе вам клієнтів завтра. І післязавтра теж. Але за умови якісної та системної роботи він може стати вагомою складовою успіху. Рішення, звісно, за вами, та якщо ви відповіли «так» на усі три питання на початку цієї статті — варто спробувати. 

Якщо ж вам потрібна професійна допомога з веденням блогу — звертайтеся до COI. Пишемо у різних нішах, скрупульозно вивчаємо теми, дбаємо про доступність, унікальність та грамотність тексту, вміло працюємо з ключовими словами. 

Для ведення блогу складаємо окремий контент-план, тобто готуємо статті наперед (зазвичай чотири на місяць): обираємо та затверджуємо теми, опрацьовуємо та аналізуємо  інформацію, щоб написати унікальні та цікаві для вашої аудиторії дописи, підбираємо й оптимізуємо зображення, а за бажання клієнта — також публікуємо статті на сайті. Будемо раді співпраці!

 

Зацініть наш блог
Всі публікації
Екскурсія закінчена. Тепер нумо до роботи !
Заповніть форму і пристебніться — далі поведемо ми!
Заповнити форму