Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Брендинг

Свій бізнес — справа серйозна. Це надовго і по-дорослому. Згодні? — Тоді ми можемо спростити вам життя!

Починаємо з неймінгу, генеруємо слоган, продумуємо фірмовий стиль і брендування. За потреби робимо поліграфію. Усе, щоб ваш бренд впізнавали, любили, хотіли.
Неймінг, слогани

Бренд починається з назви. Літери, які її складуть, часто мають особливе значення для власника, вони визначатимуть ставлення споживачів до компанії, а ще нестимуть певний символізм.

Якщо ви якраз думаєте, як назвати компанію, і ставитеся до майбутнього свого бізнесу серйозно, звертайтеся!

Ризики й сюрпризики

Вигадуючи назву, по-перше, важливо враховувати асоціативний ряд, який виникатиме в споживача, щоб не відвадити його. По-друге, подбати про милозвучність, щоб назва не різала вухо: от скажіть, хто в Україні купуватиме іспанські яйця, якщо вони називаються «Huevo»? По-третє — про унікальність. Уявіть, ви відкрили салон, справа пішла вгору, треба реєструватися, а тут з’ясовується, що салон краси «Ніжність» уже давно існує.

Працюючи над неймінгом, наша компанія передбачає вихід клієнта на іноземний ринок (при потребі), а ще ми добираємо милозвучні назви фірм, щоб споживач їх не перекручував. Повірте, «переназвати» компанію потім — це справа дорога і часто невдячна через потенційну втрату репутації та, як наслідок, клієнтів. І фірма приймає рішення миритися з ситуацією. А могла б пишатися своїм іменем і заробляти на ньому!

Неймінг по-дорослому

Перше, що робить наша команда, коли потрібно придумати назву фірми, проводить маркетингове дослідження. Так ми вивчаємо конкурентів і досліджуємо вашу цільову аудиторію. Кілька разів команда збирається для брейнстормінгу, в ході якого з’являються на світ варіанти назви, які враховують критерії замовника (мову, довжину слова, стиль тощо). З кожною зустріччю варіантів залишається все менше, зате кожен із них стає для нас діамантом.

На цьому етапі ми досліджуємо назви на читабельність, виявляємо збіги та співзвуччя. Варіанти, які пройшли цей зріз, перевіряються на унікальність. Коли замовник визначає пріоритетні назви, ми перевіряємо їх на сприйняття цільовою аудиторією клієнта.

Як бачите, неймінг — це працемісткий процес. Його результат буде з вами на роки. Назва компанії є її активом: вона має подобатися вашим споживачам і приносити бізнесу кошти. Успішна назва фірми зручно та очевидно читається.

Як визначити ідеальну назву? Це той варіант неймінгу, який ви згадаєте через 3 дні після того, як почули.

І тоді можна рухатися далі!

Рекламний слоган

Цей вислів супроводжує назву компанії, він є її девізом. Узагальнюючи рекламну пропозицію, він відбиває філософію фірми. Хороший рекламний слоган засідає в голові, наче пісня.

Девіз з’являється на сайті, в соцмережах і на переважній більшості рекламної продукції (чи навіть товару). Слогани — справа делікатна, але самі фрази мають бути «жирними». Це своєрідні підказки, які допомагають виокремити певні продукти серед усього різноманіття пропозицій на ринку. Тому в цій роботі треба вловити ритм, мислити образно, щоб знайти ті метафори, які запам’ятовуються найкраще і формують лояльність покупців.

Не знаєте, з чого почати?

Почніть зі слів. Розкажіть нам, як ви хочете, щоб звучав ваш бізнес, а ми проаналізуємо ваш сегмент ринку, врахуємо побажання та створимо найкращу назву для нього і відповідний слоган.

Фірстиль

Що таке фірмовий стиль підприємства? Це те, за чим упізнають вашу компанію. Його творять візуальна та емоційна складові. Місія фірстилю — відбудувати вас від конкурентів, підвищити впізнаваність вашого бізнесу та сформувати імідж, який буде унікальним на ринку. Так фірма перетворюється на бренд, який впізнають очима та емоціями.

Брендування: від фірми до бренда

От шиєте ви, скажімо, шкіряні сумочки. Шили для друзів, тепер хочете виходити на ринок. Як зробити так, щоб вас ні з ким не сплутали?

Придумати логотип, обрати кольори для вивіски (та обкладинки в соцмережі), зупинитися на якомусь шрифті. Зробити візитівки, надрукувати особливі гарантійні талони, придумати пакування… Як нічого не пропустити? Ми називаємо це брендуванням.

Брендування — це комплексна послуга, яка включає розробку логотипа, добір фірмових кольорів і шрифтів, формує правила використання айдентики.

Результатом нашої роботи є брендбук: зведення правил, прикладів і (за потреби) додаткових елементів фірмового стилю — візитівок, флаєрів, макетів для друку фірмової продукції тощо.

Маючи брендбук, ви можете орієнтуватися самі, які інновації пасують вашій фірмі, а які — ні, використовувати його для розробки будь-яких рекламних банерів, буклетів, оголошень в інтернеті, сайтів тощо. Елементи фірмового стилю забезпечують просування компанії, її невербальну комунікацію із зовнішнім світом.

З часом клієнти впізнаватимуть вас не лише за назвою та логотипом, а й за фірмовими кольорами, шрифтом, рішеннями дизайну. І тоді фірма зможе стати відомим брендом.

Чому не можна лишити все, як є

Фірмовий стиль — це гармонійно та гарно. А ще єдиний стиль підкріплює образ сильної, успішної компанії, викликає довіру та спонукає до партнерства.

Якщо ж фірстиль належно не оформлений на початку роботи компанії, стилістика всіх графічних і маркетингових елементів може бути різною, що створює какофонію і хаос. А це б’є не тільки по естетичних відчуттях споживачів, а й по вашій кишені, бо люди не впізнаватимуть марку.

Наше завдання — розробка фірмового стилю, що стане вашою рекламною зброєю. Маркетолог, який працює над брендуванням у парі з дизайнером, дбає, щоб фірстиль продавав. Він проводить серйозний аналіз, відштовхуючись від розуміння символіки та асоціативності кольорів, загострених чи тупих кутів, образів, форми та стилістики шрифту тощо.

З СОІ ви отримаєте комплексне дизайнерське рішення, яке допоможе успішно вивести на ринок новий товар, популяризувати старий та зменшити витрати на рекламу в майбутньому.

Поліграфія

Дизайн поліграфії далеко не основний профіль СОІ. Але ми звикли надавати своїм клієнтам повний спектр послуг. Якісний брендинг має бути стрижнем, що проходить крізь усі рекламні матеріали, використовувані бізнесом. Тому особливо важливо, щоб візитки, флаєри чи білборди підтримували не лише вимоги брендбука, а й загальну ідею позиціювання бренда.

SMYK чи Pantone?

Розробляючи дизайн поліграфії, ми враховуємо всі необхідні вимоги до кольорів, шрифтів та допусків. Порадимо оптимальний папір для друку чи тираж. Ми знаємо, як створити візитку та розробити графічний дизайн для білборда.

На тарілочці з блакитною смужечкою

Для нас важливо надати «all inclusive» у маркетинговому сенсі. Спеціалісти СОІ переконані: клієнт не має перейматися якістю друку поліграфії та не зобов’язаний вміти її оцінювати. Ми співпрацюємо з кількома поліграфічними компаніями, і знаємо, де можна замовити якісний друк за адекватними цінами. І якщо раптом при друці щось  піде не так, ви навіть про це не дізнаєтеся. Ми беремо на себе відповідальність за якість, і, якщо потрібно буде передрукувати неідеальні візитівки, — організуємо. А клієнт отримає результат, перевірений прискіпливим оком наших спеціалістів.

  • Неймінг, слогани
  • Фірстиль
  • Поліграфія
  • Неймінг, слогани

    Бренд починається з назви. Літери, які її складуть, часто мають особливе значення для власника, вони визначатимуть ставлення споживачів до компанії, а ще нестимуть певний символізм.

    Якщо ви якраз думаєте, як назвати компанію, і ставитеся до майбутнього свого бізнесу серйозно, звертайтеся!

    Ризики й сюрпризики

    Вигадуючи назву, по-перше, важливо враховувати асоціативний ряд, який виникатиме в споживача, щоб не відвадити його. По-друге, подбати про милозвучність, щоб назва не різала вухо: от скажіть, хто в Україні купуватиме іспанські яйця, якщо вони називаються «Huevo»? По-третє — про унікальність. Уявіть, ви відкрили салон, справа пішла вгору, треба реєструватися, а тут з’ясовується, що салон краси «Ніжність» уже давно існує.

    Працюючи над неймінгом, наша компанія передбачає вихід клієнта на іноземний ринок (при потребі), а ще ми добираємо милозвучні назви фірм, щоб споживач їх не перекручував. Повірте, «переназвати» компанію потім — це справа дорога і часто невдячна через потенційну втрату репутації та, як наслідок, клієнтів. І фірма приймає рішення миритися з ситуацією. А могла б пишатися своїм іменем і заробляти на ньому!

    Неймінг по-дорослому

    Перше, що робить наша команда, коли потрібно придумати назву фірми, проводить маркетингове дослідження. Так ми вивчаємо конкурентів і досліджуємо вашу цільову аудиторію. Кілька разів команда збирається для брейнстормінгу, в ході якого з’являються на світ варіанти назви, які враховують критерії замовника (мову, довжину слова, стиль тощо). З кожною зустріччю варіантів залишається все менше, зате кожен із них стає для нас діамантом.

    На цьому етапі ми досліджуємо назви на читабельність, виявляємо збіги та співзвуччя. Варіанти, які пройшли цей зріз, перевіряються на унікальність. Коли замовник визначає пріоритетні назви, ми перевіряємо їх на сприйняття цільовою аудиторією клієнта.

    Як бачите, неймінг — це працемісткий процес. Його результат буде з вами на роки. Назва компанії є її активом: вона має подобатися вашим споживачам і приносити бізнесу кошти. Успішна назва фірми зручно та очевидно читається.

    Як визначити ідеальну назву? Це той варіант неймінгу, який ви згадаєте через 3 дні після того, як почули.

    І тоді можна рухатися далі!

    Рекламний слоган

    Цей вислів супроводжує назву компанії, він є її девізом. Узагальнюючи рекламну пропозицію, він відбиває філософію фірми. Хороший рекламний слоган засідає в голові, наче пісня.

    Девіз з’являється на сайті, в соцмережах і на переважній більшості рекламної продукції (чи навіть товару). Слогани — справа делікатна, але самі фрази мають бути «жирними». Це своєрідні підказки, які допомагають виокремити певні продукти серед усього різноманіття пропозицій на ринку. Тому в цій роботі треба вловити ритм, мислити образно, щоб знайти ті метафори, які запам’ятовуються найкраще і формують лояльність покупців.

    Не знаєте, з чого почати?

    Почніть зі слів. Розкажіть нам, як ви хочете, щоб звучав ваш бізнес, а ми проаналізуємо ваш сегмент ринку, врахуємо побажання та створимо найкращу назву для нього і відповідний слоган.

  • Фірстиль

    Що таке фірмовий стиль підприємства? Це те, за чим упізнають вашу компанію. Його творять візуальна та емоційна складові. Місія фірстилю — відбудувати вас від конкурентів, підвищити впізнаваність вашого бізнесу та сформувати імідж, який буде унікальним на ринку. Так фірма перетворюється на бренд, який впізнають очима та емоціями.

    Брендування: від фірми до бренда

    От шиєте ви, скажімо, шкіряні сумочки. Шили для друзів, тепер хочете виходити на ринок. Як зробити так, щоб вас ні з ким не сплутали?

    Придумати логотип, обрати кольори для вивіски (та обкладинки в соцмережі), зупинитися на якомусь шрифті. Зробити візитівки, надрукувати особливі гарантійні талони, придумати пакування… Як нічого не пропустити? Ми називаємо це брендуванням.

    Брендування — це комплексна послуга, яка включає розробку логотипа, добір фірмових кольорів і шрифтів, формує правила використання айдентики.

    Результатом нашої роботи є брендбук: зведення правил, прикладів і (за потреби) додаткових елементів фірмового стилю — візитівок, флаєрів, макетів для друку фірмової продукції тощо.

    Маючи брендбук, ви можете орієнтуватися самі, які інновації пасують вашій фірмі, а які — ні, використовувати його для розробки будь-яких рекламних банерів, буклетів, оголошень в інтернеті, сайтів тощо. Елементи фірмового стилю забезпечують просування компанії, її невербальну комунікацію із зовнішнім світом.

    З часом клієнти впізнаватимуть вас не лише за назвою та логотипом, а й за фірмовими кольорами, шрифтом, рішеннями дизайну. І тоді фірма зможе стати відомим брендом.

    Чому не можна лишити все, як є

    Фірмовий стиль — це гармонійно та гарно. А ще єдиний стиль підкріплює образ сильної, успішної компанії, викликає довіру та спонукає до партнерства.

    Якщо ж фірстиль належно не оформлений на початку роботи компанії, стилістика всіх графічних і маркетингових елементів може бути різною, що створює какофонію і хаос. А це б’є не тільки по естетичних відчуттях споживачів, а й по вашій кишені, бо люди не впізнаватимуть марку.

    Наше завдання — розробка фірмового стилю, що стане вашою рекламною зброєю. Маркетолог, який працює над брендуванням у парі з дизайнером, дбає, щоб фірстиль продавав. Він проводить серйозний аналіз, відштовхуючись від розуміння символіки та асоціативності кольорів, загострених чи тупих кутів, образів, форми та стилістики шрифту тощо.

    З СОІ ви отримаєте комплексне дизайнерське рішення, яке допоможе успішно вивести на ринок новий товар, популяризувати старий та зменшити витрати на рекламу в майбутньому.

  • Поліграфія

    Дизайн поліграфії далеко не основний профіль СОІ. Але ми звикли надавати своїм клієнтам повний спектр послуг. Якісний брендинг має бути стрижнем, що проходить крізь усі рекламні матеріали, використовувані бізнесом. Тому особливо важливо, щоб візитки, флаєри чи білборди підтримували не лише вимоги брендбука, а й загальну ідею позиціювання бренда.

    SMYK чи Pantone?

    Розробляючи дизайн поліграфії, ми враховуємо всі необхідні вимоги до кольорів, шрифтів та допусків. Порадимо оптимальний папір для друку чи тираж. Ми знаємо, як створити візитку та розробити графічний дизайн для білборда.

    На тарілочці з блакитною смужечкою

    Для нас важливо надати «all inclusive» у маркетинговому сенсі. Спеціалісти СОІ переконані: клієнт не має перейматися якістю друку поліграфії та не зобов’язаний вміти її оцінювати. Ми співпрацюємо з кількома поліграфічними компаніями, і знаємо, де можна замовити якісний друк за адекватними цінами. І якщо раптом при друці щось  піде не так, ви навіть про це не дізнаєтеся. Ми беремо на себе відповідальність за якість, і, якщо потрібно буде передрукувати неідеальні візитівки, — організуємо. А клієнт отримає результат, перевірений прискіпливим оком наших спеціалістів.