Ще у 2017 році TikTok був маловідомим додатком, який користувався популярністю переважно серед жителів Азії, а вже у 2019 TikTok обігнав Instagram та посів другу позицію серед безкоштовних додатків, які завантажують найчастіше. Тож якщо хочете рекламуватися та заробляти більше з допомогою TikTok, читайте наш блог. А ще — набирайтеся терпіння, заряджайте смартфон і гайда дивитися ролики тіктокерів.
Аби використовувати TikTok як маркетинговий майданчик, доведеться не просто розібратися у принципах налаштування реклами, а й загалом зрозуміти суть роботи соцмережі та її атмосферу. Тож якщо хочете просуватися у TikTok, набирайтеся терпіння, заряджайте смартфон і гайда дивитися ролики тіктокерів.
Ще у 2017 році TikTok був маловідомим додатком, який користувався популярністю переважно серед жителів Азії, а вже у 2019 TikTok обігнав Instagram та посів другу позицію серед безкоштовних додатків, які завантажують найчастіше.
У квітні 2020 року число завантажень досягло 2 мільярдів, а кількість активних користувачів — 800 мільйонів.
TikTok побудований на відеоконтенті. Користувачі або тіктокери викладають короткі вертикальні відео тривалістю 15 (інколи 60 секунд) та взаємодіють зі своїми підписниками. Зазвичай це легкі відео з простим сюжетом: «кавери» на відео інших користувачів, челенджі, експерименти, відео творчих процесів тощо.
Ресурс орієнтований на молодь, 41 % аудиторії користувачів — люди від 16 до 24 років. Чоловіків — 56 %, жінок — 44 %.
Середньостатистичний користувач відкриває додаток принаймні 8 разів на день, а користується ним 52 хвилини.
Попри популярність ресурсу, рекламний ринок у ньому й досі залишається «темним лісом», чим сильно відрізняється від структурованої системи інших соцмереж.
Однак така невизначеність не завадила TikTok стати рекламною платформою, що мала найбільш стрімкі темпи розвитку у 2019 році за статистикою AppsFlyer.
Особливістю реклами у TikTok є те, що її м’яко інтегрують у контент і не нав’язують споживачам.
У TikTok відсутній рекламний акаунт, до якого ми звикли в інших соціальних мережах. Домовитися про запуск маркетингової кампанії тут можна лише безпосередньо з адміністрацією додатку. А зробити це доволі непросто. Зазвичай достукатися до представників соцмережі можуть лише бренди-гіганти та багатомільйонні корпорації. Тож маленькому та середньому бізнесу варто добре подумати перед тим, як запускати рекламу у такому форматі.
Окреслення цільової аудиторії у TikTok відбувається приблизно так само, як і в фейсбуці. Таргетувати можна за геолокацією, статтю, типом операційної системи та типом підключення (вай-фай чи мобільний інтернет). Однак через однорідну аудиторію ресурсу навіть цих критеріїв фільтрування цілком достатньо.
Головна метрика під час запуску рекламних кампаній — перегляди. Крім цього, серед основних критеріїв — кількість роликів за хештегом, переходи, коментарі та вподобання.
Можна встановити різні цілі рекламної кампанії: конверсії, кліки або покази.
Для малого бізнесу простим і доступним форматом реклами у TikTok стане безкоштовне просування авторського контенту або реклама у блогерів-тіктокерів.
З ним ви заощадите бюджет, а розумний алгоритм буде рекомендувати ваш контент лише аудиторії, що зацікавлена у ваших послугах.
Оскільки комерційні акаунти у TikTok заборонені, варто обрати особливий стиль подачі контенту. Серед основних безкоштовних інструментів просування у TikTok:
Зверніть увагу на те, що для запуску такої реклами ви повинні мати власний акаунт у TikTok, адже розміщення посилань на зовнішні ресурси у мережі заборонене. Ефективна взаємодія можлива лише через відмітки-згадування акаунту, що просувається в ролику.
Знайти потрібного блогера можна у розділі «Тренди» в самому додатку. Вартість реклами — від кількох сотень і до десятків тисяч доларів.
Щоб знайти блогера, співпраця із яким буде вдалою:
Тож якщо хочете просуватися у TikTok, подумайте, чи формат вашого бізнесу співвідноситься із форматом цієї мережі — легким, невимушеним і веселим.
Реклама у TikTok не має і не може виглядати натягнуто, тож не варто вигадувати концепти самотужки — зверніться до профі, які знають як та вміють інтегрувати рекламу під будь-який формат.
Команда COI підкаже, як бути з публікою щирими та зберігати зацікавленість аудиторії, як використовувати фільтри та інші інструменти TikTok та виглядати органічно, як викликати реакції та стимулювати аудиторію до коментарів, а не опинитися у списку «прогорнутих».
А ще — зробимо ваш акаунт красивим і дотепним, адже саме цього очікує аудиторія TikTok. Ми — вивчаємо, аналізуємо, створюємо та просуваємо, — ви отримуєте сторінку, яка працює на ваш бізнес!
Попрацюємо? Тоді розкажіть більше про свій бізнес у брифі за посиланням: https://coi.ua/services/smm