+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

У 2013 році ми займалися контентом для соціальних мереж «Кока-Кола Росія». Від припинення співпраці вже пройшло понад 3 роки, означених договором, тому тепер ми можемо не лише співпрацювати з Pepsi, а й говорити публічно про свої напрацьовки.

Завдання

Спеціалісти COI створювали контент для всіх сторінок замовника в соціальних мережах. Цільова аудиторія — підлітки, чий інтерес до бренда ми мали підігрівати. Складність полягала у вимірюванні результатів, бо лояльність клієнтів не так просто окреслити цифрами.

Опис

Вимоги були доволі жорсткими: суворо регламентовані головним офісом типи контенту та час публікації; заборони на використання в будь-якій формі сторонніх торговельних знаків; обмеження за типом ліцензії при покупці графічних зображень на стоках тощо.

Ілюстрації

Коли зображення, відповідне концепції поста та всім ліцензійним вимогам клієнта, не вдавалося підібрати, команда СОІ його створювала. Тому до роботи над проектом залучили ілюстратора. Разом, зокрема, пропрацювали цілу серію листівок до Дня Валентина, надихаючись концептом Love is. Підписники тегали в коментарях до обраного зображення людину, яку вони хотіли привітати зі святом.

block 5 image

СММ

Для постів ми мали затверджену широку лінійку рубрик, яка щомісяця піддавалася аналізу та змінювалася. Кожен пост затверджувався керівництвом компанії (3-5 осіб). З цим проектом ми дізналися, що таке правки на правки. Основний акцент робили на інтерактивний контент, також розповідали про історію бренда, його становлення — підвищували рівень «знайомства», наближаючись таким чином до потенційних клієнтів.

Ігровий контент

Чимало уваги приділяли ігровому контенту. Підліткам було цікаво спробувати себе в іграх, і вони не могли опиратися спокусі залишити під нашим постом коментар. У цьому проекті ми чергували прості та складні завдання, щоб охопити ширший віковий діапазон аудиторії.

block 5 image

Інтеракція

Ключовим показником у цьому проекті була не кількість підписників, а охоплення. Представники ЦА нечасто підписувалися на сторінку бренда, проте залюбки реагували на інтерактивний контент, коли бачили його у своїй стрічці завдяки інтеракції друзів або рекламним показам.

block 5 image