Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

СММ

Соціальні мережі впевнено наздоганяють за трафіком пошукові. Це ж чудово: не чекати, поки клієнт почне вас шукати, а «підсунути» йому влучний рекламний посил під носа. Причому зробити це саме в той час і в тій формі, які зроблять його сприйнятливим.

Ми це можемо! Ефективна реклама в інстаграмі, продуктивна facebook-сторінка — це результат грамотного налаштування кампаній, продуманого оформлення та влучних постів.
Оформлення

Зустрічають по зовнішньому вигляду. Це відомо всім. І якщо ви вирішили почати просування бізнесу в соціальних мережах, перше, про що необхідно потурбуватися, — зовнішній вигляд сторінки.

Для того щоб таргетована реклама, націлена на підписників, давала очікувані результати, сторінка має виглядати зрозуміло та привабливо, створювати репутацію надійної та корисної.

Що входить в оформлення сторінки?

  1. Заповнення інформаційних блоків (години роботи, опис, категорія, геолокація тощо).
  2. Візуальна складова (оформлення постів, хедера та/чи аватара, шаблони для зображень в єдиній стилістиці, правила обробки зображень).
  3. Налаштування сторінки (дозволи, месенджер, тип сторінки, її назва та посилання).

Любов візуальна

Якщо обкладинка facebook з номером телефону обрізається на мобільних пристроях, користувачі неодмінно звернуть на це увагу. А якісне оформлення не помітне. Сторінка ненав’язливо виділяється в списку інших, усі графічні елементи (аватар, обкладинка, зображення в постах) виконані в єдиній стилістиці та мають айдентику компанії, стрічка виглядає однорідною та впорядкованою.

Коли вчасно?

Найкращий час для оформлення сторінок у соціальних мережах — перед запуском рекламних кампаній. Оптимально буде заповнити стрічку кількома десятками якісних, добре оформлених постів, щоб, коли потенційні підписники та клієнти зайдуть на сторінку з таргетованої реклами facebook чи інстаграм-реклами, перше враження про ваш бізнес було винятково позитивним.

Робимо сьогодні, використовуємо завтра!

Дизайнери COI Marketing & Software розроблять та затвердять у клієнта графічну складову та підготують зручні шаблони для подальшої роботи над зображеннями постів. За бажанням ви зможете самостійно працювати над подальшими публікаціями або доручити роботу сторонньому СММ-спеціалісту.

Контент

Просування в соціальних мережах часто є суперпомічним для бізнесу. Клієнтів цікавить не тільки товар чи послуга, а й середовище, де ці блага створюються, обличчя людей, які над ними працюють, і відповіді на запитання, які їх хвилюють перед оформленням замовлення. Команда СОІ знає, як задовольнити всі ці потреби ваших підписників.

Чому підписники люблять наші пабліки

Реклама в facebook, instagram стимулює продажі, дає можливість залучати підписників до життя компанії, інформувати користувачів про знижки, акції та новинки, організовувати інтерактивні заходи. У соцмережах можна як залучити нову цільову аудиторію, так і підвищити лояльність уже наявної.

У роботі з соціальними мережами ми повсякчас розширюємо послуговий спектр, випробовуємо нові інструменти та залишаємо простір для правок від клієнта. Проте схема нашої роботи є незмінною:

По-перше.

Визначаємо концепцію спільноти. Оптимізуємо сторінку під цільову аудиторію. Ваш бізнес має «добре шукатися».

По-друге.

Розробляємо рубрики для постів. Рубрики тестуємо та тримаємо список в тонусі. Періодично його аналізуємо та покращуємо.

По-третє.

Розробляємо концепцію постів. Пропрацьовуємо графіку, текстовий контент і робимо фото товарів. Націлюємо таргетинг. Кожен пост — це окремий рекламний інструмент, що несе конкретний посил певній групі цільової аудиторії.

По-четверте.

Контент-план робимо на місяць наперед, узгоджуємо з клієнтом (затверджуємо), потім публікуємо. Завжди залишаємо місце для актуальних гарячих постів.

Щомісяця аналізуємо результати по постах. Стежимо за тенденціями всіх соціальних мереж, тому ми в курсі оновлень їхніх алгоритмів. І тому аудиторія підписників «наших» пабліків росте.

6 фактів про наші пости

В арсеналі СОІ — справжня колекція рекламних інструментів, якими ми працюємо над контентом для постів. На чому ґрунтується наша робота:

  1. Наш пост не просто подобається клієнтові: він продає. Продає, бо добре закриває болі своєї цільової аудиторії.
  2. Цільова аудиторія має кілька сегментів? Знайдемо, що сказати кожному. Окремо, персоналізовано, влучно.
  3. Кількість постів ми визначаємо з урахуванням алгоритмів соцмережі та пабліку клієнта. Ви не маєте платити більше, ніж потрібно. Менше спаму, кажемо ми. Клієнтам треба нагадувати про себе, але не набридати. Більше влучних попадань!
  4. У нас своя фотостудія. Залиште нам товар, і ми зробимо унікальні фото для постів, обкладинки на фейсбук.
  5. Готуємо різні типи постів: рекламний, інформаційний, інтерактивний. Але всі вони мають спільну ціль: продавати.
  6. Спостерігаємо за сторінкою, тому знаємо, які пости їй зараз потрібні: для підвищення комунікації з підписниками, популяризації бренда чи для продажу товарів або послуг.

Наша стратегія проста: якщо ми якісно виконуємо свою роботу, у клієнта збільшуються продажі. Ми тішимося, як малі діти, кожному досягненню, до якого доклалися. Саме тому працювати на совість не лише приємно, а й вигідно.

Реклама

Соціальні мережі — це ефективна, а іноді навіть універсальна платформа для реклами в інтернеті. Завдяки грамотній і систематизованій роботі в смм ви отримаєте величезну цільову аудиторію, а отже, і багато потенційних клієнтів.

Наша основна ціль — продажі. І задля її досягнення ми вигідно презентуємо продукт чи послуги та таргетуємо рекламу (таргетинг — це коли рекламу показують тільки тій аудиторії, якій вона справді цікава).

Розкажіть нам про свій продукт, і ми допоможемо привести на вашу сторінку аудиторію, яка схоче його купити!

Це не Фейсбук стежить за нами ми стежимо за ним

Реклама — це ваші гроші. Розумна реклама — це конвертація ваших грошей у продажі.

Рекламувати розумно команді СОІ допомагає:

  • постійний аналіз результатів постингу;
  • детальне таргетування аудиторії;
  • пильна увага до оновлення алгоритмів усіх соціальних мереж.

Ми не станемо просити підписників закріпити наш паблік у топі та ставити плюсики в коментарях, якщо Facebook змінить принцип показу дописів. Але ми адаптуємо контент і рекламу під його нові вимоги, щоб користувач нас побачив.

Тисячами «купувати підписників», зливати бездумно бюджет, щоб продемонструвати замовнику бажаний графік збільшення кількості учасників, не наша тактика. Ми працюємо лише «білими» методами. Єдиний бажаний результат для нас — це збільшення продажів, активність користувачів і підтримка бренда.

Тому коли у конкурентів показники сторінок з оновленням алгоритму соцмережі падають, у нас — ростуть. Ми працюємо на совість, а не на швидкоплинний обман системи.

Тримай мене міцно: наші рекламні інструменти

Головне для реклами в соціальних мережах — добре розуміти, кому адресувати продукт. Ми вважаємо тяжким гріхом маркетингу ігнорувати дані потенційного клієнта.

Якщо людина залишила вам свою пошту, телефон і кличку кішки, вона вже є вашим лідом і може стати клієнтом. Соціальні мережі, електронна пошта, контекстна реклама є потужними платформами для формування клієнтських баз. Дозвольте нам не розгубити ваших потенційних покупців!

Вашому бізнесу вже кілька років? Чудово! На основі вашої бази згенеруємо подібну, і зацікавлені люди побачать вашу рекламу. Запустимо чат-ботів, підключимо автовідповідач. Налаштуємо вибіркове таргетування та фейсбук-піксель — і ваша реклама запрацює!

  • Оформлення
  • Контент
  • Реклама
  • Оформлення

    Зустрічають по зовнішньому вигляду. Це відомо всім. І якщо ви вирішили почати просування бізнесу в соціальних мережах, перше, про що необхідно потурбуватися, — зовнішній вигляд сторінки.

    Для того щоб таргетована реклама, націлена на підписників, давала очікувані результати, сторінка має виглядати зрозуміло та привабливо, створювати репутацію надійної та корисної.

    Що входить в оформлення сторінки?

    1. Заповнення інформаційних блоків (години роботи, опис, категорія, геолокація тощо).
    2. Візуальна складова (оформлення постів, хедера та/чи аватара, шаблони для зображень в єдиній стилістиці, правила обробки зображень).
    3. Налаштування сторінки (дозволи, месенджер, тип сторінки, її назва та посилання).

    Любов візуальна

    Якщо обкладинка facebook з номером телефону обрізається на мобільних пристроях, користувачі неодмінно звернуть на це увагу. А якісне оформлення не помітне. Сторінка ненав’язливо виділяється в списку інших, усі графічні елементи (аватар, обкладинка, зображення в постах) виконані в єдиній стилістиці та мають айдентику компанії, стрічка виглядає однорідною та впорядкованою.

    Коли вчасно?

    Найкращий час для оформлення сторінок у соціальних мережах — перед запуском рекламних кампаній. Оптимально буде заповнити стрічку кількома десятками якісних, добре оформлених постів, щоб, коли потенційні підписники та клієнти зайдуть на сторінку з таргетованої реклами facebook чи інстаграм-реклами, перше враження про ваш бізнес було винятково позитивним.

    Робимо сьогодні, використовуємо завтра!

    Дизайнери COI Marketing & Software розроблять та затвердять у клієнта графічну складову та підготують зручні шаблони для подальшої роботи над зображеннями постів. За бажанням ви зможете самостійно працювати над подальшими публікаціями або доручити роботу сторонньому СММ-спеціалісту.

  • Контент

    Просування в соціальних мережах часто є суперпомічним для бізнесу. Клієнтів цікавить не тільки товар чи послуга, а й середовище, де ці блага створюються, обличчя людей, які над ними працюють, і відповіді на запитання, які їх хвилюють перед оформленням замовлення. Команда СОІ знає, як задовольнити всі ці потреби ваших підписників.

    Чому підписники люблять наші пабліки

    Реклама в facebook, instagram стимулює продажі, дає можливість залучати підписників до життя компанії, інформувати користувачів про знижки, акції та новинки, організовувати інтерактивні заходи. У соцмережах можна як залучити нову цільову аудиторію, так і підвищити лояльність уже наявної.

    У роботі з соціальними мережами ми повсякчас розширюємо послуговий спектр, випробовуємо нові інструменти та залишаємо простір для правок від клієнта. Проте схема нашої роботи є незмінною:

    По-перше.

    Визначаємо концепцію спільноти. Оптимізуємо сторінку під цільову аудиторію. Ваш бізнес має «добре шукатися».

    По-друге.

    Розробляємо рубрики для постів. Рубрики тестуємо та тримаємо список в тонусі. Періодично його аналізуємо та покращуємо.

    По-третє.

    Розробляємо концепцію постів. Пропрацьовуємо графіку, текстовий контент і робимо фото товарів. Націлюємо таргетинг. Кожен пост — це окремий рекламний інструмент, що несе конкретний посил певній групі цільової аудиторії.

    По-четверте.

    Контент-план робимо на місяць наперед, узгоджуємо з клієнтом (затверджуємо), потім публікуємо. Завжди залишаємо місце для актуальних гарячих постів.

    Щомісяця аналізуємо результати по постах. Стежимо за тенденціями всіх соціальних мереж, тому ми в курсі оновлень їхніх алгоритмів. І тому аудиторія підписників «наших» пабліків росте.

    6 фактів про наші пости

    В арсеналі СОІ — справжня колекція рекламних інструментів, якими ми працюємо над контентом для постів. На чому ґрунтується наша робота:

    1. Наш пост не просто подобається клієнтові: він продає. Продає, бо добре закриває болі своєї цільової аудиторії.
    2. Цільова аудиторія має кілька сегментів? Знайдемо, що сказати кожному. Окремо, персоналізовано, влучно.
    3. Кількість постів ми визначаємо з урахуванням алгоритмів соцмережі та пабліку клієнта. Ви не маєте платити більше, ніж потрібно. Менше спаму, кажемо ми. Клієнтам треба нагадувати про себе, але не набридати. Більше влучних попадань!
    4. У нас своя фотостудія. Залиште нам товар, і ми зробимо унікальні фото для постів, обкладинки на фейсбук.
    5. Готуємо різні типи постів: рекламний, інформаційний, інтерактивний. Але всі вони мають спільну ціль: продавати.
    6. Спостерігаємо за сторінкою, тому знаємо, які пости їй зараз потрібні: для підвищення комунікації з підписниками, популяризації бренда чи для продажу товарів або послуг.

    Наша стратегія проста: якщо ми якісно виконуємо свою роботу, у клієнта збільшуються продажі. Ми тішимося, як малі діти, кожному досягненню, до якого доклалися. Саме тому працювати на совість не лише приємно, а й вигідно.

  • Реклама

    Соціальні мережі — це ефективна, а іноді навіть універсальна платформа для реклами в інтернеті. Завдяки грамотній і систематизованій роботі в смм ви отримаєте величезну цільову аудиторію, а отже, і багато потенційних клієнтів.

    Наша основна ціль — продажі. І задля її досягнення ми вигідно презентуємо продукт чи послуги та таргетуємо рекламу (таргетинг — це коли рекламу показують тільки тій аудиторії, якій вона справді цікава).

    Розкажіть нам про свій продукт, і ми допоможемо привести на вашу сторінку аудиторію, яка схоче його купити!

    Це не Фейсбук стежить за нами ми стежимо за ним

    Реклама — це ваші гроші. Розумна реклама — це конвертація ваших грошей у продажі.

    Рекламувати розумно команді СОІ допомагає:

    • постійний аналіз результатів постингу;
    • детальне таргетування аудиторії;
    • пильна увага до оновлення алгоритмів усіх соціальних мереж.

    Ми не станемо просити підписників закріпити наш паблік у топі та ставити плюсики в коментарях, якщо Facebook змінить принцип показу дописів. Але ми адаптуємо контент і рекламу під його нові вимоги, щоб користувач нас побачив.

    Тисячами «купувати підписників», зливати бездумно бюджет, щоб продемонструвати замовнику бажаний графік збільшення кількості учасників, не наша тактика. Ми працюємо лише «білими» методами. Єдиний бажаний результат для нас — це збільшення продажів, активність користувачів і підтримка бренда.

    Тому коли у конкурентів показники сторінок з оновленням алгоритму соцмережі падають, у нас — ростуть. Ми працюємо на совість, а не на швидкоплинний обман системи.

    Тримай мене міцно: наші рекламні інструменти

    Головне для реклами в соціальних мережах — добре розуміти, кому адресувати продукт. Ми вважаємо тяжким гріхом маркетингу ігнорувати дані потенційного клієнта.

    Якщо людина залишила вам свою пошту, телефон і кличку кішки, вона вже є вашим лідом і може стати клієнтом. Соціальні мережі, електронна пошта, контекстна реклама є потужними платформами для формування клієнтських баз. Дозвольте нам не розгубити ваших потенційних покупців!

    Вашому бізнесу вже кілька років? Чудово! На основі вашої бази згенеруємо подібну, і зацікавлені люди побачать вашу рекламу. Запустимо чат-ботів, підключимо автовідповідач. Налаштуємо вибіркове таргетування та фейсбук-піксель — і ваша реклама запрацює!