+38 (097) 791-33-70

Реклама в соцмережах: кілька простих, але дієвих порад

Щодня середньостатистичний користувач використовує соцмережі близько 2 годин, тож не дивно, що реклама у них спрацьовує швидко.

Фішка сторінок у соцмережах — не технічне наповнення, як на сайті, а добре налаштована реклама, оригінальне оформлення, якісний контент та емоції, які він викликає.

Рекламуватися у соцмережах — круто. Але в яких?

Щоб знати, де саме ваша реклама буде найбільш дієвою, почніть з оцінки просування ваших конкурентів. Зазвичай вони рекламують свою компанію у соцмережах, в яких зареєстрована значна частина їхньої ЦА, а отже й вашої.

Подумайте, стиль якої соцмережі більше підходить для вашого бізнесу, який тип контенту ви плануєте створювати, для кого це робитимете (визначте свою цільову аудиторію).

Facebook — найбільш популярна платформа для реклами малого бізнесу. Тут розмістили свої сторінки близько 86 % дрібних підприємств.

Instagram — друга за ефективністю соцмережа для просування невеликих компаній. У ній ви точно продасте товари для ЦА до 30 років, адже вони складають 59 % користувачів.

YouTube щомісячно має понад 9 млрд відвідувачів, третя за популярністю соцмережа в Україні. Тож експертні відео та реклама тут — чудове рішення.

Аби просування було ефективним: основні лайфхаки

  1. Звертайте увагу на те, які дописи більше подобаються користувачам. Якість, регулярність та час публікацій мають значення.
  2. Чітко налаштовуйте таргетингову рекламу. Визначте вік, стать, геолокацію, хобі ваших споживачів і пропонуйте рекламу лише тим, хто в ній зацікавлений.
  3. Повторюйте рекламні заклики, так вони краще запам’ятовуються. В середньому, щоб спонукати до покупки споживача, слід показати йому рекламу 3-5 разів.
  4. Адаптуйте рекламні повідомлення до мобільних пристроїв, адже понад 80 % користувачів входять до соцмережі через смартфон.
  5. Влаштовуйте конкурси. Вони дозволяють збільшувати аудиторію сторінки та кількість активних посилань на публікації у пошуковику.

Тренди 2019 у просуванні в соцмережах

  • Пишіть лонгріди. Детальні та цікаві тематичні публікації знову у моді.
  • Співпрацюйте з блогерами. До речі, вважається, що людина з 50-150 тис. підписників уважніша до своєї публіки, а її стиль більш дружній, ніж у «сусідів» мільйонників.
  • Публікуйте інтерактивний контент, адже відвідувач втомлюється від пасивного спостерігання, він хоче діяти! Опитування, головоломки та вікторини — все це сприятиме активності користувачів.
  • Створюйте короткі тематичні відео, а от «повнометражки» знімати не варто. За прогнозами, через кілька років відео становитиме до 80 % трафіку соцмереж.
  • Організовуйте прямі ефіри. Вони популярні, адже користувачі бажають робити висновки самостійно, а не довіряти рецензіям чи коментарям інших.
  • Ведіть персональну сторінку, якщо ви власник бізнесу. Так підприємство стає більш зрозумілим, людяним і близьким, йому довіряють.

Не потрібно насичувати свою сторінку нудними термінами чи сухими новинами, повірте, це не потрібно ні вам, ні вашим клієнтам. Ефективне просування у соцмережах — поєднання грамотного налаштування реклами та цікавого контенту.

У COI ми створюємо й просуваємо сторінки так, аби вони спонукали споживача повірити у ваш бренд. Звертайтеся!

Більше про нашу роботу з соцмережами читайте на сайті: SMM