+38 (097) 791-33-70

Емоджі у маркетингу: як це працює

Щоб пояснити свої емоції письмово, більше не обов’язково підбирати красномовних епітетів чи шукати цікаві цитати. У XXI ст. для цього використовують смайлики.

Здавалося б, вони — сучасний винахід. Однак перші смайли піднімали настрій людей ще у 1950-х! Сьогодні ж емоджі — це не лише кумедні личка, а цілий світ, для якого навіть створили окрему енциклопедію, ой, тобто емоджіпедію.  😉

До чого тут маркетинг

92 % користувачів інтернету використовують смайлики у повідомленнях. Тільки в месенджері фейсбука з’являється понад 900 млн емоджі щодня. І мова лише про ті, які не супроводжуються текстом.

Ба більше, культура їхнього використання розповсюдилася настільки, що відомі компанії створюють власні, брендовані емоджі.

З ними можна зробити повідомлення більш помітними та цікавими. Публікації зі смайликами:

  • роблять бренд більш людяним;
  • покращують взаємодію аудиторії з публікаціями;
  • підвищують ефективність поштової розсилки;
  • збільшують продажі (особливо якщо використовувати їх у коротких повідомленнях).

А це точно допоможе?

Використання емоджі приносить не лише візуальне задоволення, а і йде на користь публікаціям. Тексти зі смайлами:

  • отримують на 57 % більше вподобань та на 33 % більше коментарів й поширень у фейсбуці;
  • мають на 25 % активнішу взаємодію у Twitter;
  • на 50 % частіше коментують в інстаграмі.

Головне нічого не наплутати

  1. Подумайте, чи підходить використання емоджі для вашого бренду. Наприклад, смайли у публікаціях агентства ритуальних послуг — не дуже хороша ідея.
  2. Не перестарайтеся: 59 % молоді переконані, що бізнес-сторінки зловживають використанням смайлів.
  3. Переконайтеся, що обираєте правильні емоджі. Наприклад, опитування емоджіпедії виявило, що користувачі по-різному сприймають смайл-персик 🍑. Учасники розділилися і казали, що це: сідниці, позначення фітнесу, сексуальний натяк. Лише 4 % опитаних були впевнені, що це персик. Якщо ви вагаєтеся щодо значення того чи іншого смайла — краще перевірте двічі.
  4. Не замінюйте важливі слова емоджі. Вважайте їх приємним доповненням до вашого тексту, способом збільшити його ефективність, а не основним змістом.
  5. Знайдіть ключові смайли, які асоціюватимуться з вашим брендом. З часом користувачі впізнаватимуть такі публікації з першого погляду. Оберіть ті, які підходять вашому стилю та використовуйте їх найчастіше.
  6. Подумайте, як використати емоджі на користь свого бізнесу. Наприклад, піцерія Dominos пропонує оформити замовлення вашої улюбленої піци, якщо ви відправите їм смайлик — 🍕.

І корисний список наостанок 😉

Емоджі для покращення взаємодії з публікаціями:

  1. 🙆 — людина з жестом «ок»;
  2. 🍒 — вишня;
  3. 🐠 — тропічні рибки;
  4. 💃 — жінка, яка танцює;
  5. 🌤 — сонечко за хмаринкою.

Смайли, які збільшують кількість кліків:

  1. 🐙 — восьминіг;
  2. 🐴 — голова коня;
  3. 👖 — джинси;
  4. 🍒 — вишня;
  5. 🚂 — локомотив.

Якщо ж підбір і гармонійне використання смайлів для вас занадто нудна справа, довірте це COI! Публікації для соцмереж, блоги, оголошення, розсилка — знаємо, вміємо, пишемо. 😉

Якісний контент — ключ до успіху вашого бізнесу. Замовляйте у COI просування в соцмережах і переконайтеся в цьому! Більше про послугу — на сайті: SMM