+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Вивести в люди новий проект зовсім непросто. Кожна деталь важлива, кожна дрібниця має значення. З Vyshnevsky ми мали змогу працювати, починаючи з етапу вдосконалення та уніфікації самого продукту — гаманців ручної роботи.

Завдання

Підготувати основу, розробити брендинг і концепцію розвитку бізнесу, позиціювання на ринку. Підібрати ідеальну нішу для продукту клієнта, виокремити його серед конкурентів та зробити бренд впізнаваним і запам’ятовуваним.

Опис

Головне в цьому проекті — концепції. Продумане нами позиціювання визначило елементи брендингу, наповнення соцмереж, фото- та відеозйомки. Кожен гаманець клієнт пошив своїми руками. І ми прагнули передати цю особливу енергетику.

Брендинг

Для Vyshnevsky ми розробляли логотип, фірмовий знак для вишивки на товарі, пропрацьовували шрифти, дизайнили візитівку, вітальний і гарантійний листи та оформлення сторінки в соцмережах. Затвердили єдину стилістику фотографій, якої дотримувалися при всіх зйомках. Дуже важливо, щоб брендинг був своєрідним стрижнем, який проходить через усі рекламні активності, залучені бізнесом. Тому добре пропрацьовані елементи брендингу адаптуються під різні формати та носії — як електронні, так і друковані.

block 5 image

Шрифти

block 5 image

Елементи фірмового стилю

block 5 image
block 5 image
block 5 image

Розробка концепції

Концепція бренда — основа основ при запуску нового бізнесу. Вона вирізняє бренд у конкурентному середовищі, показує його основні переваги клієнтам і робить образ цілісним, будуючи правильну репутацію на ринку. Для Vyshnevsky ми пропрацювали кілька ключових особливостей, які гармонійно підкріпили преміум-позиціювання товарів та задали тон найвищому стандарту обслуговування покупців.

block image

ІНКОГНІТО

Щоб додати в нашу маркетингову страву трохи інтриги, ми вирішили попрацювати з ідеєю інкогніто. Клієнт, автор виробів, не показував своєму оточенню новостворений бренд. Фотосесії проводилися без обличчя, а на відеоролику ми спотворили голос. Єдине, що ми обіграли в кадрі, — оригінальне татуювання клієнта. Інкогніто відкриється після продажу 500-го товару. Хто цей незнайомий умілець? Може, ваш друг або сусід? Цікаво, чи не так?

block image

СЕГМЕНТ

Більшість handmade-товарів позиціюються в недорогому та середньому сегменті. Тоді як справжня ціна ручної ексклюзивної роботи може бути дуже різною. Вона визначається цінністю (лімітовані серії, робота тільки однієї людини і 100 % вручну тощо) та, звісно, якістю. Позиціюючи Vyshnevsky в преміум-сегменті, ми задали високий стандарт як для самого товару, так і для обслуговування клієнтів і всіх маркетингових активностей.

block image

ГАРАНТІЯ

Бізнес клієнта стартував з онлайну, і змоги прийти в магазин, ретельно роздивитися та помацати товар не було. Тому ми пропрацювали стратегію довічної гарантії на вироби. Цим підкреслили добротність товару й побороли заперечення клієнтів, які побоювалися замовляти кота в мішку. Сьогодні, через тиждень чи через 10 років ви можете замінити товар Vyshnevsky на новий, якщо він зіпсується. Для цього лише потрібно зареєструвати гарантію. Таким чином ми ще й зібрали контактні дані реальних власників товарів, бо ця продукція часто купується на подарунок.

block image

ЛИСТ

Для створення позитивного враження у клієнта бізнесу недостатньо працювати добре. Потрібне щось додаткове, неочікуване. Необхідно вразити покупця! Тому для Vyshnevsky ми розробили вітальний лист, який відправлявся у кожній коробці з товаром. Така вітальна листівка є приємною несподіванкою для покупців чи тих, хто отримав товар у подарунок, та заохочує залишити відгук на сторінці Vyshnevsky. Хочеш вразити клієнта — дай йому більше, ніж він очікує!

СММ

Vyshnevsky — це той випадок, коли інтернет-магазин для старту бізнесу не є необхідним. Використовуючи можливості соцмереж, можна випробувати концепцію та товар, зрозуміти потреби споживачів і провести повноцінне тестування бізнес-моделі. Для Vyshnevsky ми готували унікальний контент для постингу та таргетували рекламу. Для кожної групи ЦА відпрацьовували окремі посили. Для тих, у кого скоро день народження, робили пост-пропозицію «Подаруй мені», для пар, у яких скоро річниця, пропонували комплекти «Вічні гаманці, вічне кохання», перед Днем матері публікували підбірки жіночних товарів тощо.

Фото

Зручно працювати з локальним бізнесом, що продає негабаритний товар: ми завжди можемо зробити потрібне фото у своїй фотостудії або на виїзді. Фотозйомка для соцмереж Vyshnevsky витримана в єдиній стилістиці. Спершу пропрацьовувалася концепція рекламного посилу, і лише потім ми робили фото та писали тексти. Знімали гаманці з моделями та без, організували зйомку процесу роботи та підготували кілька відеороликів. Робили як загальні плани, так і великі — показували всі деталі виробу. Фото товару — найперший фактор впливу на покупця, а ексклюзивний товар потребує ідеальної презентації.

block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image