• Укр
  • Eng
+38 (097) 791-33-70

Маркетинг у TikTok: існує чи ні

Аби використовувати TikTok як маркетинговий майданчик, доведеться не просто розібратися у принципах налаштування реклами, а й загалом зрозуміти суть роботи соцмережі та її атмосферу. Тож якщо хочете просуватися у TikTok, набирайтеся терпіння, заряджайте смартфон і гайда дивитися ролики тіктокерів.

 

Що таке TikTok?

Ще у 2017 році TikTok був маловідомим додатком, який користувався популярністю переважно серед жителів Азії, а вже у 2019 TikTok обігнав Instagram та посів другу позицію серед безкоштовних додатків, які завантажують найчастіше.

У квітні 2020 року число завантажень досягло 2 мільярдів, а кількість активних користувачів — 800 мільйонів.

 

Чим «бере» соцмережа та хто у ній «живе»?

TikTok побудований на відеоконтенті. Користувачі або тіктокери викладають короткі вертикальні відео тривалістю 15 (інколи 60 секунд) та взаємодіють зі своїми підписниками. Зазвичай це легкі відео з простим сюжетом: «кавери» на відео інших користувачів, челенджі, експерименти, відео творчих процесів тощо.

Ресурс орієнтований на молодь, 41 % аудиторії користувачів — люди від 16 до 24 років. Чоловіків — 56 %, жінок — 44 %. 

Середньостатистичний користувач відкриває додаток принаймні 8 разів на день, а користується ним 52 хвилини.

 

Реклама у TikTok: що варто знати

Попри популярність ресурсу, рекламний ринок у ньому й досі залишається «темним лісом», чим сильно відрізняється від структурованої системи інших соцмереж.

Однак така невизначеність не завадила TikTok стати рекламною платформою, що мала найбільш стрімкі темпи розвитку у 2019 році за статистикою AppsFlyer.

Особливістю реклами у TikTok є те, що її м’яко інтегрують у контент і не нав’язують споживачам.

Рекламний кабінет 

У TikTok відсутній рекламний акаунт, до якого ми звикли в інших соціальних мережах. Домовитися про запуск маркетингової кампанії тут можна лише безпосередньо з адміністрацією додатку. А зробити це доволі непросто. Зазвичай достукатися до представників соцмережі можуть лише бренди-гіганти та багатомільйонні корпорації. Тож маленькому та середньому бізнесу варто добре подумати перед тим, як запускати рекламу у такому форматі.

Таргетування

Окреслення цільової аудиторії у TikTok відбувається приблизно так само, як і в фейсбуці. Таргетувати можна за геолокацією, статтю, типом операційної системи та типом підключення (вай-фай чи мобільний інтернет). Однак через однорідну аудиторію ресурсу навіть цих критеріїв фільтрування цілком достатньо.

Аналіз

Головна метрика під час запуску рекламних кампаній — перегляди. Крім цього, серед основних критеріїв — кількість роликів за хештегом, переходи, коментарі та вподобання.

Можна встановити різні цілі рекламної кампанії: конверсії, кліки або покази.

 

Типи платної реклами:

  • Brand TakeOver — додаток показує ваше оголошення відразу після входу у TikTok. У ньому можна використовувати короткі статичні зображення до 3 секунд або ролики до 5 секунд.
  • In-feed ads — рекламні ролики у стрічці. До них можна додати картки голосування, маски, ефекти, бейджі тощо. 
  • Hashtag Challenge — банер, який з’являється у розділі пошуку та анонсує свіжі активності. Таким форматом часто користуються популярні тіктокери, коли інтегрують у відео брендований хештег чи музичний джингл. 
  • Доповнена реальність (AR) — це можливість просування власного бренду через маски, стікери, лінзи тощо.

 

А як щодо просування невеличких брендів?

Для малого бізнесу простим і доступним форматом реклами у TikTok стане безкоштовне просування авторського контенту або реклама у блогерів-тіктокерів.

Безкоштовне просування у TikTok

 

З ним ви заощадите бюджет, а розумний алгоритм буде рекомендувати ваш контент лише аудиторії, що зацікавлена у ваших послугах.

Оскільки комерційні акаунти у TikTok заборонені, варто обрати особливий стиль подачі контенту. Серед основних безкоштовних інструментів просування у TikTok:

  • Хештеги. Окреслюйте тематику акаунту та проставляйте лише ті теги, які їй відповідають.
  • Інтерактивні фішки. Проводьте прямі ефіри, збирайте зворотний зв’язок, організовуйте опитування.
  • Поширення посилань та QR-кодів на ваш акаунт у TikTok в інших соціальних мережах.
  • Активність. Пишіть коментарі, ставте вподобання, підписуйтеся на інших тіктокерів, беріть участь в челенджах.
  • Спільні відео з блогерами та реакції на відео інших тіктокерів.

Реклама у блогерів TikTok

 

Зверніть увагу на те, що для запуску такої реклами ви повинні мати власний акаунт у TikTok, адже розміщення посилань на зовнішні ресурси у мережі заборонене. Ефективна взаємодія можлива лише через відмітки-згадування акаунту, що просувається в ролику.

Знайти потрібного блогера можна у розділі «Тренди» в самому додатку. Вартість реклами — від кількох сотень і до десятків тисяч доларів. 

Щоб знайти блогера, співпраця із яким буде вдалою:

  • Аналізуйте кількість реакцій під його відео та оцінюйте зміст коментарів.
  • Звертайте увагу на профілі з позначкою «популярний автор». Це блогери, які регулярно публікують «вірусний» контент.
  • Переконайтеся, що ваша реклама гармонійно впишеться до контенту конкретного блогера. Некоректна реклама може дати зворотний ефект.

Тож якщо хочете просуватися у TikTok, подумайте, чи формат вашого бізнесу співвідноситься із форматом цієї мережі — легким, невимушеним і веселим.

Реклама у TikTok не має і не може виглядати натягнуто, тож не варто вигадувати концепти самотужки — зверніться до профі, які знають як та вміють інтегрувати рекламу під будь-який формат.

Команда COI підкаже, як бути з публікою щирими та зберігати зацікавленість аудиторії, як використовувати фільтри та інші інструменти TikTok та виглядати органічно, як викликати реакції та стимулювати аудиторію до коментарів, а не опинитися у списку «прогорнутих».

А ще — зробимо ваш акаунт красивим і дотепним, адже саме цього очікує аудиторія TikTok. Ми — вивчаємо, аналізуємо, створюємо та просуваємо, — ви отримуєте сторінку, яка працює на ваш бізнес!

Попрацюємо? Тоді розкажіть більше про свій бізнес у брифі за посиланням: https://coi.ua/services/smm