• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Бриф

Розкажіть, що вас цікавить

Реклама в LinkedIn: ґайд з просування

article author photo
Грабовська Оксана

Якщо ви шукаєте додаткові шляхи просування, тоді вам, ймовірно, стане у пригоді реклама у LinkedIn. Які формати просування доступні у цій соцмережі, які з них найбільш ефективні та як ними користуватися — розповідаємо у блозі.

Чому вам потрібне рекламне просування у LinkedIn

LinkedIn — це соціальна мережа, яка динамічно розвивається. 

  • Щомісяця у тут публікують понад 100 мільйонів заявок на роботу. 
  • Майже половина користувачів мережі (49 %) заробляють принаймні 75 000 доларів щороку. 
  • 78 % B2B маркетологів вважають LinkedIn найбільш ефективною соцмережею для досягнення цілей їхніх компаній.

Тож якщо хочете знайти цікаві нові проєкти, збільшити свої прибутки та знайти перспективних клієнтів — вам у LinkedIn.

Чим особлива реклама у LinkedIn

Так, у цієї соцмережі значно менше користувачів, ніж у Facebook, однак вони частіше клікають на рекламу. Взаємодія відбувається у сприятливій професійній атмосфері, тож користувачі з більшою охотою реагуватимуть на рекламу та сприйматимуть рекламні заклики.

Крім цього, користувачі LinkedIn — старші за віком, тож ваші аргументи та пропозиції матимуть більше уваги.

Види реклами у LinkedIn

У соцмережі ви можете використовувати кілька форматів реклами:

1.Рекламний контент у стрічці

Для новачків у LinkedIn цей варіант — найкращий. Ризики за цієї реклами мінімальні, а охоплення — високе. Рекламний контент у стрічці може мати кілька форматів: відео, каруселі та оголошення-форми для збору лідів.

Такий тип реклами — ідеальне рішення для збільшення зацікавлення аудиторії. Він потрібен, аби підвищити відвідуваність блогу, кількість підписників та охоплення публікацій сторінки.

2.Рекламні приватні повідомлення

Цей тип реклами дозволяє показувати нативні оголошення безпосередньо у папці з вхідними повідомленнями ваших потенційних клієнтів. Оголошення персоналізовані, привабливі та ідеально підходять для залучення нових клієнтів.

3.Текстові оголошення

Це короткі оголошення, які з’являються у верхній частині вашої стрічки чи на панелі праворуч. Така реклама містить заголовок, короткий текст та зображення. Якщо порівнювати з іншими форматами, вона дуже обмежена в просторі. Загалом текстові оголошення — найдешевша реклама на LinkedIn, оскільки вони малопомітні.

4.Динамічні оголошення

Це невеликі оголошення, які доступні лише у десктопній версії соцмережі. Це дещо обмежує їхню ефективність, адже 57 % трафіку LinkedIn походить з мобільних пристроїв. 

Динамічні оголошення автоматично персоналізовані під конкретну людину та ідеально підходять для залучення потенційних клієнтів і трафіку на ваш сайт або цільову сторінку після натискання.

Таргетування у LinkedIn: як з ним працювати

Для налаштування реклами потрібне знання англійської, адже функції зміни мови тут немає. Націлювати оголошення можна за допомогою наступних змінних:

  • Локація. Можна вибрати окремі країни та міста, однак далеко не всі. Наприклад, України у переліку й досі немає.
  • Назва посади респондента. Прописуєте конкретні посади або обираєте за робочими обов’язками чи статусом людей, яким показуватиметься ваша реклама.
  • Вік. Вільні параметри задати не вдасться, потрібно обрати одну з вікових категорій: 18-24, 25-34, 35-54, 54+.
  • Назви компаній, з якими бажана співпраця. Ви можете відбирати заклади, з якими хотіли б співпрацювати, за назвами або сегментом загалом.
  • Розмір компанії: від 1 і до 10000+ працівників.
  • Навички. Почніть вводити свій запит, а система покаже вам варіанти.
  • Досвід роботи.

Крім цього, можна «відсіяти» тих, хто вже підписався на вашу сторінку, та не «зливати» рекламний бюджет на покази оголошень користувачам, яким ваші послуги непотрібні.  

Ставку за клік можна вибрати автоматично або налаштувати вручну. За ручного методу не можна вибирати нижчу ставку, ніж це дозволяє LinkedIn.

Крім цього, можна вибрати ціль рекламної кампанії:

  1. Популяризація бренду.
  2. Збільшення показника відвідуваності сайту.
  3. Охоплення.
  4. Перегляди відео.
  5. Залучення лідів.
  6. Веб-конверсії.
  7. Залучення перспективних кандидатів на вакансію (для стандартних акаунтів).
  8. Пошук талановитих кандидатів (обмежена функція, доступна лише акаунтам Talent, які спеціалізуються саме на пошуку окремих профі).

Найбільш популярний вибір — «Збільшення показника відвідування сайту». З нею ви будете платити лише за клік на посилання.

Як дізнатися, що ваше оголошення працює

Найпростіше орієнтуватися на CTR — співвідношення показів до кліків. Якщо CTR становить менш як 0,35 %, варто вимикати оголошення.

За CTR від 0,35 % до 0,99 % слід збільшити розмір ставки. Якщо CTR перевищує 1 %, варто змінити ціль ставок на «Покази». «Термін придатності» оголошення не перевищує 3 тижнів після старту, а креативи варто оновлювати кожні 3 місяці.

Крім цього, слід регулярно публікувати дописи у стрічку, адже так ви підвищуєте CTR постів.

Зробити все це самотужки — непросто. Особливо якщо ви не мали досвіду налаштування реклами у соцмережах. Тож аби таргетингова реклама працювала на всі 100 %, звертайтеся до спеціалістів.

У СОІ над створенням і налаштуванням реклами працює ціла команда: маркетологи, копірайтери, дизайнери, таргетологи. Комплексний підхід до розробки постів дозволяє отримувати якнайкращий результат.

Крім реклами у соцмережах, пропонуємо:

  • створення маркетингової документації;
  • веб-розробку;
  • створення і запуск контекстної реклами;
  • створення текстів і візуальних матеріалів;
  • маркетингові та бізнес-консультації.

Більше про те, як ми працюємо та що вміємо, — у нашому портфоліо. А якщо хочете не просто запускати рекламу, а й заробляти на ній, Заповнюйте форму на нашому сайті: Реклама в соцмережах