Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Маркетинг

Маркетинг це не просто модне слово чи тренд. Якісна маркетингова стратегія, дослідження та концепції рекламних активностей забезпечують бізнесу необхідний потік клієнтів.

В СОІ Marketing & Software клієнти отримують повний спектр маркетингових послуг, що включає як маркетингові консультації та підтримку, так і брендинг, роботу з соціальними мережами, створення сайту, налаштування інтернет-реклами та роботу з офлайн-інструментами.

Ми беремося не за всі проекти. Маємо розуміти, що клієнт — «наш», і ми зможемо показати якісні результати роботи. І якщо ви вже з нами, то надійні руки спеціалістів СОІ потурбуються про все, що стосується маркетингу та реклами.

Наша мета не формальні показники, а збільшення продажів. Якщо наші цілі збігаються, нумо продавати разом!
Консультування бізнес/маркетинг

Чимало власників бізнесу не задумуються про залучення сторонніх консультантів і чимало втрачають. Чим же може бути корисний бізнес-консультант і маркетинг-консультант?

7 аргументів «за»:

  1. Дві голови краще, ніж одна. Навіть якщо керівник має чітке розуміння бізнес-процесів та маркетингових тенденцій, стороння думка та періодичне консультування можуть розкрити нові горизонти для бізнесу.
  2. Якщо у вас є внутрішній відділ маркетингу або надійні підрядники, консультант зможе надати кваліфіковану оцінку їхній роботі, підказати, як можна покращити результат.
  3. Ніхто не може знати всього і бути спеціалістом одночасно в усіх сферах. Технології та методики еволюціонують шаленими темпами. Залучення консультанта дозволить залишатися в тренді та завжди використовувати можливості на максимум.
  4. Не для кожного бізнесу потрібен маркетолог на постійній основі. Є чимало успішних випадків, коли власники розвивають свій бізнес самостійно. Зокрема це стосується особистого бренду. Періодичні зустрічі з консультантом надихнуть на нові ідеї та відкриють нові шляхи для отримання кращих результатів.
  5. На етапі планування бізнесу дуже корисною буває кваліфікована допомога у формуванні карти цільової аудиторії, маркетингової стратегії, деталізації бізнес-моделі та прописуванні бізнес-плану. Надалі достатньо буде періодичних зустрічей. Пропрацювання подальших маркетингових активностей з консультантом, який працював над бізнесом з самого початку, є значно ефективнішим, ніж залучення різних підрядників на різних етапах.
  6. У випадку труднощів (негативні відгуки, раптове падіння продажів, проблеми у бізнес-процесах) ви зможете звернутися до консультанта за невідкладною допомогою.
  7. Якщо прийде час розширювати бізнес чи змінювати бізнес-модель, консультант, який «веде» вашу компанію, зможе підказати оптимальні методи, провести дослідження ринку та пропрацювати стратегію позиціонування продукту.

Я запитаю тебе про…

А власне, про що завгодно! Залежно від потреб бізнесу ви можете залучати консультанта на фіксоване завантаження або (за потреби) з погодинною оплатою. Оптимальною буває домовленість про щомісячний огляд ситуації з рекомендаціями покращення. Так ваш консультант зможе завжди тримати руку на пульсі та вчасно помітити проблеми на ранніх етапах і допомогти вирішити їх.

Кажуть, що кожній людині треба мати знайомого лікаря, адвоката та автомеханіка. А кожному бізнесу треба мати маркетинг — та бізнес-консультанта!

Карта ЦА та портрет клієнта

Кожен бізнес має свою чітко окреслену аудиторію споживачів. І одним з перших етапів створення бізнесу є формування карти цільової аудиторії та портретів клієнтів. Така карта впливає на бізнес-модель, бізнес-план, маркетингову стратегію… Вона впливає на все!

Бачити свого клієнта — це пропонувати йому те, чого він хоче, в тій формі, в якій він хоче, і в тій подачі, яку він хоче.

Мені, будь ласка, на всі

Рекламуватися на широку аудиторію — дорого та неефективно. Завжди можна знайти методи точкового контакту, які дадуть кращий результат при аналогічних вкладеннях. Навіть у вузькій ніші можна виділити кілька категорій потенційних клієнтів, які мають різні психотипи, потребують різних точок дотику та різних рекламних посилів. Маючи карту цільової аудиторії, можна побудувати схему взаємодії з кожною групою, диференційовано випробовувати різні маркетингові активності та точно виміряти результати. Оптимізація використання рекламних бюджетів у наш час є необхідністю, а не примхою.

Вперед, аватари!

Портрет цільового клієнта, персона або аватар, — це узагальнена картка представника ЦА, опис якої відповідає певній групі потенційних споживачів бізнесу, які мають схожі поведінкові моделі та больові точки. Залежно від типу бізнесу, таких аватарів може бути як десять, так і понад сотню. Важливо пропрацьовувати їх максимально детально та постійно доповнювати даними, отриманими при продажах. Карта цільової аудиторії є основою для розробки маркетингової стратегії.

Важливо! Ніхто не знає бізнес краще, ніж його власник, чи людина, яка ним живе. Для побудови якісної карти ЦА необхідна тісна співпраця команди маркетологів з замовником.

Карта готова. Де скарб?

Деталізована карта цільової аудиторії дозволяє побудувати схему взаємодії з кожним аватаром. Якщо ваші клієнти — це молоді мами в декреті, то шукатимемо їх у соціальних мережах в обідній час (поки малюк спить). Якщо маєте ціль продавати послуги бізнесу — пропишемо дерево контактів для email-розсилки. А якщо ваш бізнес є вузько локальним — налаштуємо рекламу з обмеженням геолокації. Чітке бачення портретів клієнтів дає можливість сегментувати маркетингові активності та здобути увагу кожної групи, ефективно використовуючи бюджет.

Тарілочку з голубим обідочком

Вам набридла реклама непотрібних товарів та послуг? Нам — так! Тому команда COI щодня працює над тим, щоб кожен споживач отримував лише ту рекламу, яка його справді може зацікавити. Хочете платити за покази реклами вашого бізнесу користувачам, які її просто ігноруватимуть та ніколи не стануть вашими клієнтами? Якщо відповідь «ні», нам по дорозі! Пакуйте валізу, скарби чекають!

Концепції та стратегії

Планування в бізнесі доречне на багатьох етапах. Маркетинг не є винятком. Стратегії позиціонування продукту чи послуги на ринку, аналіз конкурентного середовища та детальний маркетинговий план допоможуть використати рекламні кошти з якомога більшою віддачею.

Сучасний маркетинг передбачає детальне диференціювання за групами цільової аудиторії бізнесу. Рекламні посили націлюються чітко на групу потенційних споживачів, зацікавлених у рекламованому продукті чи послузі. Маркетинг знаходить їх у середовищі, в якому вони максимально сприйнятливі до конкретного виду реклами, з чітко підібраним під цю групу закликом. Якщо колись прямий маркетинг (рекламне повідомлення напряму споживачу) відставав від масового (загальні заклики в медіа тощо), то зараз навіть великі бренди з продуктами загального користування все частіше застосовують основні концепції прямого маркетингу.

Білий халат і рукавички, будь ласка!

Неможливо побудувати ефективну маркетингову стратегію підприємства без досліджень. Це і аналіз конкурентного середовища, і робота з формуванням та сегментуванням цільової аудиторії, і поведінкова карта та замір репутації продукту чи послуги серед представників ЦА, й інші дослідження ринку. І тільки після цього можна розробляти концепції маркетингових активностей та формувати бізнес-план з витратами на рекламу.

Ритуальні танці та саперна лопатка

Хто такий маркетолог? Шаман, який таємничим чином знає, що краще робити для кожного бізнесу? Підніме палець до неба, подумає і... почне диктувати маркетинговий план на рік вперед? Ні.

Еволюція маркетингу, великі дані, аналітика і колосальне зростання реклами в інформаційному просторі споживача перетворили маркетингове планування на серйозну аналітичну роботу. Один неуважний рух, недопрацьований посил чи невірно обраний канал комунікації можуть коштувати бізнесу колосальних матеріальних та репутаційних втрат.

А що у вас доброго?

Ми в СОІ Mаrketing & Software починаємо з продукту. Чи хочуть його споживачі і хто вони взагалі? Які проблеми споживачів він вирішує? Чи відповідає позиціонування продукту вимогам ринку? Чи має продукт УТП (унікальну торгову пропозицію), яка виділить його серед конкурентів? Інколи, допрацювавши продукт, його подачу чи позиціонування, можна досягти дуже відчутних результатів.

Кожна рекламна копійка має ціль

Сучасна концепція маркетингу постійно видозмінюється. Маркетинг стає соціально етичним, таргетованим на групи і перестає бути нав’язливим. Зараз немає сенсу деталізувати маркетингову стратегію на довгий період. Зазвичай використовується ітераційна модель. Виставляються загальні довгострокові цілі та бажані показники, а в рамках коротких періодів тестуються різні підходи та заміряється їхня ефективність. Кожна ітерація дає аналітичні дані, які покращують схему на наступній. Бо завдання хорошого маркетолога не освоїти бюджет, а принести клієнту максимум результату за мінімум коштів.

Маркетолог не шаман, а стратег, психолог і математик. Якщо ви поділяєте наші цінності — нумо рекламувати разом!

  • Консультування бізнес/маркетинг
  • Карта ЦА та портрет клієнта
  • Концепції та стратегії
  • Консультування бізнес/маркетинг

    Чимало власників бізнесу не задумуються про залучення сторонніх консультантів і чимало втрачають. Чим же може бути корисний бізнес-консультант і маркетинг-консультант?

    7 аргументів «за»:

    1. Дві голови краще, ніж одна. Навіть якщо керівник має чітке розуміння бізнес-процесів та маркетингових тенденцій, стороння думка та періодичне консультування можуть розкрити нові горизонти для бізнесу.
    2. Якщо у вас є внутрішній відділ маркетингу або надійні підрядники, консультант зможе надати кваліфіковану оцінку їхній роботі, підказати, як можна покращити результат.
    3. Ніхто не може знати всього і бути спеціалістом одночасно в усіх сферах. Технології та методики еволюціонують шаленими темпами. Залучення консультанта дозволить залишатися в тренді та завжди використовувати можливості на максимум.
    4. Не для кожного бізнесу потрібен маркетолог на постійній основі. Є чимало успішних випадків, коли власники розвивають свій бізнес самостійно. Зокрема це стосується особистого бренду. Періодичні зустрічі з консультантом надихнуть на нові ідеї та відкриють нові шляхи для отримання кращих результатів.
    5. На етапі планування бізнесу дуже корисною буває кваліфікована допомога у формуванні карти цільової аудиторії, маркетингової стратегії, деталізації бізнес-моделі та прописуванні бізнес-плану. Надалі достатньо буде періодичних зустрічей. Пропрацювання подальших маркетингових активностей з консультантом, який працював над бізнесом з самого початку, є значно ефективнішим, ніж залучення різних підрядників на різних етапах.
    6. У випадку труднощів (негативні відгуки, раптове падіння продажів, проблеми у бізнес-процесах) ви зможете звернутися до консультанта за невідкладною допомогою.
    7. Якщо прийде час розширювати бізнес чи змінювати бізнес-модель, консультант, який «веде» вашу компанію, зможе підказати оптимальні методи, провести дослідження ринку та пропрацювати стратегію позиціонування продукту.

    Я запитаю тебе про…

    А власне, про що завгодно! Залежно від потреб бізнесу ви можете залучати консультанта на фіксоване завантаження або (за потреби) з погодинною оплатою. Оптимальною буває домовленість про щомісячний огляд ситуації з рекомендаціями покращення. Так ваш консультант зможе завжди тримати руку на пульсі та вчасно помітити проблеми на ранніх етапах і допомогти вирішити їх.

    Кажуть, що кожній людині треба мати знайомого лікаря, адвоката та автомеханіка. А кожному бізнесу треба мати маркетинг — та бізнес-консультанта!

  • Карта ЦА та портрет клієнта

    Кожен бізнес має свою чітко окреслену аудиторію споживачів. І одним з перших етапів створення бізнесу є формування карти цільової аудиторії та портретів клієнтів. Така карта впливає на бізнес-модель, бізнес-план, маркетингову стратегію… Вона впливає на все!

    Бачити свого клієнта — це пропонувати йому те, чого він хоче, в тій формі, в якій він хоче, і в тій подачі, яку він хоче.

    Мені, будь ласка, на всі

    Рекламуватися на широку аудиторію — дорого та неефективно. Завжди можна знайти методи точкового контакту, які дадуть кращий результат при аналогічних вкладеннях. Навіть у вузькій ніші можна виділити кілька категорій потенційних клієнтів, які мають різні психотипи, потребують різних точок дотику та різних рекламних посилів. Маючи карту цільової аудиторії, можна побудувати схему взаємодії з кожною групою, диференційовано випробовувати різні маркетингові активності та точно виміряти результати. Оптимізація використання рекламних бюджетів у наш час є необхідністю, а не примхою.

    Вперед, аватари!

    Портрет цільового клієнта, персона або аватар, — це узагальнена картка представника ЦА, опис якої відповідає певній групі потенційних споживачів бізнесу, які мають схожі поведінкові моделі та больові точки. Залежно від типу бізнесу, таких аватарів може бути як десять, так і понад сотню. Важливо пропрацьовувати їх максимально детально та постійно доповнювати даними, отриманими при продажах. Карта цільової аудиторії є основою для розробки маркетингової стратегії.

    Важливо! Ніхто не знає бізнес краще, ніж його власник, чи людина, яка ним живе. Для побудови якісної карти ЦА необхідна тісна співпраця команди маркетологів з замовником.

    Карта готова. Де скарб?

    Деталізована карта цільової аудиторії дозволяє побудувати схему взаємодії з кожним аватаром. Якщо ваші клієнти — це молоді мами в декреті, то шукатимемо їх у соціальних мережах в обідній час (поки малюк спить). Якщо маєте ціль продавати послуги бізнесу — пропишемо дерево контактів для email-розсилки. А якщо ваш бізнес є вузько локальним — налаштуємо рекламу з обмеженням геолокації. Чітке бачення портретів клієнтів дає можливість сегментувати маркетингові активності та здобути увагу кожної групи, ефективно використовуючи бюджет.

    Тарілочку з голубим обідочком

    Вам набридла реклама непотрібних товарів та послуг? Нам — так! Тому команда COI щодня працює над тим, щоб кожен споживач отримував лише ту рекламу, яка його справді може зацікавити. Хочете платити за покази реклами вашого бізнесу користувачам, які її просто ігноруватимуть та ніколи не стануть вашими клієнтами? Якщо відповідь «ні», нам по дорозі! Пакуйте валізу, скарби чекають!

  • Концепції та стратегії

    Планування в бізнесі доречне на багатьох етапах. Маркетинг не є винятком. Стратегії позиціонування продукту чи послуги на ринку, аналіз конкурентного середовища та детальний маркетинговий план допоможуть використати рекламні кошти з якомога більшою віддачею.

    Сучасний маркетинг передбачає детальне диференціювання за групами цільової аудиторії бізнесу. Рекламні посили націлюються чітко на групу потенційних споживачів, зацікавлених у рекламованому продукті чи послузі. Маркетинг знаходить їх у середовищі, в якому вони максимально сприйнятливі до конкретного виду реклами, з чітко підібраним під цю групу закликом. Якщо колись прямий маркетинг (рекламне повідомлення напряму споживачу) відставав від масового (загальні заклики в медіа тощо), то зараз навіть великі бренди з продуктами загального користування все частіше застосовують основні концепції прямого маркетингу.

    Білий халат і рукавички, будь ласка!

    Неможливо побудувати ефективну маркетингову стратегію підприємства без досліджень. Це і аналіз конкурентного середовища, і робота з формуванням та сегментуванням цільової аудиторії, і поведінкова карта та замір репутації продукту чи послуги серед представників ЦА, й інші дослідження ринку. І тільки після цього можна розробляти концепції маркетингових активностей та формувати бізнес-план з витратами на рекламу.

    Ритуальні танці та саперна лопатка

    Хто такий маркетолог? Шаман, який таємничим чином знає, що краще робити для кожного бізнесу? Підніме палець до неба, подумає і... почне диктувати маркетинговий план на рік вперед? Ні.

    Еволюція маркетингу, великі дані, аналітика і колосальне зростання реклами в інформаційному просторі споживача перетворили маркетингове планування на серйозну аналітичну роботу. Один неуважний рух, недопрацьований посил чи невірно обраний канал комунікації можуть коштувати бізнесу колосальних матеріальних та репутаційних втрат.

    А що у вас доброго?

    Ми в СОІ Mаrketing & Software починаємо з продукту. Чи хочуть його споживачі і хто вони взагалі? Які проблеми споживачів він вирішує? Чи відповідає позиціонування продукту вимогам ринку? Чи має продукт УТП (унікальну торгову пропозицію), яка виділить його серед конкурентів? Інколи, допрацювавши продукт, його подачу чи позиціонування, можна досягти дуже відчутних результатів.

    Кожна рекламна копійка має ціль

    Сучасна концепція маркетингу постійно видозмінюється. Маркетинг стає соціально етичним, таргетованим на групи і перестає бути нав’язливим. Зараз немає сенсу деталізувати маркетингову стратегію на довгий період. Зазвичай використовується ітераційна модель. Виставляються загальні довгострокові цілі та бажані показники, а в рамках коротких періодів тестуються різні підходи та заміряється їхня ефективність. Кожна ітерація дає аналітичні дані, які покращують схему на наступній. Бо завдання хорошого маркетолога не освоїти бюджет, а принести клієнту максимум результату за мінімум коштів.

    Маркетолог не шаман, а стратег, психолог і математик. Якщо ви поділяєте наші цінності — нумо рекламувати разом!