+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Веб

Сайт є рекламним інструментом, він — ваш найманий працівник. А найманий працівник потребує постійної уваги: у випадку з сайтом це періодичне тестування та оновлення, актуалізація даних, просування; одним словом, це — гроші.

Далеко не всі бізнеси потребують найманців, і свій сайт усіх не врятує. Якщо СОІ вже береться за розробку сайту, то цілиться на збільшення доходів клієнта. Ми проти універсальних рішень. Відмовляємо від сайту, якщо не бачимо в ньому потреби (запропонуємо ефективніші в даному випадку засоби реклами). І реалізуємо навіть найскладніші програмні рішення під ключ, якщо проект веб-перспективний.
Дизайн/редизайн

Хороший дизайн — це ефективний дизайн. Кольори, блоки, шрифти, графіка — всі елементи сайту мають продавати (прямо або опосередковано: підтримувати репутацію бренда, підвищувати впізнаваність, залучати нових фанатів, формувати лояльність аудиторії). А ця місія реалізується через продуманий функціонал і візуальну принадність.  

Сайт повинен подобатися цільовій аудиторії та бути зручним — це перше, на чому ми наголошуємо клієнту.

Якщо клієнт-чоловік продає жіноче взуття, на сайті має бути комфортно жінкам. Тому нам потрібно знати, хто ваша цільова аудиторія, дослідити сайти ваших конкурентів і загалом зрозуміти, як працює ваш бізнес, — щоб розставити правильні акценти та call to action при розробці сайту.

Чудово, якщо у вас уже був свій веб-сайт: проаналізуємо його, витягнемо влучні рішення та відсіємо невдалі.

По-друге.

Проводимо перші інтерв’ю з клієнтом. Аналізуємо базову інформацію, генеруємо ідеї, створюємо майндмеп. Виділяємо пріоритетні рішення, на базі них формуємо структуру майбутнього продукту. Знову проводимо інтерв’ю з клієнтом, затверджуємо структуру. Якщо потрібно — вносимо корективи.

Затверджуємо кістяк вашого майбутнього сайту.

По-третє. Прототипування

Прототип — це схема розміщення елементів на сайті. Вона пропрацьовується UX-дизайнером разом з маркетологом (на основі даних, отриманих при аналітиці та дослідженні ринкової ніші). На кістяк нарощуються м’язи.

На цьому етапі ми можемо перевірити ставлення цільової аудиторії до майбутнього проекту: залучити кілька десятків юзерів з цільової аудиторії для оцінки роботи сайту. A/B тестування клікабельного прототипу (варфрейму) не потребує великих вкладень, проте покаже думку найважливіших людей проекту — ваших потенційних клієнтів.

Якби до етапу прототипування потрібно було дібрати девіз, ним би стали слова католицького пастора з вінчальної служби: якщо є заперечення, саме час їх оприлюднити, або вже мовчати вічно.

Це насправді саме той момент, коли внесення змін у структуру не вимагає великих часовитрат. Коли дизайнери візьмуться за UI, часу на додавання кнопок (чи інших структурних правок) піде куди більше.

Після затвердження прототипу та технічного завдання ми беремося за дизайн сайту.

Оформлення базується на прототипі, на аналізі цільової аудиторії та результатах тестів, якщо вони проводилися.

Хороший, якісний, добре продуманий дизайн не заважає купувати, а спрощує цей процес. На сайті приємно знаходитися, тут хочеться затриматися довше: зрозуміла навігація, продумане поєднання кольорів, шрифтів, блоків спонукає до оформлення замовлень.

Окрім десктопної версії, ретельно працюємо над мобільною: врахуємо побажання пошуковиків, попрацюємо над коректним відображенням сайту на різних платформах.

Р. S.

Сайт, який подобається цільовій аудиторії та успішно продає, приречений на успіх і довгі роки життя. На відміну від тенденцій веб-дизайну, які змінюються щосезону.

Якщо ви хочете, щоб ваш сайт був актуальним кілька років, звертайтеся: дизайнери СОІ сповідують лаконічність і мінімалізм, які здатні витримати шквали моди довгий час.

Розробка сайту

Сайт не є необхідністю для кожного бізнесу. Його не потрібно замовляти для галочки. Сайт — це рекламний інструмент. Лопата, якою ви можете перебирати жилу в пошуках злитків. Якщо сайт не збільшує прибутків компанії (прямими продажами, підвищенням репутації та впізнаваності, залученням нових фанатів бренда тощо), то варто добре подумати, чи є сенс витрачати на нього гроші. Або розробляти сайт, який працюватиме, та інвестувати в нього кошти, або не робити сайту взагалі, навіть якщо дешево.

Якщо ж ви все-таки вирішили зробити свій сайт з нуля чи хочете переробити наявний, ми до ваших послуг!

9 девелоперських принципів COI

Незалежно від того, чи працюємо над сайтом від початку, чи вносимо зміни в поточну версію, ми дотримуємося в роботі кількох принципів:

  1. Працюємо з адмінкою, щоб клієнт мав змогу самостійно редагувати контент.
  2. Залежно від потреб бізнесу обираємо оптимальні інструменти та систему управління: Wordpress, Opencart, Magento, ModX, Joomla.
  3. Сайт має бути написаний зрозуміло: розробляємо так, щоб при потребі хтось інший міг вносити зміни.
  4. Враховуємо концепцію «mobile насамперед», адже, за даними Google, кількість користувачів, які виходять в інтернет з мобільних пристроїв, сягнула  58 %.
  5. Знаємо вимоги пошуковиків, робимо внутрішню оптимізацію, щоб ваш сайт добре індексувався.
  6. Ми не обмежені наявними рішеннями, розробка сайтів — це творчий процес. Маємо потужну девелоперську команду, а отже, додатковий функціонал можемо дописати самостійно. І саме тому виконуємо не тільки прості завдання, а й беремося за складні розробки. Модулі, АРІ, CRM та ін.
  7. Проводимо тестування на всіх етапах створення сайту; після релізу ще 3 місяці безкоштовно підтримуємо ресурс для відстеження та виправлення помилок.
  8. Ми переконані: сайт повинен працювати на всіх пристроях, які використовує ваша цільова аудиторія. Тому визначаємо системи та платформи, для яких варто робити підтримку, залежно від ЦА бізнесу: таким чином кошти витрачаються розумно, а не «зливаються».
  9. Коли до нас приходить клієнт і точно знає, яким має бути його сайт, ми можемо сперечатися, адже робота має бути якісною з нашого боку та прибутковою для бізнесу. Крім того, стартуючи, не всі проекти потребують сайту, бо успішно можуть обійтися іншими каналами залучення клієнтів, у тому числі соцмережами. До речі, social media marketing — це один із пріоритетних напрямків роботи СОІ. СММ

Від принципів до справи

Від своїх сайтів ми перейняли одну класну рису: бути адаптивними. Це значить, що ми можемо робити різне для різних замовників.  В СОІ — велика професійна команда. Ми не мислимо шаблонами та завжди готові до нового й цікавого.

Ми робимо сайти під ключ різних типів: корпоративні та односторінкові сайти (лендінги), інтернет-магазини, а також  CRM-системи та інші складні програмні рішення. Працюючи поза межами формальної типізації, ми порадимо оптимальну структуру сайту.

Так само ми гнучкі в оплаті роботи: оцінюємо індивідуально прогнозовані часовитрати під кожен проект і розробляємо масштабовані сайти. Якщо ваша ідея грандіозна, але ви обмежені в бюджеті чи термінах, ми можемо врахувати потреби в архітектурі й розділити розробку на ітерації: спочатку зробити мінімальний робочий продукт, а потім додавати новий функціонал за потреби.

Кожна деталь сайту — від зручної навігації до текстів і графіки — має працювати на вас, презентувати бізнес органічно, вигідно й влучно. Виберіть ціль, а ми створимо засоби для її досягнення!

Оптимізація

Коли веб-сайт вважається готовим до роботи? Коли можна зайнятися просуванням сайту в інтернеті та замовляти рекламу в Google?

Ми в COI Marketing & Software завжди розробляємо сайти під ключ. А це означає, що ми не віддамо клієнту напівфабрикат, не готовий до того, щоб продавати. Після розробки, тестування та наповнення завжди йде стадія технічної та пошукової оптимізації сайту.

Коли Google любить тебе…

Що передбачає оптимізація сайту? Це комплекс дій, націлений на те, щоб пошукові системи оцінили ваш лендинг, сайт-візитівку чи інтернет-магазин і полюбили його. Якісна оптимізація дозволяє суттєво зменшити вартість подальшого просування сайту.

Цей етап створення сайту включає такі параметри:

  • Прописування метатегів Title, Description, Keywords для кожної сторінки. Для головних сторінок сайту — вручну.
  • Формування коректних заголовків H1, H2 та H3.
  • Оптимізація зображень: урізання зайвих метаданих, оптимізація розміру та розширення, прописування Alt-ів.
  • Оптимізація швидкодії (скриптів на сайті, кешування, налаштування хостингу).
  • Seo-оптимізація текстових матеріалів на сайті.
  • Налаштування файлу robots.txt.
  • Створення карти сайту (sitemap.xml).
  • Формування мікророзмітки по типу Schema.org.
  • Налаштування сніпетів.
  • Встановлення https-сертифіката та прописування необхідних редиректів.
  • Підключення акаунтів Google Analitics, Search Console тощо.

Чому ми це робимо?

Замовляючи створення веб-сайту, клієнт очікує отримати інструмент, яким можна працювати. Пошукова оптимізація робить сайт готовим до відвідування робота пошукових систем та максимально привабливим для нього. Від цих дій залежить швидкість індексації сторінок сайту та його органічна позиція у видачі Google.

Від кохання до ранжування один крок

Якщо пошукова оптимізація сайту виконана якісно, робот пошукової системи не забариться з візитом. Завітавши до вас у гості, він відразу знатиме, куди йому рухатися: файли robots.txt та sitemap.xml підкажуть правильний шлях. Висока швидкість завантаження сторінок на десктопі та мобільному вкажуть роботу на відповідність сайту сучасним тенденціям — користувачі зможуть швидко вантажити сторінки з будь-якого пристрою. Легко знайшовши всю необхідну для себе інформацію (метатеги, заголовки, Alt-и та ін.), робот позначить ваш сайт як потенційно корисний та заходитиме в гості регулярно! Ну чим не кохання?

Реклама

Контекстну рекламу користувач бачить, шукаючи конкретний товар чи послугу в Google та на сайтах партнерів. Її місія — заощадити його час, одразу направивши на потрібний сайт.

Як це працює

Контекстна реклама гнучка й адаптивна. І це її мегаперевага.

Уявіть: ви живете в горах і даєте спорядження в оренду. Влітку мають попит квадроцикли, велосипеди, трекінгові палиці, взимку — лижі та сноуборди. Налаштування контекстної реклами дає змогу змінити напрямок просування, щоб влітку не заохочувати до гірськолижного спорту, а взимку — до сніжного велокатання. Або ж ви можете поряд з орендою квадроциклів (основним своїм напрямком) зробити ключовими ще велосипеди чи зіплайн (щоб зацікавити споживача). Точність налаштування робить рекламу ефективною, а відтак ваші кошти освоюються розумно.

Контекстне оголошення націлене на потребу людини. І професійним воно є тоді, коли вгадує конкретне бажання, а не стріляє в молоко: «Одяг для всіх» діє вже мало на кого.

Контексти контекстної реклами

Візуал

Контекстно-медійна реклама звичайно супроводжується зображенням.

Корисна, якщо переваги вашого бізнесу ліпше один раз побачити, ніж сто разів про них читати. З’являється на партнерських сайтах як результат попередніх пошуків користувача.

Відео

Реалізується через короткі рекламні ролики на youtube та партнерських сайтах. Покажіть людям коротке кіно, яке вони захочуть додивитися до кінця. Якщо вони полюблять вашу історію, їм захочеться купити ваш товар.

Сніпети в Google

На пошуковий запит користувач отримує тисячі й мільйони результатів. Щоб не переходити на кожну сторінку, він читає короткий опис сторінки, навіть не відкриваючи її. Сформулюйте добрий сніпет — і ваш сайт потрапить до десятка тих, які користувач усе ж відкриє.

Контекстна реклама — це ефективний, але не єдиний інструмент просування бізнесу. Звертайтеся — і ми оберемо для вас найкращий!

Тестування

На кожному етапі створення сайту над ним працює чимало людей: програмісти, дизайнери, копірайтери, менеджери проекту, тестувальники, маркетологи, контент-менеджери.

Надійність, адаптивність і безпечність його роботи перевіряє тестувальник. Тестування сайту визначає, чи правильно та доступно реалізовані його функції та наскільки він зручний.

Тестувальна кухня: механіка та алгоритми

Запускаючи сайт, розробник має переконатися, що все добре працює. Він попереджає помилки та запобігає незручностям користувача.

Must done, якщо взялися тестувати:

  1. Коректність відображення веб-сайту на пристроях різних типів та ОС.
  2. Тест на кросбраузерність.
  3. Тестування сайту на usability. Сайт має бути зручним і зрозумілим пересічному користувачеві.
  4. Аналіз веб-сайту на стійкість. За допомогою автоматичних тестів і спеціалізованих програм перевіряємо пропускну здатність сайту. Маємо дізнатися, чи зможе ресурс прийняти натовп відвідувачів водночас.
  5. Безпечність передачі та збереження даних користувачів, адаптивність, коректність гіперпосилань, HTML-код і ряд інших параметрів тестуємо вручну.

Тестуйте з СОІ!

Коли тестувати?

Очевидно — перед релізом. А потім — коли стаються оновлення браузерів, систем управління сайтом та інші зміни; тоді робимо регресивне тестування. Ця послуга включена в наш комплекс технічної підтримки сайту.

А протягом 3-х місяців після релізу ми взагалі безкоштовно підтримуємо сайт: знайдемо помилку — виправимо зразу.

Аудит

Сайт не працює належним чином? Є сумніви щодо якості розробки сайту підрядником? Пора його оновити, а не знаєте, з чого почати? Зробимо аналіз сайту за всіма параметрами!

Аудит сайту — це робота комплексна. Аналіз проводиться спеціальними програмними інструментами та вручну, але останнє слово говорить спеціаліст конкретного відділу (маркетолог, UI та UX дизайнери, тестувальник, редактор).

Складові аналізу:

  1. Технічний аудит (аналіз хостингу; аналіз налаштувань файлу robots.txt, sitemap.xml; аналіз url; семантична розмітка; перевірка на наявність дублів сторінок; аналіз HTML-коду; аналіз швидкості завантаження та кросбраузерності).
  2. Аудит контенту (перевірка унікальності текстів; зовнішньої привабливості тексту; редакторська перевірка текстів; аналіз текстів на «продажність»; аналіз якості медіафайлів).
  3. Внутрішнє SEO (перевірка titles, description; перевірка keywords; перевірка H1-H3). Виконується лише в комплексі з технічним аудитом.
  4. UI/UX (перевірка зручності взаємодії з клієнтами; аналіз комфорту навігації; тестування сайту на адаптацію; перевірка доступності сайту для користувача; аналіз розташування контенту та розміру шрифтів; аналіз поєднання кольорів).
  5. Маркетинговий аудит (відповідність сайту поведінковим особливостям ЦА, коректність візуальних акцентів, порядковість фокусів уваги, ефективність сall-to-action блоків). Потребує даних аналітики.

Вигідніше (і доцільніше) робити повний комплексний аудит, щоб не пропустити чогось важливого. Проте ми також проводимо аналіз конкретного параметра на вимогу клієнта.

Ми підкажемо, як зробити сайт привабливим, зручним і прибутковим. І зробимо його таким на ваше замовлення!

Модулі, АРІ, CRM та ін.

Не лендінгами єдиними. А ще… не інтернет-магазинами, сайтами-візитівками… Для команди COI немає перепон чи обмежень! Наші програмісти можуть як якісно зробити класичний сайт, так і реалізувати нестандартні технічні рішення. Ми не обмежені модулями та готовими схемами, ми не скажемо клієнтові «так не вийде» чи «такої функції немає».

Толерантні до нестандартного функціонала

Більшість типових завдань і справді закриваються звичними рішеннями. Але бувають ситуації, коли на сайті має бути особливий калькулятор, конструктор, прив’язка до бази даних чи CRM-системи, синхронізація зі сторонніми сервісами тощо.

Такі запити нас не лякають. Ми обговорюємо з клієнтом технічне завдання, узгоджуємо етапи розробки сайту і реалізовуємо все необхідне під ключ. Користуємось звичними інструментами: php, json, apache, nginx, mysql, Laravel та завжди залишаємося відкритими до нових.

API — не складність, а можливість!

Інтегрувати дані з соціальних мереж, обмінників валют, служб доставки, тощо — не проблема. Маємо досвід роботи зі складними API, знаємо про їхні правила та обмеження. Знайдемо точний підхід і налаштуємо безперебійний обмін даними. Навчимо ваш веб-сайт дружити з «колегами».

Високі навантаження як мистецтво

Тисячі користувачів щодня, запити, запити, запити… Як прорахувати можливості сервісу так, щоб ним було зручно користуватися великій кількості клієнтів? Команда COI викликів не боїться! Прорахуємо алгоритми роботи, підберемо оптимальні технології та забезпечимо безперебійний сервіс для усіх охочих.

2+2=?

Якщо ваше завдання — реалізувати складний алгоритмічний механізм з веб-інтерфейсом, вам до нас! Продумаємо логіку користувача, запрограмуємо формули та обрахунки, візуалізуємо результати.

Немає складних завдань, є цікаві!

Кожне нетипове замовлення для нас як ковток свіжої води. Шукати варіанти, підходи, продумувати та планувати — справді захопливе заняття!

  • Дизайн/редизайн
  • Розробка сайту
  • Оптимізація
  • Реклама
  • Тестування
  • Аудит
  • Модулі, АРІ, CRM та ін.
  • Дизайн/редизайн

    Хороший дизайн — це ефективний дизайн. Кольори, блоки, шрифти, графіка — всі елементи сайту мають продавати (прямо або опосередковано: підтримувати репутацію бренда, підвищувати впізнаваність, залучати нових фанатів, формувати лояльність аудиторії). А ця місія реалізується через продуманий функціонал і візуальну принадність.  

    Сайт повинен подобатися цільовій аудиторії та бути зручним — це перше, на чому ми наголошуємо клієнту.

    Якщо клієнт-чоловік продає жіноче взуття, на сайті має бути комфортно жінкам. Тому нам потрібно знати, хто ваша цільова аудиторія, дослідити сайти ваших конкурентів і загалом зрозуміти, як працює ваш бізнес, — щоб розставити правильні акценти та call to action при розробці сайту.

    Чудово, якщо у вас уже був свій веб-сайт: проаналізуємо його, витягнемо влучні рішення та відсіємо невдалі.

    По-друге.

    Проводимо перші інтерв’ю з клієнтом. Аналізуємо базову інформацію, генеруємо ідеї, створюємо майндмеп. Виділяємо пріоритетні рішення, на базі них формуємо структуру майбутнього продукту. Знову проводимо інтерв’ю з клієнтом, затверджуємо структуру. Якщо потрібно — вносимо корективи.

    Затверджуємо кістяк вашого майбутнього сайту.

    По-третє. Прототипування

    Прототип — це схема розміщення елементів на сайті. Вона пропрацьовується UX-дизайнером разом з маркетологом (на основі даних, отриманих при аналітиці та дослідженні ринкової ніші). На кістяк нарощуються м’язи.

    На цьому етапі ми можемо перевірити ставлення цільової аудиторії до майбутнього проекту: залучити кілька десятків юзерів з цільової аудиторії для оцінки роботи сайту. A/B тестування клікабельного прототипу (варфрейму) не потребує великих вкладень, проте покаже думку найважливіших людей проекту — ваших потенційних клієнтів.

    Якби до етапу прототипування потрібно було дібрати девіз, ним би стали слова католицького пастора з вінчальної служби: якщо є заперечення, саме час їх оприлюднити, або вже мовчати вічно.

    Це насправді саме той момент, коли внесення змін у структуру не вимагає великих часовитрат. Коли дизайнери візьмуться за UI, часу на додавання кнопок (чи інших структурних правок) піде куди більше.

    Після затвердження прототипу та технічного завдання ми беремося за дизайн сайту.

    Оформлення базується на прототипі, на аналізі цільової аудиторії та результатах тестів, якщо вони проводилися.

    Хороший, якісний, добре продуманий дизайн не заважає купувати, а спрощує цей процес. На сайті приємно знаходитися, тут хочеться затриматися довше: зрозуміла навігація, продумане поєднання кольорів, шрифтів, блоків спонукає до оформлення замовлень.

    Окрім десктопної версії, ретельно працюємо над мобільною: врахуємо побажання пошуковиків, попрацюємо над коректним відображенням сайту на різних платформах.

    Р. S.

    Сайт, який подобається цільовій аудиторії та успішно продає, приречений на успіх і довгі роки життя. На відміну від тенденцій веб-дизайну, які змінюються щосезону.

    Якщо ви хочете, щоб ваш сайт був актуальним кілька років, звертайтеся: дизайнери СОІ сповідують лаконічність і мінімалізм, які здатні витримати шквали моди довгий час.

  • Розробка сайту

    Сайт не є необхідністю для кожного бізнесу. Його не потрібно замовляти для галочки. Сайт — це рекламний інструмент. Лопата, якою ви можете перебирати жилу в пошуках злитків. Якщо сайт не збільшує прибутків компанії (прямими продажами, підвищенням репутації та впізнаваності, залученням нових фанатів бренда тощо), то варто добре подумати, чи є сенс витрачати на нього гроші. Або розробляти сайт, який працюватиме, та інвестувати в нього кошти, або не робити сайту взагалі, навіть якщо дешево.

    Якщо ж ви все-таки вирішили зробити свій сайт з нуля чи хочете переробити наявний, ми до ваших послуг!

    9 девелоперських принципів COI

    Незалежно від того, чи працюємо над сайтом від початку, чи вносимо зміни в поточну версію, ми дотримуємося в роботі кількох принципів:

    1. Працюємо з адмінкою, щоб клієнт мав змогу самостійно редагувати контент.
    2. Залежно від потреб бізнесу обираємо оптимальні інструменти та систему управління: Wordpress, Opencart, Magento, ModX, Joomla.
    3. Сайт має бути написаний зрозуміло: розробляємо так, щоб при потребі хтось інший міг вносити зміни.
    4. Враховуємо концепцію «mobile насамперед», адже, за даними Google, кількість користувачів, які виходять в інтернет з мобільних пристроїв, сягнула  58 %.
    5. Знаємо вимоги пошуковиків, робимо внутрішню оптимізацію, щоб ваш сайт добре індексувався.
    6. Ми не обмежені наявними рішеннями, розробка сайтів — це творчий процес. Маємо потужну девелоперську команду, а отже, додатковий функціонал можемо дописати самостійно. І саме тому виконуємо не тільки прості завдання, а й беремося за складні розробки. Модулі, АРІ, CRM та ін.
    7. Проводимо тестування на всіх етапах створення сайту; після релізу ще 3 місяці безкоштовно підтримуємо ресурс для відстеження та виправлення помилок.
    8. Ми переконані: сайт повинен працювати на всіх пристроях, які використовує ваша цільова аудиторія. Тому визначаємо системи та платформи, для яких варто робити підтримку, залежно від ЦА бізнесу: таким чином кошти витрачаються розумно, а не «зливаються».
    9. Коли до нас приходить клієнт і точно знає, яким має бути його сайт, ми можемо сперечатися, адже робота має бути якісною з нашого боку та прибутковою для бізнесу. Крім того, стартуючи, не всі проекти потребують сайту, бо успішно можуть обійтися іншими каналами залучення клієнтів, у тому числі соцмережами. До речі, social media marketing — це один із пріоритетних напрямків роботи СОІ. СММ

    Від принципів до справи

    Від своїх сайтів ми перейняли одну класну рису: бути адаптивними. Це значить, що ми можемо робити різне для різних замовників.  В СОІ — велика професійна команда. Ми не мислимо шаблонами та завжди готові до нового й цікавого.

    Ми робимо сайти під ключ різних типів: корпоративні та односторінкові сайти (лендінги), інтернет-магазини, а також  CRM-системи та інші складні програмні рішення. Працюючи поза межами формальної типізації, ми порадимо оптимальну структуру сайту.

    Так само ми гнучкі в оплаті роботи: оцінюємо індивідуально прогнозовані часовитрати під кожен проект і розробляємо масштабовані сайти. Якщо ваша ідея грандіозна, але ви обмежені в бюджеті чи термінах, ми можемо врахувати потреби в архітектурі й розділити розробку на ітерації: спочатку зробити мінімальний робочий продукт, а потім додавати новий функціонал за потреби.

    Кожна деталь сайту — від зручної навігації до текстів і графіки — має працювати на вас, презентувати бізнес органічно, вигідно й влучно. Виберіть ціль, а ми створимо засоби для її досягнення!

  • Оптимізація

    Коли веб-сайт вважається готовим до роботи? Коли можна зайнятися просуванням сайту в інтернеті та замовляти рекламу в Google?

    Ми в COI Marketing & Software завжди розробляємо сайти під ключ. А це означає, що ми не віддамо клієнту напівфабрикат, не готовий до того, щоб продавати. Після розробки, тестування та наповнення завжди йде стадія технічної та пошукової оптимізації сайту.

    Коли Google любить тебе…

    Що передбачає оптимізація сайту? Це комплекс дій, націлений на те, щоб пошукові системи оцінили ваш лендинг, сайт-візитівку чи інтернет-магазин і полюбили його. Якісна оптимізація дозволяє суттєво зменшити вартість подальшого просування сайту.

    Цей етап створення сайту включає такі параметри:

    • Прописування метатегів Title, Description, Keywords для кожної сторінки. Для головних сторінок сайту — вручну.
    • Формування коректних заголовків H1, H2 та H3.
    • Оптимізація зображень: урізання зайвих метаданих, оптимізація розміру та розширення, прописування Alt-ів.
    • Оптимізація швидкодії (скриптів на сайті, кешування, налаштування хостингу).
    • Seo-оптимізація текстових матеріалів на сайті.
    • Налаштування файлу robots.txt.
    • Створення карти сайту (sitemap.xml).
    • Формування мікророзмітки по типу Schema.org.
    • Налаштування сніпетів.
    • Встановлення https-сертифіката та прописування необхідних редиректів.
    • Підключення акаунтів Google Analitics, Search Console тощо.

    Чому ми це робимо?

    Замовляючи створення веб-сайту, клієнт очікує отримати інструмент, яким можна працювати. Пошукова оптимізація робить сайт готовим до відвідування робота пошукових систем та максимально привабливим для нього. Від цих дій залежить швидкість індексації сторінок сайту та його органічна позиція у видачі Google.

    Від кохання до ранжування один крок

    Якщо пошукова оптимізація сайту виконана якісно, робот пошукової системи не забариться з візитом. Завітавши до вас у гості, він відразу знатиме, куди йому рухатися: файли robots.txt та sitemap.xml підкажуть правильний шлях. Висока швидкість завантаження сторінок на десктопі та мобільному вкажуть роботу на відповідність сайту сучасним тенденціям — користувачі зможуть швидко вантажити сторінки з будь-якого пристрою. Легко знайшовши всю необхідну для себе інформацію (метатеги, заголовки, Alt-и та ін.), робот позначить ваш сайт як потенційно корисний та заходитиме в гості регулярно! Ну чим не кохання?

  • Реклама

    Контекстну рекламу користувач бачить, шукаючи конкретний товар чи послугу в Google та на сайтах партнерів. Її місія — заощадити його час, одразу направивши на потрібний сайт.

    Як це працює

    Контекстна реклама гнучка й адаптивна. І це її мегаперевага.

    Уявіть: ви живете в горах і даєте спорядження в оренду. Влітку мають попит квадроцикли, велосипеди, трекінгові палиці, взимку — лижі та сноуборди. Налаштування контекстної реклами дає змогу змінити напрямок просування, щоб влітку не заохочувати до гірськолижного спорту, а взимку — до сніжного велокатання. Або ж ви можете поряд з орендою квадроциклів (основним своїм напрямком) зробити ключовими ще велосипеди чи зіплайн (щоб зацікавити споживача). Точність налаштування робить рекламу ефективною, а відтак ваші кошти освоюються розумно.

    Контекстне оголошення націлене на потребу людини. І професійним воно є тоді, коли вгадує конкретне бажання, а не стріляє в молоко: «Одяг для всіх» діє вже мало на кого.

    Контексти контекстної реклами

    Візуал

    Контекстно-медійна реклама звичайно супроводжується зображенням.

    Корисна, якщо переваги вашого бізнесу ліпше один раз побачити, ніж сто разів про них читати. З’являється на партнерських сайтах як результат попередніх пошуків користувача.

    Відео

    Реалізується через короткі рекламні ролики на youtube та партнерських сайтах. Покажіть людям коротке кіно, яке вони захочуть додивитися до кінця. Якщо вони полюблять вашу історію, їм захочеться купити ваш товар.

    Сніпети в Google

    На пошуковий запит користувач отримує тисячі й мільйони результатів. Щоб не переходити на кожну сторінку, він читає короткий опис сторінки, навіть не відкриваючи її. Сформулюйте добрий сніпет — і ваш сайт потрапить до десятка тих, які користувач усе ж відкриє.

    Контекстна реклама — це ефективний, але не єдиний інструмент просування бізнесу. Звертайтеся — і ми оберемо для вас найкращий!

  • Тестування

    На кожному етапі створення сайту над ним працює чимало людей: програмісти, дизайнери, копірайтери, менеджери проекту, тестувальники, маркетологи, контент-менеджери.

    Надійність, адаптивність і безпечність його роботи перевіряє тестувальник. Тестування сайту визначає, чи правильно та доступно реалізовані його функції та наскільки він зручний.

    Тестувальна кухня: механіка та алгоритми

    Запускаючи сайт, розробник має переконатися, що все добре працює. Він попереджає помилки та запобігає незручностям користувача.

    Must done, якщо взялися тестувати:

    1. Коректність відображення веб-сайту на пристроях різних типів та ОС.
    2. Тест на кросбраузерність.
    3. Тестування сайту на usability. Сайт має бути зручним і зрозумілим пересічному користувачеві.
    4. Аналіз веб-сайту на стійкість. За допомогою автоматичних тестів і спеціалізованих програм перевіряємо пропускну здатність сайту. Маємо дізнатися, чи зможе ресурс прийняти натовп відвідувачів водночас.
    5. Безпечність передачі та збереження даних користувачів, адаптивність, коректність гіперпосилань, HTML-код і ряд інших параметрів тестуємо вручну.

    Тестуйте з СОІ!

    Коли тестувати?

    Очевидно — перед релізом. А потім — коли стаються оновлення браузерів, систем управління сайтом та інші зміни; тоді робимо регресивне тестування. Ця послуга включена в наш комплекс технічної підтримки сайту.

    А протягом 3-х місяців після релізу ми взагалі безкоштовно підтримуємо сайт: знайдемо помилку — виправимо зразу.

  • Аудит

    Сайт не працює належним чином? Є сумніви щодо якості розробки сайту підрядником? Пора його оновити, а не знаєте, з чого почати? Зробимо аналіз сайту за всіма параметрами!

    Аудит сайту — це робота комплексна. Аналіз проводиться спеціальними програмними інструментами та вручну, але останнє слово говорить спеціаліст конкретного відділу (маркетолог, UI та UX дизайнери, тестувальник, редактор).

    Складові аналізу:

    1. Технічний аудит (аналіз хостингу; аналіз налаштувань файлу robots.txt, sitemap.xml; аналіз url; семантична розмітка; перевірка на наявність дублів сторінок; аналіз HTML-коду; аналіз швидкості завантаження та кросбраузерності).
    2. Аудит контенту (перевірка унікальності текстів; зовнішньої привабливості тексту; редакторська перевірка текстів; аналіз текстів на «продажність»; аналіз якості медіафайлів).
    3. Внутрішнє SEO (перевірка titles, description; перевірка keywords; перевірка H1-H3). Виконується лише в комплексі з технічним аудитом.
    4. UI/UX (перевірка зручності взаємодії з клієнтами; аналіз комфорту навігації; тестування сайту на адаптацію; перевірка доступності сайту для користувача; аналіз розташування контенту та розміру шрифтів; аналіз поєднання кольорів).
    5. Маркетинговий аудит (відповідність сайту поведінковим особливостям ЦА, коректність візуальних акцентів, порядковість фокусів уваги, ефективність сall-to-action блоків). Потребує даних аналітики.

    Вигідніше (і доцільніше) робити повний комплексний аудит, щоб не пропустити чогось важливого. Проте ми також проводимо аналіз конкретного параметра на вимогу клієнта.

    Ми підкажемо, як зробити сайт привабливим, зручним і прибутковим. І зробимо його таким на ваше замовлення!

  • Модулі, АРІ, CRM та ін.

    Не лендінгами єдиними. А ще… не інтернет-магазинами, сайтами-візитівками… Для команди COI немає перепон чи обмежень! Наші програмісти можуть як якісно зробити класичний сайт, так і реалізувати нестандартні технічні рішення. Ми не обмежені модулями та готовими схемами, ми не скажемо клієнтові «так не вийде» чи «такої функції немає».

    Толерантні до нестандартного функціонала

    Більшість типових завдань і справді закриваються звичними рішеннями. Але бувають ситуації, коли на сайті має бути особливий калькулятор, конструктор, прив’язка до бази даних чи CRM-системи, синхронізація зі сторонніми сервісами тощо.

    Такі запити нас не лякають. Ми обговорюємо з клієнтом технічне завдання, узгоджуємо етапи розробки сайту і реалізовуємо все необхідне під ключ. Користуємось звичними інструментами: php, json, apache, nginx, mysql, Laravel та завжди залишаємося відкритими до нових.

    API — не складність, а можливість!

    Інтегрувати дані з соціальних мереж, обмінників валют, служб доставки, тощо — не проблема. Маємо досвід роботи зі складними API, знаємо про їхні правила та обмеження. Знайдемо точний підхід і налаштуємо безперебійний обмін даними. Навчимо ваш веб-сайт дружити з «колегами».

    Високі навантаження як мистецтво

    Тисячі користувачів щодня, запити, запити, запити… Як прорахувати можливості сервісу так, щоб ним було зручно користуватися великій кількості клієнтів? Команда COI викликів не боїться! Прорахуємо алгоритми роботи, підберемо оптимальні технології та забезпечимо безперебійний сервіс для усіх охочих.

    2+2=?

    Якщо ваше завдання — реалізувати складний алгоритмічний механізм з веб-інтерфейсом, вам до нас! Продумаємо логіку користувача, запрограмуємо формули та обрахунки, візуалізуємо результати.

    Немає складних завдань, є цікаві!

    Кожне нетипове замовлення для нас як ковток свіжої води. Шукати варіанти, підходи, продумувати та планувати — справді захопливе заняття!