• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить
  • Спікер: Мирослава Юрова
  • 1500 грн
  • 02.06.202020:00
  • Онлайн

Запрошуємо вас на серію воркшопів, що включає 3 групові спільні заняття (до 5 учасників) та по 3 індивідуальні консультації за результатами роботи над кожним з етапів. 

Карта цільової аудиторії (02.06.2020 20:00)

Карта взаємодії (09.06.2020 19:00)

Маркетингова стратегія (16.06.2020 19:00)

Програма зачіпає основні напрямки маркетингової роботи, необхідні вже зі старту: визначення та описування аватарів ЦА, побудова карти взаємодії і формування маркетингової стратегії. Це основа основ, яка має бути у кожному бізнесі для уникнення хаотичного маркетингу. Але реальність така, що у багатьох бізнесах тої основи нема.

Чому вам це потрібно?

В такому випадку, агентствам, до яких звертається клієнт за рекламою, доводиться часто працювати наосліп. Бо при вимозі цих документів (а вартість їхньої розробки стартує від 1000 дол), власники бізнесу можуть просто піти до конкурентів вони не завжди розуміють доцільність такої витрати.

Як відбуватиметься навчання?

Кожна тема обговорюватиметься з учасниками у лекційно-дискусійному форматі на конкретних прикладах.

Опісля буде орієнтовно тиждень на виконання домашнього завдання та його перевірку. Для допуску до наступного етапу має бути повністю завершена робота з попереднього.

Що ви отримаєте?

В результаті кожен учасник отримає ці три базові документи для свого бізнесу. Вони не будуть “дорого і бОгато” оформлені, але з ними можна буде працювати. Ефективно працювати.

Перевага такого варіанту у тому, що ці всі стратегічні документи мають бути динамічними. Якщо ви вловите суть, зрозумієте звідки ноги ростуть, то зможете самостійно їх допрацьовувати та покращувати за результатами аналітики чи змін зовнішнього середовища.

Якщо у вас є бізнес і немає карти ЦА та маркетингової стратегії, і ви хочете отримати їх добряче попрацювавши самостійно та зекономивши десь 25 тисяч грн — велкам.