Час тече, все змінюється. Але є речі, які не втрачають актуальності. Понад рік тому Мирослава Юрова проконсультувала понад сотню власників і керівників бізнесів. І це все безкоштовно. Деякі учасники на зустрічі їй приносили цукерки та квіти, пропонували оплату, а для інших така можливість була чи не єдиною доступною. Участь у проєкті брали як представники великих і середніх бізнесів, так і засновники стартапів або люди, в яких просто була бізнес-мрія.
Хтось побачив свій бізнес під новим кутом, а хтось переконався, що йде оптимальним шляхом. Були й такі, що виходили з консультації зі списаними аркушами та купою проблем, яких вони раніше не помічали. Але виходили також і зі спільно складеним планом дій, який потім втілювали у життя.
Більше про дебют проєкту можете прочитати тут.
А тепер настала пора #100зустрічей 2.0! Другий запуск проєкту, який дозволить ще сотні людей отримати маркетингову чи бізнес-консультацію для свого бізнесу.
Теми, які ви можете обговорити на зустрічі:
- маркетингові активності вашого бізнесу;
- визначення цільової аудиторії;
- поверхневий аудит сайту, сторінок у соціальних мережах тощо;
- оцінка конверсійності наявної схеми залучення клієнтів;
- обговорення та оцінка бізнес-процесів компанії;
- обговорення та оцінка сервісного аспекту роботи з клієнтами;
- план виходу бізнесу на ринок, план зміни ніші на ринку, випуск нового продукту;
- обговорення питання командоутворення, оцінки якості роботи працівників.
Для кого цей проєкт?
- для власників бізнесів;
- для керівників бізнесів;
- для людей, які відповідають у бізнесі за продажі чи формування команди;
- для маркетологів, яким бракує досвіду або потрібна порада колеги;
- для засновників стартапів;
- для людей, які мають бізнес-ідею, але не мають сміливості її розвивати або не знають, з чого почати;
- для тих, хто проживає будь-де — тепер кордони стерті, обмежень немає!
Як відбувається?
- ви реєструєтеся в івенті, оплачуєте внесок учасника;
- на пошту ви отримаєте анкету, яку потрібно заповнити не пізніше як за добу до часу зустрічі (інакше ваша консультація може не бути достатньо повною), та посилання на календар, у якому можете обрати та забронювати зручну дату та час зустрічі;
- в означений час ви отримуєте консультацію за допомогою засобів відеозв’язку, які вам надаються системою.
Умови участі:
- Вартість участі. Попередній проєкт показав, що не всі учасники цінують подарований їм безкоштовно час. Дехто спізнювався, переносив зустріч, не приходив. Тому цього разу потрібно оплатити символічну суму у розмірі 100 грн, яка піде на рекламу проєкту, аби більше людей дізналося про таку можливість.
- Зворотний зв’язок. Кожен учасник зобов’язується протягом 2 днів після консультації написати про свої враження від неї на Facebook або Google. Нам важливо почути ваш фідбек.
- Фото на пам’ять. У попередньому проєкті учасники робили селфі, а цього разу учасники дають згоду на використання відеозв’язку та фіксування скріншота «на згадку».
Якщо якась з умов вам не підходить, зверніть увагу на можливість отримати платну консультацію поза проєктом на загальних підставах.