Новий виклик: зробіть так, щоб продажі росли!
Львівський виробник м’яких меблів МЕККО дав нам неоднозначне завдання: воно було і простим, і визивним водночас.
Простота була в тому, що від нас хотіли фотознімання диванів для інтернет-магазину (на поточній версії сайту були розміщені фото диванів на білому тлі). Виклик — дивани повинні бути сфотографовані так, щоб продажі підскочили, а реклама запрацювала ефективно.
Тим цікавіше, що задача мала присмак авантюри: якщо перша фотосесія дає добрий результат — отримуємо замовлення на наступні.
І ми взялися.
Пілотна фотосесія
Перший диван домовилися знімати в інтер’єрі. Орендували квартиру в новобудові — щоб атмосфера відповідала концепції сучасності.
Відзняли, обробили, написали королівський опис; виробник дав знижку 50 % на товар, ми запустили рекламу на фейсбуці й отримали достойну споживацьку віддачу.
Показники охоплення потішили нас, ріст продажів надихнув виробника — і ми отримали замовлення на знімання ще 5-ох диванів і розробку концепції.
Про інтер’єри та призначення реклами
Основна перевага продукції МЕККО — якість. Але як відбити її у фото? І який знімок приверне увагу потенційного покупця?
З одного боку, важливо показати всі деталі виробу, відкриті-закриті шухлядки, механізм розкладання, ніші, вбудовані столики та інші деталі. Але це ж виключно технічні фото! А реклама має давати образ. Вона повинна створити враження, що ви є власником цього дивана, що він — частина вашої історії. Саме тому спочатку ми вирішили зробити ставку на затишок і знімати в інтер’єрі.
З другого боку, усі знімають в інтер’єрі, і з часом почнеться просто битва, в кого крутіший інтер’єр. А там уже буде не про дивани…
Тому ми подумали-подумали і запропонували дещо зовсім нове.
П’ять з плюсом
Ми вирішили знімати там, де дивани ще не знімав ніхто. Надихало те, що клієнт був готовий експериментувати.
5 диванів — це 5 цільових аудиторій. І стільки ж концепцій, описів для соцмереж, модельних кастингів і локацій.
Ми вивозили меблі в піщаний кар’єр, вночі ставили на тротуар під цегляну стіну, вписували підлітків зі скейтами та велетенськими собаками в контекст, садили на диван дітей та іграшки, зрештою поставили в лісі…
Звичайно, такі проекти запам’ятовуються. Коли тепер бачимо в місті фургон із написом МЕККО — він уже не може бути просто машиною з меблями. СОІ приручили ці меблі, а вони приручили СОІ. Ми їздили по всій області в пошуку ідеальної локації, шукали моделей, говорили з поліцією, мішали коктейлі, знайомилися з перехожими, додавали нових персонажів у кадр — було все.
Ми запропонували цілі історії про пригоди наших диванів, і це спрацювало. Шукайте на сайті https://mekko.com.ua/ дивани-легенди!