• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Piccolo — українська компанія з виробництва та продажу дитячого одягу. В асортименті — вбрання для дітей віком 0-16 років, дрібні іграшки та аксесуари. Для Piccolo ми розробили інтернет-магазин, створили карту цільової аудиторії та маркетингову стратегію.

Завдання

Наша команда отримала завдання розробити простий та зрозумілий для користувача інтернет-магазин з адаптивним дизайном.

А ще — провести дослідження ринку, створити карту цільової аудиторії та розробити маркетингову стратегію. Ці документи потрібні для налагодження ефективної роботи компанії, збільшення продажів і створення позитивного іміджу.

Опис проекту

Для Piccolo ми створили «легкий» і лаконічний інтернет-магазин з простою навігацією, системою пошуку та фільтрування товарів, зручною формою для оформлення замовлень.

Крім цього, розробили детальну документацію, яка потрібна для ефективного просування продукції бренду. Провели аналіз ринку, розробили карту цільової аудиторії та маркетингову стратегію.

Розробка

Ми створили детальну структуру сайту з урахуванням усіх побажань клієнта. При розробці зважали на специфіку роботи Piccolo, характеристики товарів компанії, особливості цільової аудиторії та маркетингову стратегію. На кожному етапі структуру затверджували у замовника.

block 5 image

Дизайн-макет ми робили в контейнері 1180 px. Це дозволило створити ресурс, що коректно виглядає на будь-якому девайсі. Для розробки мобільної версії використовували контейнер 320 px.

block 5 image

Прототип

block 5 image

Шрифти та кольори

block 5 image

Маркетингова стратегія

У цьому документі ми детально прописали методи комунікації з цільовою аудиторією, шляхи досягнення цілей підприємства, опис подальшого плану дій та розвитку бренду. Робота за цією маркетинговою стратегією допоможе збільшити продажі компанії та впізнаваність бренду на ринку.

block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image
block 5 image

Веб

Інтернет-магазин Piccolo зручний у користуванні та створений під потреби цільової аудиторії. Ресурс має адаптивний дизайн, ефективні інструменти для пошуку та фільтрації товарів, зручну форму для замовлень.

block 5 image

Дизайн сторінок сайту

block 4 image

Кошик

Аби клієнтам Piccolo було просто оформлювати покупки на сайті, ми подбали про розробку зрозумілого функціонала кошика. Він розроблений у вигляді лаконічної форми, в якій можна додавати, видаляти чи змінювати кількість товарів без переходу до каталогу. Після заповнення всіх полів і вибору способу оплати користувач отримує підтвердження замовлення.

block 4 image

Каталог

Для інтернет-магазину Piccolo ми розробили зручний та простий каталог. Світлі фонові тони не відволікають від головного — фото вбрання. Поруч із зображенням є назва моделі вбрання та її вартість, а також позначка про те, чи належить товар до нової колекції. Кожну позицію можна додати до списку улюблених або відразу ж придбати. Для зручності покупців всі товари фільтруються за розміром, кольором, ціною, сезоном та матеріалом.

Дизайн сторінок

Ми розробили лаконічний дизайн, який дозволяє привертати увагу до головного — зображень товарів та інформації про них. Активні елементи виділені акцентними кольорами, щоб користувач інтуїтивно розумів, як йому діяти.

slide image

slide image

slide image

slide image

Адаптивна версія

Адаптивний дизайн — це одна з найважливіших характеристик інтернет-магазину Piccolo. Ми подбали про те, щоб ресурс добре показувався та працював на будь-якому девайсі. В розробці врахували всі елементи UI/UX дизайну, які необхідні для коректного функціонування сайту.

block 5 image

block 5 image

Особистий кабінет

У ньому покупці можуть додавати та зберігати особисті дані у своєму акаунті, щоб згодом заощаджувати час при оформленні замовлень. Крім цього, тут можна переглядати улюблені товари та історію попередніх замовлень, що дозволяє витрачати менше часу на пошуки необхідних позицій.

block 5 image
block 5 image

UI елементи

block 5 image

Open Graph Ми розробили стилізовану ілюстрацію, яка з’являється при попередньому перегляді посилання на сайт у соціальних мережах. З таким функціоналом простіше рекламувати веб-ресурс: контент стає брендованим, впізнаваним та з ним більше взаємодіють.

block 5 image