+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Тексти

Основне в роботі з текстами — писати добре і писати правдиво. Обману не прощають ні читачі письменникам, ні споживачі бізнесу. Добрий матеріал торкається душі, спонукає до дії.

Це справедливо і для рекламних текстів. Проте вони мають свої окремі правила життя: описи товарів і послуг, комерційні пропозиції, лонгріди, статті, листи вимагають специфіки підходу та конкретних інструментів. А в ідеалі всі вони добре вміють одне — просувати і продавати.

Тексти копірайтерів СОІ саме такі.
Копірайтинг

Спортивні штани, виробництво В’єтнам, чорні, 2 кишені.

Штани, на етикетці яких написано DO IT. JUST DO IT.

Які ви оберете?

Звичайна людина просто інформує, а копірайтер загортає товар в емоції та продає їх: вдягнувши ці штани, ви зможете все.

Ім’я бренда, слоган, сценарій ролика, опис товару, тексти на сайт, комерційні пропозиції, емейл-розсилка, пости в соцмережах, seo-тексти — це все робить копірайтер, і, повірте, він може ще більше. Він уміє поєднувати слова так, щоб текст продавав.

З чого складається копірайтер

Копірайтер — це людина-оркестр. Маркетолог, психолог, рекламник, поет і вчителька української мови беруться за руки щоразу, коли на горизонті майорить мета: написати рекламний текст. Текст, який продає.

Маркетолог вивчив особливості ЦА, психолог розуміє мотиви поведінки людини, рекламник передивився дві тисячі роликів і знає всі тренди, поет надасть знанням цих трьох красивої форми, а вчителька доставить коми.

Усі наші тексти піддаються редакторській та коректорській читці. Тому ви можете не боятися, що пропущена кома зіпсує вам ділову репутацію.

Ваші тексти лежать? А наші продають!

Якісний текст збільшує конверсію. Його не потрібно часто оновлювати, а продає він без вихідних.

Ефективні тексти, які продають, є нашою спеціалізацією та улюбленою справою. Боремося з кліше та пустослів’ям, опрацьовуємо факти, шукаємо незвичні метафори, тестуємо заголовки — щоб кожен рекламний текст знайшов свого покупця!

Розсилка

Емейл-розсилка — це найдієвіший інструмент для роботи з В2В-аудиторією, але часто її досить успішно використовують і при роботі з В2С-сегментом.

В2В-адресати поважають місткі листи. Вони знають ціну часу та люблять, коли адресанти це розуміють. Такий лист має бути точним і лаконічним. Натомість особливість листів до В2С-аудиторії — відвертість, особистий підхід. Викличте емоцію, зачепіть людину — і вона стане вашим клієнтом.

Клієнтам потрібне особисте звернення, а не лестощі. Приваблювати їх треба пропозицією, а не байками про свою компанію. Ви — потенційні партнери, тому потрібно спілкуватися нарівні, не запобігаючи перед адресатом.

Врахувати ці правила та написати чіпкий текст — це той баланс, якого хоче досягти профі e-mail маркетингу і якого прагне наша команда.

Вам лист!

Пам’ятаєте, як у стрічці «Вам лист» героїня Меґ Раян та герой Тома Генкса нетямилися від радості щоразу, як дзвеніло нове сповіщення? Вони познайомилися в мережі та спілкувалися суто електронкою, й обидва були «теплою базою» один для одного.

Тепла база — це ваші клієнти. Вони вже трохи вас знають з конференцій, ви обмінювалися візитівками або ж вони скористалися послугами вашої компанії чи придбали ваш товар. Як мінімум знаючи про ваше існування, вони, ймовірно, прочитають вашого листа та дуже ймовірно, що звернуться до ваших послуг. Робота з цією категорією отримувачів показує найвищі результати, адже виявляє вашу особисту зацікавленість у співпраці.

До холодної бази належать контакти людей, які ще нічого про вас не знають і не чули. Зазвичай такі адресати з обережністю ставляться до листів. Проте якщо зацікавити самою темою листа, зробити хорошу пропозицію та не обтяжувати повідомлення вкладеннями, насторожені незнайомці можуть перетворитися на надійних партнерів.

Як перший лист може стати останнім

Тема для листа є такою ж важливою, як заголовок для книжки. І часто, щоб зацікавити аудиторію, адресанти провокують темою. Скажімо, ви можете назвати лист «Відкрий, інакше я вб’ю кота», отримати високі показники відкриттів, але чи прочитають ваш лист? Чи не відправлять вас у спам, якщо інформація не виправдає теми?

Нав’язливим, нудним, неякісним листам там і місце! Тільки-от після провалу достукатися до цього адресата вже не можливо.

Поштові агенти, через які ми надсилаємо листи, показують кількість відкриттів, переходів з конкретної адреси по певному листу. А це просто клондайк для точного аналізу, швидкого реагування та оперативних змін у стратегію розсилки електронної пошти.

Відстеживши аналітику, ми будуємо карту взаємодії на основі реакції отримувача. Щоб підвести його до бажаної дії, використовуємо принцип дерева рішень. Плануємо дзвінки та прописуємо скрипти до них.

Ми знаємо, коли лист має бути текстовим, а коли — графічним. І вміємо зробити йому достойне оформлення.

А ще налаштовуємо розсилку через смс та месенджери. Порадимо оптимальний інструмент і знайдемо шлях до ваших клієнтів!

Статті

Як часто ви збираєтеся оновлювати текст на головній сторінці та описи товарів?

Переважно змінювати їх недоцільно, бо ці тексти є довготривалим контентом, а якщо вони ще і якісні — то і вдалою інвестицією.

Тоді питання:

  • Де відповісти на запити користувачів?
  • Як донести інформацію про оновлення сервісу?
  • Куди вписати ключі для просування?
  • Де, зрештою, на сайті є місце для експертної оцінки та роздумів про бізнес?

Таке місце є в розділах «Статті», «Новини», «Блог». А цю всю інформацію (і все інше, що заманеться) можна успішно втілити в статтях.

Яка вона, стаття для сайту?

Передусім це інформаційний текст, покликаний продавати. І звісно (ви цього можете не помітити, якщо написано якісно) стаття є одночасно seo-текстом. Він написаний у стилістиці вашого сайту, тому є органічним і тому ж служить його єдиній меті: продавати ваші товари та послуги, хоч і опосередковано.

По-друге, цей рекламний текст цікавий і корисний. Згадайте, як ви шукали туторіал, а вам гугл видавав чийсь опус. А той опус складався з водявих абзаців, перемежованих ключовими словами. Ненавидимо таке! Поділіться з клієнтами своїми знаннями, і вони віддячать вам: як не покупкою, так відгуком чи запитаннями.

По-третє, стаття, яку пише копірайтер СОІ, це завжди якісний матеріал. Ми вже працювали з різними темами: здоров’я, діти, будова, авто, декор, страхування, автоматизовані системи управління, книги, масаж, іт, іграшки — усього не перелічити. Проект для нас завжди починається з ґрунтовного вивчення теми. Проте ми не можемо бути експертами з усіх знань, тому затверджуємо тему, концепцію статті та тези до неї з клієнтом, проводимо зустрічі з експертами галузі, а фінальний результат завжди затверджуємо в представника клієнта.

Якщо ви знаєте, про що хочете розповісти, але не можете дібрати потрібних слів, ми доберемо їх для вас!

Стаття на сайт і дивіденди від неї

Ми рекомендуємо оновлювати сайт статтями хоча б двічі-тричі на місяць.

Що це дає:

  • ваші клієнти в курсі ваших новин;
  • сайт актуальний і він живе, пошуковики та людство знають про це;
  • сайт просувається органічно, ви витрачаєте менше коштів на рекламу;
  • компанія, яка регулярно публікує експертні статті, користується повагою та викликає інтерес: вас знаходитимуть не тільки за назвою чи товаром, а за інформаційним запитом.

Унікальна, сео-оптимізована, інформативна та корисна стаття посилить будь-який ресурс. Наші клієнти добре це знають. Дізнайтеся про силу слова і ви!

Описи товарів/послуг

Варто чи ні?

Уявімо, ви обираєте шторку в ванну кімнату. Пропозицій в інтернеті повно, клікаєте один сайт, інший. Скролите сторінку, ваші очі вловлюють привабливі шторки. Відкриваєте їх у нових вкладках, гортаєте далі. Коли вкладки вже не вміщаються у вікно браузера, ви відкриваєте кожну вкладку.

Картинка свою місію виконала, змусивши вас обрати саме ці шторки. Тепер ви хочете більшого, вам потрібні букви: з чого зроблена шторка? Як її кріпити? Чи вона вологостійка? А конденсат? На картинці аквамаринова, а вам би бірюзову під колір плитки. Які є кольори? А розміри?

Усе це ви сподіваєтеся знайти в стовпчику праворуч.

Ні, нічого, тільки назва виробника і моделі.

Шукаєте під картинкою рятівні для продавця слова «технічні характеристики». Скролите все нижче, і тільки кнопка «Купити в один клік» блимає для вас.

Р-розчарування. Якщо така шторка єдина в Google має відтінок хвилі Середземного моря й на зображенні ви роздивилися, що люверси пасують до вашої мильниці, ви, певно, зателефонуєте продавцю й поставите йому всі свої питання. Якщо ж ні, закриєте вкладку і, ймовірно, закинете такий сайт взагалі.

Ось тому опис товару та послуги — це наше все. І ваше.

P.s. Що буде, якщо дістати з нетрів інтернету заповітну шторку, розкажемо через 3 абзаци.

Поезія чи проза

Ви вже знаєте, що описувати товар потрібно. Питання: як?

Скопіювати у конкурентів? На сайті виробника? Перекласти з китайської в гугл-транслейт?

Нам боляче про це писати.

Чому ви вірите, що Google проіндексує ваш сайт вище за конкурентський, у кого ви взяли цей опис? Чому покупець обере вас? Хіба якщо щасливі випадковості супроводжуватимуть кожну вашу угоду.

Якщо не удача врятує, то копірайтер! Українською красивою мовою він складе унікальний опис, приправить ідеєю, як застосовувати продукт, впише ключові слова, і ви отримаєте якісний рекламний текст. І цей текст працюватиме на ваше місце в топі.

О шторо, сховай мене від шторму

Пам’ятаєте шторку відтінку Середземного моря? Від її замовлення вас відділяв один клік. Якісний опис — це якраз той фактор, який спонукає натиснути кнопку «Замовити».

Описати так, щоб ви відчули тепло води, а запах вишуканого мила лоскотав ніздрі. Щоб шторка відгороджувала вас від усього світу й створювала довкола вас власний, комфортний і втаємничений простір.

Таке вміють копірайтери в СОІ і зроблять для вас. Звертайтеся!

Комерційні пропозиції/презентації

А якби ви опинилися в ліфті сам на сам з людиною, від якої залежить майбутнє вашого бізнесу, що б ви їй сказали? Зауважте, у вас часу — з першого до восьмого поверху (це якщо пощастить). Як ви переконаєте працювати з вами? Які слова знайдете, щоб справити перше позитивне враження? (навряд випаде такий шанс вдруге)

Комерційну пропозицію зазвичай теж слухають чи читають один раз. На щастя, для її підготовки ви маєте більше за 2 хвилини. Використайте грамотно свої ресурси!

Комерційна пропозиція: шаблон не вихід

Як і будь-який рекламний текст, вона не є зброєю масового ураження. Створена під конкретний сегмент ЦА, враховує його больові точки та грамотно акцентує ті аспекти вашої справи, які зацікавлять саме цих представників вашої аудиторії.

Інколи доцільно скласти лист-пропозицію: наприклад, коли особисто ви не презентуватимете свій проект або клієнту достатньо знати небагато інформації.

Проте ми вважаємо найкращим прикладом комерційної пропозиції грамотно оформлену презентацію. Як це? Щоб зручно читалося, естетично виглядало, розумно акцентувало на перевагах, посилювало репутацію. Якщо вдало поєднати графіку з текстом, ви отримаєте продукт подвійної сили.

Презентуйте його ефектно, і клієнт ваш!

Які бізнес-пропозиції отримують клієнти СОІ?

Перш ніж братися до тексту, ми вивчаємо цільову аудиторію клієнта, сегментуємо її. Кожен сегмент має свої болі, які ми закриваємо — листами чи презентаціями. Обираємо маркетингову стратегію, добре продумуємо тему листа. Командою працюємо над текстом і графікою, повсякчас звіряємося з думкою маркетолога, адже комерційна пропозиція має продавати: вже і сьогодні.

Довірте нам свою комерційну пропозицію, і жодна зустріч у ліфті більше не буде для вас проблемою!

Лонгрід

Це особливий рекламний текст. Long read означає “довго читати“. Щоб читали довго, писати треба цікаво. Великі матеріали раніше були прерогативою друкованих видань, тепер вони заводнили і веб-простір. Чому? Бо якісний контент знаходить свого споживача всюди.

Інтернет-користувачі вже натішилися картинкам, пошуковики давно змінили алгоритми: у мережу люди приходять за знаннями, і аналітична стаття тут доречна як ніщо інше. Проте не кожна писанина на 3 тисячі знаків є лонгрідом. Така стаття має бути дійсно корисною, інформативною; вона потребує проведення досліджень, глибокого пропрацювання, незвичного авторського погляду. У ній не місце “воді” та ключам типу “лижі Львів купити”.

Кому? Чому?

Що робить лонгрід на вашому сайті, facebook-сторінці, у блозі:

  1. Збільшує відвідуваність (з причини власної унікальності та цікавості така стаття може триматися в топі пошуковика навіть кілька місяців після публікації).
  2. Затримує гостей (великий матеріал потребує більше часу не тільки на написання, а й на прочитання).
  3. Підвищує активність відвідувачів (якщо вже відвідувач витратив час на прочитання, то й на коментар знайде; до того ж теми лонгрідів часто суперечливі, а люди люблять посперечатися).
  4. Нарощує охоплення в соцмережах (таку статтю можна актуалізувати кілька разів, дрібнити на пости, робити нагадування час від часу тощо).

Який? Чий?

Лонгрід не є суто текстом. Великий текст без “повітря” читати складно, тому його розбавляють інфографікою, графіками, оформлюють ілюстраціями, вбудовують відео та музику (такий лонгрід є мультимедійним), додають посилань, цитат, таблиць і списків. Але і вони не основне. Автор — це перша скрипка даної роботи. Людина, яка розбирається в темі та вміє цікаво її подати: професійний журналіст або знавець справи, який вміє писати.

Якщо ви знаєте все про справу свого життя, ми можемо попрацювати тандемом! Оформимо ваші знання в смачний і поживний текст. Наприклад, в інтерв’ю. Або можемо запросити експерта, який знається на темі вашого бізнесу.

На вашому підприємстві має відбутися особлива подія? — Запросіть нас для репортажу!

Комерційний лонгрід покликаний розповісти про вашу компанію: цей матеріал можна розмістити на своїх, а також партнерських ресурсах, оновлювати та збирати захоплені відгуки відвідувачів.

Ми не обмежуємося в жанрах: порадуємо ваших читачів добрим словом через рецензію, адаптований переклад, психологічний портрет, сторітелінг тощо.

Лонгрід є потужним інформаційним приводом. Довіртеся нам, і ваші читачі вас запам’ятають!

  • Копірайтинг
  • Розсилка
  • Статті
  • Описи товарів/послуг
  • Комерційні пропозиції/презентації
  • Лонгрід
  • Копірайтинг

    Спортивні штани, виробництво В’єтнам, чорні, 2 кишені.

    Штани, на етикетці яких написано DO IT. JUST DO IT.

    Які ви оберете?

    Звичайна людина просто інформує, а копірайтер загортає товар в емоції та продає їх: вдягнувши ці штани, ви зможете все.

    Ім’я бренда, слоган, сценарій ролика, опис товару, тексти на сайт, комерційні пропозиції, емейл-розсилка, пости в соцмережах, seo-тексти — це все робить копірайтер, і, повірте, він може ще більше. Він уміє поєднувати слова так, щоб текст продавав.

    З чого складається копірайтер

    Копірайтер — це людина-оркестр. Маркетолог, психолог, рекламник, поет і вчителька української мови беруться за руки щоразу, коли на горизонті майорить мета: написати рекламний текст. Текст, який продає.

    Маркетолог вивчив особливості ЦА, психолог розуміє мотиви поведінки людини, рекламник передивився дві тисячі роликів і знає всі тренди, поет надасть знанням цих трьох красивої форми, а вчителька доставить коми.

    Усі наші тексти піддаються редакторській та коректорській читці. Тому ви можете не боятися, що пропущена кома зіпсує вам ділову репутацію.

    Ваші тексти лежать? А наші продають!

    Якісний текст збільшує конверсію. Його не потрібно часто оновлювати, а продає він без вихідних.

    Ефективні тексти, які продають, є нашою спеціалізацією та улюбленою справою. Боремося з кліше та пустослів’ям, опрацьовуємо факти, шукаємо незвичні метафори, тестуємо заголовки — щоб кожен рекламний текст знайшов свого покупця!

  • Розсилка

    Емейл-розсилка — це найдієвіший інструмент для роботи з В2В-аудиторією, але часто її досить успішно використовують і при роботі з В2С-сегментом.

    В2В-адресати поважають місткі листи. Вони знають ціну часу та люблять, коли адресанти це розуміють. Такий лист має бути точним і лаконічним. Натомість особливість листів до В2С-аудиторії — відвертість, особистий підхід. Викличте емоцію, зачепіть людину — і вона стане вашим клієнтом.

    Клієнтам потрібне особисте звернення, а не лестощі. Приваблювати їх треба пропозицією, а не байками про свою компанію. Ви — потенційні партнери, тому потрібно спілкуватися нарівні, не запобігаючи перед адресатом.

    Врахувати ці правила та написати чіпкий текст — це той баланс, якого хоче досягти профі e-mail маркетингу і якого прагне наша команда.

    Вам лист!

    Пам’ятаєте, як у стрічці «Вам лист» героїня Меґ Раян та герой Тома Генкса нетямилися від радості щоразу, як дзвеніло нове сповіщення? Вони познайомилися в мережі та спілкувалися суто електронкою, й обидва були «теплою базою» один для одного.

    Тепла база — це ваші клієнти. Вони вже трохи вас знають з конференцій, ви обмінювалися візитівками або ж вони скористалися послугами вашої компанії чи придбали ваш товар. Як мінімум знаючи про ваше існування, вони, ймовірно, прочитають вашого листа та дуже ймовірно, що звернуться до ваших послуг. Робота з цією категорією отримувачів показує найвищі результати, адже виявляє вашу особисту зацікавленість у співпраці.

    До холодної бази належать контакти людей, які ще нічого про вас не знають і не чули. Зазвичай такі адресати з обережністю ставляться до листів. Проте якщо зацікавити самою темою листа, зробити хорошу пропозицію та не обтяжувати повідомлення вкладеннями, насторожені незнайомці можуть перетворитися на надійних партнерів.

    Як перший лист може стати останнім

    Тема для листа є такою ж важливою, як заголовок для книжки. І часто, щоб зацікавити аудиторію, адресанти провокують темою. Скажімо, ви можете назвати лист «Відкрий, інакше я вб’ю кота», отримати високі показники відкриттів, але чи прочитають ваш лист? Чи не відправлять вас у спам, якщо інформація не виправдає теми?

    Нав’язливим, нудним, неякісним листам там і місце! Тільки-от після провалу достукатися до цього адресата вже не можливо.

    Поштові агенти, через які ми надсилаємо листи, показують кількість відкриттів, переходів з конкретної адреси по певному листу. А це просто клондайк для точного аналізу, швидкого реагування та оперативних змін у стратегію розсилки електронної пошти.

    Відстеживши аналітику, ми будуємо карту взаємодії на основі реакції отримувача. Щоб підвести його до бажаної дії, використовуємо принцип дерева рішень. Плануємо дзвінки та прописуємо скрипти до них.

    Ми знаємо, коли лист має бути текстовим, а коли — графічним. І вміємо зробити йому достойне оформлення.

    А ще налаштовуємо розсилку через смс та месенджери. Порадимо оптимальний інструмент і знайдемо шлях до ваших клієнтів!

  • Статті

    Як часто ви збираєтеся оновлювати текст на головній сторінці та описи товарів?

    Переважно змінювати їх недоцільно, бо ці тексти є довготривалим контентом, а якщо вони ще і якісні — то і вдалою інвестицією.

    Тоді питання:

    • Де відповісти на запити користувачів?
    • Як донести інформацію про оновлення сервісу?
    • Куди вписати ключі для просування?
    • Де, зрештою, на сайті є місце для експертної оцінки та роздумів про бізнес?

    Таке місце є в розділах «Статті», «Новини», «Блог». А цю всю інформацію (і все інше, що заманеться) можна успішно втілити в статтях.

    Яка вона, стаття для сайту?

    Передусім це інформаційний текст, покликаний продавати. І звісно (ви цього можете не помітити, якщо написано якісно) стаття є одночасно seo-текстом. Він написаний у стилістиці вашого сайту, тому є органічним і тому ж служить його єдиній меті: продавати ваші товари та послуги, хоч і опосередковано.

    По-друге, цей рекламний текст цікавий і корисний. Згадайте, як ви шукали туторіал, а вам гугл видавав чийсь опус. А той опус складався з водявих абзаців, перемежованих ключовими словами. Ненавидимо таке! Поділіться з клієнтами своїми знаннями, і вони віддячать вам: як не покупкою, так відгуком чи запитаннями.

    По-третє, стаття, яку пише копірайтер СОІ, це завжди якісний матеріал. Ми вже працювали з різними темами: здоров’я, діти, будова, авто, декор, страхування, автоматизовані системи управління, книги, масаж, іт, іграшки — усього не перелічити. Проект для нас завжди починається з ґрунтовного вивчення теми. Проте ми не можемо бути експертами з усіх знань, тому затверджуємо тему, концепцію статті та тези до неї з клієнтом, проводимо зустрічі з експертами галузі, а фінальний результат завжди затверджуємо в представника клієнта.

    Якщо ви знаєте, про що хочете розповісти, але не можете дібрати потрібних слів, ми доберемо їх для вас!

    Стаття на сайт і дивіденди від неї

    Ми рекомендуємо оновлювати сайт статтями хоча б двічі-тричі на місяць.

    Що це дає:

    • ваші клієнти в курсі ваших новин;
    • сайт актуальний і він живе, пошуковики та людство знають про це;
    • сайт просувається органічно, ви витрачаєте менше коштів на рекламу;
    • компанія, яка регулярно публікує експертні статті, користується повагою та викликає інтерес: вас знаходитимуть не тільки за назвою чи товаром, а за інформаційним запитом.

    Унікальна, сео-оптимізована, інформативна та корисна стаття посилить будь-який ресурс. Наші клієнти добре це знають. Дізнайтеся про силу слова і ви!

  • Описи товарів/послуг

    Варто чи ні?

    Уявімо, ви обираєте шторку в ванну кімнату. Пропозицій в інтернеті повно, клікаєте один сайт, інший. Скролите сторінку, ваші очі вловлюють привабливі шторки. Відкриваєте їх у нових вкладках, гортаєте далі. Коли вкладки вже не вміщаються у вікно браузера, ви відкриваєте кожну вкладку.

    Картинка свою місію виконала, змусивши вас обрати саме ці шторки. Тепер ви хочете більшого, вам потрібні букви: з чого зроблена шторка? Як її кріпити? Чи вона вологостійка? А конденсат? На картинці аквамаринова, а вам би бірюзову під колір плитки. Які є кольори? А розміри?

    Усе це ви сподіваєтеся знайти в стовпчику праворуч.

    Ні, нічого, тільки назва виробника і моделі.

    Шукаєте під картинкою рятівні для продавця слова «технічні характеристики». Скролите все нижче, і тільки кнопка «Купити в один клік» блимає для вас.

    Р-розчарування. Якщо така шторка єдина в Google має відтінок хвилі Середземного моря й на зображенні ви роздивилися, що люверси пасують до вашої мильниці, ви, певно, зателефонуєте продавцю й поставите йому всі свої питання. Якщо ж ні, закриєте вкладку і, ймовірно, закинете такий сайт взагалі.

    Ось тому опис товару та послуги — це наше все. І ваше.

    P.s. Що буде, якщо дістати з нетрів інтернету заповітну шторку, розкажемо через 3 абзаци.

    Поезія чи проза

    Ви вже знаєте, що описувати товар потрібно. Питання: як?

    Скопіювати у конкурентів? На сайті виробника? Перекласти з китайської в гугл-транслейт?

    Нам боляче про це писати.

    Чому ви вірите, що Google проіндексує ваш сайт вище за конкурентський, у кого ви взяли цей опис? Чому покупець обере вас? Хіба якщо щасливі випадковості супроводжуватимуть кожну вашу угоду.

    Якщо не удача врятує, то копірайтер! Українською красивою мовою він складе унікальний опис, приправить ідеєю, як застосовувати продукт, впише ключові слова, і ви отримаєте якісний рекламний текст. І цей текст працюватиме на ваше місце в топі.

    О шторо, сховай мене від шторму

    Пам’ятаєте шторку відтінку Середземного моря? Від її замовлення вас відділяв один клік. Якісний опис — це якраз той фактор, який спонукає натиснути кнопку «Замовити».

    Описати так, щоб ви відчули тепло води, а запах вишуканого мила лоскотав ніздрі. Щоб шторка відгороджувала вас від усього світу й створювала довкола вас власний, комфортний і втаємничений простір.

    Таке вміють копірайтери в СОІ і зроблять для вас. Звертайтеся!

  • Комерційні пропозиції/презентації

    А якби ви опинилися в ліфті сам на сам з людиною, від якої залежить майбутнє вашого бізнесу, що б ви їй сказали? Зауважте, у вас часу — з першого до восьмого поверху (це якщо пощастить). Як ви переконаєте працювати з вами? Які слова знайдете, щоб справити перше позитивне враження? (навряд випаде такий шанс вдруге)

    Комерційну пропозицію зазвичай теж слухають чи читають один раз. На щастя, для її підготовки ви маєте більше за 2 хвилини. Використайте грамотно свої ресурси!

    Комерційна пропозиція: шаблон не вихід

    Як і будь-який рекламний текст, вона не є зброєю масового ураження. Створена під конкретний сегмент ЦА, враховує його больові точки та грамотно акцентує ті аспекти вашої справи, які зацікавлять саме цих представників вашої аудиторії.

    Інколи доцільно скласти лист-пропозицію: наприклад, коли особисто ви не презентуватимете свій проект або клієнту достатньо знати небагато інформації.

    Проте ми вважаємо найкращим прикладом комерційної пропозиції грамотно оформлену презентацію. Як це? Щоб зручно читалося, естетично виглядало, розумно акцентувало на перевагах, посилювало репутацію. Якщо вдало поєднати графіку з текстом, ви отримаєте продукт подвійної сили.

    Презентуйте його ефектно, і клієнт ваш!

    Які бізнес-пропозиції отримують клієнти СОІ?

    Перш ніж братися до тексту, ми вивчаємо цільову аудиторію клієнта, сегментуємо її. Кожен сегмент має свої болі, які ми закриваємо — листами чи презентаціями. Обираємо маркетингову стратегію, добре продумуємо тему листа. Командою працюємо над текстом і графікою, повсякчас звіряємося з думкою маркетолога, адже комерційна пропозиція має продавати: вже і сьогодні.

    Довірте нам свою комерційну пропозицію, і жодна зустріч у ліфті більше не буде для вас проблемою!

  • Лонгрід

    Це особливий рекламний текст. Long read означає “довго читати“. Щоб читали довго, писати треба цікаво. Великі матеріали раніше були прерогативою друкованих видань, тепер вони заводнили і веб-простір. Чому? Бо якісний контент знаходить свого споживача всюди.

    Інтернет-користувачі вже натішилися картинкам, пошуковики давно змінили алгоритми: у мережу люди приходять за знаннями, і аналітична стаття тут доречна як ніщо інше. Проте не кожна писанина на 3 тисячі знаків є лонгрідом. Така стаття має бути дійсно корисною, інформативною; вона потребує проведення досліджень, глибокого пропрацювання, незвичного авторського погляду. У ній не місце “воді” та ключам типу “лижі Львів купити”.

    Кому? Чому?

    Що робить лонгрід на вашому сайті, facebook-сторінці, у блозі:

    1. Збільшує відвідуваність (з причини власної унікальності та цікавості така стаття може триматися в топі пошуковика навіть кілька місяців після публікації).
    2. Затримує гостей (великий матеріал потребує більше часу не тільки на написання, а й на прочитання).
    3. Підвищує активність відвідувачів (якщо вже відвідувач витратив час на прочитання, то й на коментар знайде; до того ж теми лонгрідів часто суперечливі, а люди люблять посперечатися).
    4. Нарощує охоплення в соцмережах (таку статтю можна актуалізувати кілька разів, дрібнити на пости, робити нагадування час від часу тощо).

    Який? Чий?

    Лонгрід не є суто текстом. Великий текст без “повітря” читати складно, тому його розбавляють інфографікою, графіками, оформлюють ілюстраціями, вбудовують відео та музику (такий лонгрід є мультимедійним), додають посилань, цитат, таблиць і списків. Але і вони не основне. Автор — це перша скрипка даної роботи. Людина, яка розбирається в темі та вміє цікаво її подати: професійний журналіст або знавець справи, який вміє писати.

    Якщо ви знаєте все про справу свого життя, ми можемо попрацювати тандемом! Оформимо ваші знання в смачний і поживний текст. Наприклад, в інтерв’ю. Або можемо запросити експерта, який знається на темі вашого бізнесу.

    На вашому підприємстві має відбутися особлива подія? — Запросіть нас для репортажу!

    Комерційний лонгрід покликаний розповісти про вашу компанію: цей матеріал можна розмістити на своїх, а також партнерських ресурсах, оновлювати та збирати захоплені відгуки відвідувачів.

    Ми не обмежуємося в жанрах: порадуємо ваших читачів добрим словом через рецензію, адаптований переклад, психологічний портрет, сторітелінг тощо.

    Лонгрід є потужним інформаційним приводом. Довіртеся нам, і ваші читачі вас запам’ятають!