— Неймовірно, скільки можна не знати про гру, в яку граєш все життя (с)
Знати, що таке «перша база», чому її потрібно займати й чим кетчер відрізняється від пітчера, для розуміння цього фільму зовсім не обов'язково. Зате там можна знайти цінну інформацію про іншу не менш захопливу гру — управління командою та ведення бізнесу.
Головний герой фільму — бейсболіст Біллі Бін (Бред Пітт). Він стає генеральним менеджером команди Oakland Athletics, яка на початку фільму бореться за виживання й викликає хіба що жалість та розчарування фанатів.
Біллі підбирає собі помічника. Пітер — 25-річний випускник Єлю, бейсбольний аналітик, в якого своя нікому не зрозуміла система оцінки ефективності гравців. Біллі бачить в системі потенціал, а згодом робить те, за що його критикують всі, хто тільки може: від головного тренера команди до прибиральника, а згодом журналісти й фанати. Він набирає в команду «некондиційних гравців», згодних грати за смішні (за бейсбольними мірками) гроші: один вже старший, інший травмований, третій просто дивно виглядає і смішно кидає м'яч, тому скаути його зневажають. Але в системі, розробленій Пітером, важливо те, наскільки часто гравець займає першу базу.
Під час перегляду фільму ми відзначили для себе 4 цікаві моменти:
Можна довго чекати, поки складуться зірки, впаде курс долара, з’явиться більше грошей і так далі. Та все починається з перших кроків. Не чекайте сприятливішого часу — він може просто ніколи не настати. Є ідеї? Втілюйте! Робіть маленькі кроки, докладайте зусиль, і перед вами відкриються нові двері.
Важливо розуміти, що правила гри в бізнесі можуть змінюватися. Можливо, ви довго працювали за певною схемою, яка колись приносила успіх; або ж навпаки — розробили стратегію, яка не вистрелила. Будьте відкритими до змін та розвивайте готовність швидко до них адаптовуватися. Це допоможе успішно розвивати свою справу в будь-який, навіть не надто сприятливий час. За розробкою маркетингової стратегії можете сміливо звертатись до СОІ — ми пропрацьовуємо ринок, вивчаємо кожну дрібничку та будуємо стратегію розвитку як на короткий період, так і в довгостроковій перспективі.
Дехто думає, що нічого нового під сонцем вже немає. Початківці можуть боятися розвивати власну справу, адже багато компаній у їхній сфері працюють вже роками. Куди мені, мовляв, з ними тягатися? Ех, скільки чудових ідей загинуло через ці страхи, скільки цікавих корисних речей не побачив світ! Та ви не дізнаєтесь, чого вартують ваші ідеї, доки не спробуєте їх реалізувати. Щороку в Україні з’являються нові бренди, проєкти, стартапи, які доводять: місце знайдеться для всіх. Більше про українські стартапи ми писали в нашій статті: Українські стартапи, які варто побачити
Цікавий момент для всіх, хто працює з командою: приглядайтеся до тих, хто поруч, і не бійтеся їм довіряти. Часто непомітні, на перший погляд, люди виношують у своїх головах круті ідеї, які можна класно застосувати для роботи вашої команди чи для бізнесу загалом. Працюйте з тими, хто розділяє ваші цінності й піклується про якість роботи, а не лише чекає на зарплату в кінці місяця. Зі свого боку створіть здорову й теплу атмосферу, в якій кожен почуватиметься цінним гвинтиком одного механізму. Так ви об’єднаєте навколо себе людей, на яких можна покластися і з якими всі труднощі під силу.
Можливо, саме ваш продукт стане тим, хто зачепить серденька багатьох людей, кого полюблять та рекомендуватимуть друзям. Не відмовляйтесь від цієї можливості! А якщо потрібне надійне плече й банда, яка вивчила всі підводні камені маркетингу та реклами й готова допомогти ділом, знайте — ми тут! :) Команда СОІ почалася з 1 людини, а зараз це 15 однодумців, які горять своєю справою та залюбки поділяться цим запалом та своїм досвідом і з вами.
Заповніть форму, розкажіть трохи про себе, а ми з вами сконтактуємо.